Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA


Devilina

Anbefalte innlegg

Hvis den begynner å nærme seg 10 og under så er det et tegn på at den er lav ja :)

Men helt ufarlig.. bare at man kan svime av om den blir for lav. OG DET er jo ikke noe særlig.

Må bare komme med noe :sjenert:

Jeg hadde på 4 for noen år siden, det er ikke å anbefale! I hvertfall ikke når man har gym..

Har sniklest litt i dagboka di Devilina! :fnise:

Gratulerer så mye med bebis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare komme med noe :sjenert:

Jeg hadde på 4 for noen år siden, det er ikke å anbefale! I hvertfall ikke når man har gym..

Har sniklest litt i dagboka di Devilina! :fnise:

Gratulerer så mye med bebis :klem:

4??!! :sjokk: regner med at den gymtimen gikk utrolig dårlig. Huff.

Koselig at du stakk en tur innom her også :):hug:

Tusen takk, nå er det bare de nervepirrende dagene fram til UL for å høre et :hjerte: som må unnagjøres.

Sniking er lov, det har vi vel aller gjort ;) Har nok vært i din jeg og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke spise så mye brunost heller da... :sjenert: Diabetestroll :sur:

Du skal også ligge unna enkelte typer fisk. Og fisk som er større enn så så mange kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverpostei da? Det er det vel jern i hvis jeg ikke husker feil.. men uansett.. jernpiller er tingen.

Fisk er greit.. klarer meg Fiiiiiiiiint uten... vel.. laks eller ørret i ny og ne går an.. men det er vel det jeg ikke skal spise vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest faerytale

Det var bra LilleEkorn fant Matportalen :)

Så roastbiff kan du nok gi opp :tunge1: Du må også huske å spise røkelaks osv. så fersk som mulig. Jeg hadde nok ikke spist det på et koldtbord for da har jeg ikke oversikt om den går ut av dato om en måned eller i morgen liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser IKKE rå fisk, så den er safe... nei.. får sitte der å momse eggerøre og salat vel... :lol:

Snakket nettopp med jordmor :hoppe: fikk time fredag 27 nov!! DET er en uke til det :hoppe:

LilleEkorn... har du gått glipp av boka mi :sjokk:

:ler:

Ingen fare, man kan ikke få med seg alt heller... man går litt i sin egen boble når man er gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør nok holde deg unna roastbiffen ja.

Det er skumle greier for Deviliten.

Sikkert en varmrett på koldtbordet også?

Fredags-:klem:

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det kjempe kos på julebord i går og det var da noe spisendes der for meg :);)

Ho en på syklubben vår annonserte at hun nettopp hadde funnet ut at hun var gravid... Fjernet spiralen for ca 3 uker siden og ble gravid med en gang.... snakk om at det er noen som ikke trenger å slite da.. dette er nr 2. Første ungen ble også laget på en to tre.

Og så sier hun... vil ikke være gravid alene... kan ikke noen andre også blir gravid da... sånn i et humortonefall.. sa ikke en dritt jeg.

Holde det hemmelig enda vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Devilina!

Bra det ble et koselig julebord i går :)

Åh det er utrolig irriterende å høre på de som det klaffer for med en gang :gjeiper: . Holder med deg i å vente med å fortelle noe tilbake, det hadde ikke jeg heller gjort ;)

Håper du har en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det litt trist og man får litt dårlig samvittighet når de som ikke får til med en gang bare rakker ned og sender "blikk" på oss som var ganske heldige... :sjenert: :sjenert:

Det er jo ikke bestandig at vi vet hvem som sliter med å få det til, og det er klart vi kanskje vil dele gleden med andre og det er vanskelig å se hvem som sliter og hvem som ikke gjør det.. :sukk:

Vi er jo ikke synske.. :sjenert:

Så... ville bare si det.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det litt trist og man får litt dårlig samvittighet når de som ikke får til med en gang bare rakker ned og sender "blikk" på oss som var ganske heldige... :sjenert: :sjenert:

Det er jo ikke bestandig at vi vet hvem som sliter med å få det til, og det er klart vi kanskje vil dele gleden med andre og det er vanskelig å se hvem som sliter og hvem som ikke gjør det.. :sukk:

Vi er jo ikke synske.. :sjenert:

Så... ville bare si det.. :sjenert:

Nå har det seg sånn at jeg ikke rakket ned på henne da. Smilte og sa gratulerer jeg :) Dessuten så vet hun at jeg sliter og har holdt på med prøverør... men ikke noe mer enn det ;)

Jeg er ikke av typen som rakker ned på mennesker, kun når de virkelig har lagt opp til det og fortjent det selv.

Og jeg vet at det ikke er lett å lese andre mennesker å vite hvordan de har det og ikke etc, men dette var da skrevet kun på mitt lille synspunkt akkurat der og da

:hug:

--------------

I dag er jeg fryyyyyyyktelig trøtt.... måtte legge meg nedpå to timer etter jobben. Vet at det nok ikke var det smarteste, sliter kanskje med å sove til kvelden, men jeg måtte bare. Var jo helt ødelagt.

Hjelper ikke akkurat på det være her heller!!! :opplyser:

Har i grunn ikke merket noe uggenhet annet en litt på jobben i dag.. men tror det var fordi jeg var trøtt og sulten..

Sitter med en tanke for tiden... hva om... tenk om... er så redd det ikke er noe :hjerte: der....

Og ikke synes jeg at jeg har fått noe større pupper heller.. litt ømme.. men sist gang var de SVÆRE og super ømme.. men kan ha noe med medisine jeg brukte da. Går på noe annet nå.

Og rundt uke 6-7 så skal visst visst brystvortene og det rundt bli brunere.. dårlig med det også....

Nei jeg må slutte å gruble... 1 uke til UL nå så vet jeg litt mer :)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine brystvorter har heller ikke forandret seg noe enda :) Så det er nok sikkert ikke farlig :Nikke: Eller litt har de forandret seg den siste uken, men det er bare at det går lengre tid før de blir stive :fnise: Men de er verken mørkere eller større :riste:

Jeg tror på et bankende :hjerte: på UL! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Jeg har ikke fått noe brunt rundt brystvortene eller noen forandring ;) Det er ikke sånn for alle leste jeg et sted og skal man tro på kjerringrådene er det bare de som venter en gutt som får brunt rundt brystvortene tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid sagt jeg får en jente og alltid følt på meg det i maaaange år.. forutbestemt :lol:

Altså.. jeg har så jente følelse... vet ikke hvorfor.. kanskje fordi jeg alltid har vært innstilt på det? :klø:

Blir det en jente så blir det ei Wiktoria tror jeg :) Og blir det gutt så blir det Nathaniel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at julebordet ble en suksess! Og at du ikke var altfor sulten da du kom hjem. ;)

Ang pupper og brystvorter, jeg hadde skikkelig ømme pupper, men brystvortene ble ikke noe særlig brunere OG jeg bar på gutter. Så det er nok variabelt ja. :)

Tenker du får se et lite hjerte som banker og slår akkurat som det skal på UL jeg. :klemmer:

Ha en god natt! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...