Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA


Devilina

Anbefalte innlegg

Har hatt en knall jul :)

Men at det ligger mellom -10 og -18 DET er kaldt!!! Og til å være i Østfold da.. jøsses....

Da er nyttårsfeiringa snart for tur.... blir hos et vennepar av oss.. skal kose oss med mat og det det helt piano :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 UKER!!! JA TENK!!! :nigo: skal på kontroll igjen snart til jordmor. Håper å få høre hjertelyden da :hjerte:

Ha en knall feiring alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så moro med 12 uker! Grattis :strix: Da er alt med ett litt sikrere :)

Håper dere hadde en fin julefeiring, og ønsker deg og dine ett riktig så godt nyttår - tenk i 2010 kommer den lille :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 12 uker Devilina!!

Håper du får en fantastisk koselig nyttårsfeiring!!

mange klemmer fra SøsterLiten! :hug::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så moro med 12 uker! Grattis :strix: Da er alt med ett litt sikrere

Håper dere hadde en fin julefeiring, og ønsker deg og dine ett riktig så godt nyttår - tenk i 2010 kommer den lille :strix:

:klemmer

Tusen takk :nigo: ja føler meg litt mere sikrere... bare litt :) Man leser for mye skrekk historier på nett her og der vettu... huff.. slutte med det!!

Hatt en knall jul og regner med at jeg får det kjempe kos i kveld også :) skal til et vennepar og kose oss med koldtbord, spill og rakketer :ler:

Hurra for 12 uker Devilina!!

Håper du får en fantastisk koselig nyttårsfeiring!!

mange klemmer fra SøsterLiten! :hug :klem

:klemmer: til deg! Håper du får en knall fering i Tigerstaden, regner med at dere blir der? :)

Tenk... ikke lenge til det er medisiner og innsetting nå :)

Hilser på og gratulerer med 12 uker :vinke:

Spennende med andre som er gravide også! :)

Koselig med nye fjes her inne!! :hoppe:

:vinke: tilbake

Ja vi er jo en ganske stor gjeng her inne har jeg funnet ut,. blir mange solstråler som kommer til verden i 2010 :):hjerte:

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!!!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Godt nyttår godjenta!!! :hug:

Håper du hadde en finfin feiring!!

Tenk snart er du 13 uker altså!! det er helt vilt hvor fort det har gått! :strix:

Jeg har det samme nyttårsforsettet jeg også!!

Jeg SKAL også bli mamma!!!! :regler::pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA godt nyttår!!!! :klemmer:

Klart du skal bli MAMMA!!! Har jeg bestemt! :nigo:

Ja tenk!!! Tiden flyr litt fortere nå... venter bare på at jeg blir bolla jeg da... og ikke feit som jeg er nå :ler:

Gleder meg til mandag.. da er det svangerskapskontroll igjen!!! :hoppe: Håper jordmor kan finne hjertelyd da... føler meg lite gravid nå, symptomene forsvinner og kommer igjen sånn etterhvert sies det.

Nei...nå må jeg ha meg noe MAT!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA godt nyttår!!!! :klemmer:

Klart du skal bli MAMMA!!! Har jeg bestemt! :nigo:

Ja tenk!!! Tiden flyr litt fortere nå... venter bare på at jeg blir bolla jeg da... og ikke feit som jeg er nå :ler:

Gleder meg til mandag.. da er det svangerskapskontroll igjen!!! :hoppe: Håper jordmor kan finne hjertelyd da... føler meg lite gravid nå, symptomene forsvinner og kommer igjen sånn etterhvert sies det.

Nei...nå må jeg ha meg noe MAT!!!!!

:klem: Du er søt!!

Mandag!! åh!! spennende! Gleder meg til oppdateringer! :)

Bruker de sånn jordmor stetoskop for å finne hjertelyd, eller skal du på UL? Eller? Hva skjer liksom på denne kontrollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på 2 ktr. hos jordmor :) Så da er det urinprøve sjekk, blodtrykk, vekt og så bruker hun jordmor stetoskop for å sjekke mini om hun finner noe hjertelyd :) Er ikke sikkert.. det avhenger litt hvor baby ligger og hvor livmor er etc. Men jeg håååååper hun finner noe :strix:

1 ktr. jeg var på hos henne var det samme opplegget da, men ikke noe hjertelyd lytting da, det var for tidlig.. og så henv. hun meg til rutine UL som er i februar og jeg fikk helsekort for gravide og en hel haug med info brosjyrer og bøker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...