Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Jeg gikk også fort ned i vekt i starten, uten å gjøre noe for det egentlig. De kommer vel på igjen skal du se. :fnise:

God lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Devilina!

Håper du har ei flott helg :) Så morro å ha fått innkallelse til ordinær UL allerede! Her går tida fort (syns jeg).

Ha ei flott helg videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man smeller vel fort de kiloene på seg vil jeg nok tro ja :fnise:

Har hatt en knall helg jeg, koste meg skikkelig. Men banekjøring på Rudskogen, grilling etterpå og film kveld på kvelden med maaaaaasse snooooop :nigo:

I går ble det en liten harrytur til sweeeeeden.. men ble helt svett av å gå inn på butikken.. værre svenske handel på nordmenn har jeg ikke sett på lenge. Skulle tro det var hamstring for flere uker! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk søteste babytøyet av ei venninne i går. En myk hvit sparkebukse med tigergutt og brum på :nigo: og en body med samme motivet. ELSKER jo tigergutt :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag og null planer..... heldigvis ikke like uggen lenger :hoppe:

Men fortsatt giddalaus :fnise:

Hvor sikkert er ting forresten når man har sett at det er et hjerte som dunker? Har fundert på dette i det siste... lurer liksom på når magen skal bli synelig etc... føler meg på en måte ikke gravid. Og så lurer jeg på om tin virkelig er som de skal... pokker så stressende en graviditet er i grunn. Jordmor time er i førsten av januar... så får smøre meg med tolmodighet til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å godt å vite :nigo: de 5% er jo ganske minimale da ja :)

Gratulerer med en gutt!! Var nettopp inne å skrev hos deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Å godt å vite :nigo: de 5% er jo ganske minimale da ja :)

Gratulerer med en gutt!! Var nettopp inne å skrev hos deg :hug:

Ja, man må tenke positivt :nigo:

Takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen går alt bra Devilina! :jepp:

Du går med en perrrrrrfekt liten DeviLiten i magen og du kommer til å føde en perrrrfekt liten baby i juli! :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror det? :hug: jeg og... bare sitter å venter på at det blir kul :gravid: på magen

Ikke lenge til januar heller nå :nigo: hvordan er det med sommerfugler i magen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Devilina!

Nå er du ikke langt unna 12 uker nei :) Det er godt at formen din virker til å være så bra. Magen begynner nok snart å komme nå. Tenk så herlig med en liten kul på magen da :rødme:

Om jeg ikke rekker innom igjen før jul; ha en fantastisk fin julefeiring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror det? :hug: jeg og... bare sitter å venter på at det blir kul :gravid: på magen

Ikke lenge til januar heller nå :nigo: hvordan er det med sommerfugler i magen da?

Tror ikke Devilina vennen! Jeg VET!! :regler:

Sommerfuglene er her fortsatt, LilleMann er og blir en goding! :nigo:

Magen din kommer til å vokse seg så stor og fin og lekker! Skjønner at du gleder deg, det kommer jeg også til!!

God jul vennen!! Håper du får en fantastisk jul og at på andre siden av julen så har du en fin bump på magen! :nigo:

:tree::nissegutt::nisse: God Jul :nisse::nissegutt::tree:

:hug::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så koselig å se alle julehilsner her inne!! :hoppe::klemmer:

Tusen takk.

God jul til alle dere og deres kjære også!! :)

Ble en knall jul her og jeg klarte til og med å få i meg juleribbe i år... smakte litt... det er år siden sist.. nå venter kalkunmiddag og så er det å tenke på veien hjem til Østfold igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...