Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA


Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjett hva jenter!!!! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

HURRA!!!!!!! har aldri sett noe dunke så fort!!! Men så deilig å se at det var en mini der som LEVDE!!!!!! :strix: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: går bare rundt å gliser jeg nå.... og termin er garantert fastsatt 14 juli... tror jeg sa 15 juli før... vet ikke.... Kan jo ikke akkurat bomme på utregningen når det er IVF :ler:

Guuuuud.... så trøtt jeg har vært... gikk å la meg sånn litt etter fem ista og sto opp for 10 minutter siden.... jøsses... tror ikke jeg klarer å sove til natten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: går bare rundt å gliser jeg nå.... og termin er garantert fastsatt 14 juli... tror jeg sa 15 juli før... vet ikke.... Kan jo ikke akkurat bomme på utregningen når det er IVF :ler:

Guuuuud.... så trøtt jeg har vært... gikk å la meg sånn litt etter fem ista og sto opp for 10 minutter siden.... jøsses... tror ikke jeg klarer å sove til natten :(

Så fantastiske nyheter, Devilina! Var jo det jeg sa. ;) Godt å få "bevis" for det da. Sitter her med skikkelig klump i halsen. :grine:

:fnise: litt av "klokka 5 i sta" når klokka er blitt over halv ni. Tida går fort når man sover. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt ubeskrivelig!!! Jeg visste det var lurt å kjøpe de babyklære jeg fant på H&M :nigo: For da måtte det bare skje!! :)

Nå venter jeg bare på å få en kul på magen.. en liten en.. og så er det å fortelle folk snart da :nigo: Men vente litt enda... Gruer meg litt til å fortelle det til den ene svigerinna mi da.. hun har mistet 3-4 ganger.. den ene gangen i 12 uke... så er liksom et stort problem for henne... Hun er storesøsteren til mannne min og liker ikke helt tanken på det at lillebror skal bli pappa før hun blir mamma... slitsom med sån sjalusi... :sukk:

OJ!!! :hoppe: 8 UKER I DAG OGSÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

:strix: :strix:

:strix: Hurra hurra!! :strix:

:strix: :strix:

:strix:

Tenk at Deviliten har et nyyydelig bankende hjerte!! :rødme:

Kulen kommer snart vet du! Og da bare blir den større og større til du har en kjeeeeempe kul som du synes er tung!! hehe!! :fnise:

Det er så gøy å tenke på at den lille som er inni magen din om bare 7.5 mnd ligger i armene dine og stirrer kjærlig opp på deg! :rødme:

Forresten synes jeg du skal lage en tippe liste... Jeg tror at det blir......

:babyjente:

:babyjente::babyjente:

:babyjente: Jente!!! :babyjente:

:babyjente::babyjente:

:babyjente:

Så mao så kanskje du burde skrive DeviLita er på vei! ;)

Ha en forrykende fantastisk (trøtt) dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så synes jeg ikke hun skal få lov å være misunnerlig hun svigerinnen din.. Det er jo ikke akkurat som om dette var fort gjort i en port for deg å få DeviLiten på plass!! Vet hun det?

og så må jeg jo :bolledeig: for 8 uker

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: SøsterLiten!!!! Du er her!!!!!! :bolledeig:

Koselig at du tok turen innom.

Er enig med deg :nigo: Tror det blir jente jeg også... har alltid vært fast bestemt på at førestemann blir jente :fnise:

Ja hun svigerinna mi er klar over at vi har gått igjennom prøverør etc... men hun er en litt sjalu person.. i alle fall når det gjelder mot broren sin til tider.. i grunn meg også. Jeg kan ikke noe for at jeg er som jeg er.... jeg har jo et godt forhold til svigermor, men det betyr da ikke at jeg skal ta plassen hennes som datter.... jøsses... så litt slitsom til tider...

Ja tenk!!! 8 UKER....helt utrolig... :) Det har i grunn ikke gått helt opp for meg enda...

:hug::klemmer: til deg SøsterLiten og andre som vil ha

Skal forresten lage en tippeliste i førsten av boka her :nigo:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: for 8 uker og at du fikk høre :hjerte:

Juli er en veldig fin måned å ha bursdag i. :jepp: Tipper en liten, søt :babyjente: jeg også.

Ja ikke dum måned det... man får ekstra lang permisjon vettu ;) kan jo ta ut ferie når permisjonen min er over.. er jo i sommerferien så :nigo: og pappa og svigerfar har bursdag rundt terminen, så begge håper på at det blir sin dag. Enten 7 eller 9 :ler:

Besta har 21, men hun vet ikke noe om det enda :fnise:

Uff så slitsomt med hun svigerinnen din :dåne:

Håper formen er fin :klem:

Ja det er til å bli litt matt av til tider... men men... heldigvis er hun ikke sånn hele tiden.

Formen er så der så der... ble sykemeldt ut uka i dag jeg da. Fikk beskjed om å slappe av gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja da :) Ikke noe fare med meg eller mini... er bare det at jeg kunne stått sovende... sover jo HELE tiden.. og har ikke energi, det er vel en kjent faktor, ikke sant jenter :fnise:

Men den derre hersens allergien min har blusset ekstra opp også, så derfor jeg skal ta det med ro... blir så stresset av den kløingen etc... og stress er ikke bra :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...