Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA


Devilina

Anbefalte innlegg

:ler: jeg har funnet kjære sovende på do jeg også, måtte ta bilde da og... :ler:

Og så har han sovnet når han skal legge W.. ligger sammenkrøket med hendene over vuggen, fordi han har holdt ho i hendene eller vugget vuggen :):hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.... snuppa her er små tett i brystet og generelt utilpass om dagen.

Var et helvette å få lagt ho i går. Ikke ville ho ha mat, ikke ville ho sove og ingenting hjalp. Heldigvis sovnet hun til slutt av utmattelse etter all gråtingen :sukk:

Og i dag våkner jeg opp med feber og er ikke i form selv. :(

Takk skal dere ha Herr Basilusk og kong Vinter!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: nei han viste at det var Dragen, for jeg fortalte det på forhånd. Han måtte vel bare se to ganger. Kanskje han lurte på hvor gammel dama egentlig var :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bedre nå... men snuppa er fortsatt litt grinete om dagen... møkka tenner to be.... :gjeiper:

i morgen er det ZUMBA igjen :nigo: gleder meg :)

Shiiiiiiit.... ser med skrekk og gru at det er 2 mnd til jeg blir rundt tall... møøøøøøøøøkk!!! :fnise: :gjeiper: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer til å stenge denne boka nå og gå over til å skrive i den den opprinnelig hoved dagboka mi :jepp:

Så da er det bare å følge med i Forundringsboka, det går nok i samme tralten der som her.... men dette er jo en gravid dagbok i grunn.. og snuppa har jo kommet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...