Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:strix: 9 uker :strix:

JA dere har mye å glede dere til :nigo:

Må nesten legge ut bildet jeg fikk fra UL min :hjerte:

post-24577-1260040963_thumb.jpg

Nåmmen!! Sjå ein liten chasewnøtt!!! Så skjønn!!

Praktisk å ikke like brus lenger da!! Jeg har fått super dilla på Hamar julebrus jeg... :sjenert: og jeg kan ikke akkurat skylde på noen chasewnøtt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått dilla på så mange ting.....

ELSKER: vanilje yoghurt, is og må ha servelat med majones på brødskiven.. ost går an... frukt går ned uansett..

Ting jeg IKKE LIKER lengre: kaker, alle slag....i alle fall smultringer.. grøss.. bare det lunkten av smult.... ÆSJ leverpostei, rødbitsalat.... Ikke noe spesielt begeistret for brus heller, men dette er jo like greit :)

Snodig at vi har så forskjellige diller, jeg tror ikke jeg hadde overlevd uten leverpostei og cola for tiden... Søte ting har jeg ikke særlig lyst på, men sjokolademelk går absolutt ann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er som ikke har lyst på noe søtt...Kunne levd på smågodt og julebrus om dagen jeg, med et par måltider på McDonalds innimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LilleEkorn... blir dårlig av tanken på søtt jeg... grøss... i alle fall sjokolade... som i grunn er noe jeg ELSKER... men nei...

Happy Feet: tusen takk :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kakao med marsmellows er ikke noe som frister deg nå? ;)

hehe!! Kjenner jeg er misunnerlig på deg som ikke vil ha søtt! Etter forrige runde med alt så har jeg en ufattelig usunn tann! Har lyst på ALT som har høy fett eller sukker prosent :klø:

Vanligvis er jeg en sånn som ikke liker slikt..... aiai... det spøker for julekjolen min... Kanskje det blir joggis i stedet?

nais utsikt... god jul i joggis liksom! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei grøss... tanken på å drikke noe varmt frister heller ikke.....

Jul i joggis ja... tror vi blir to da :ler: Tittet så smått i butiker ista.. huff... alt er jo så smått.. det har det vært lenge da... smelt på meg bra det siste året og det hjalp ikke på med den hormonkuren vi har gjennomgått nei.... :sukk:

MEN... hvorfor klage? :klø: Har jo en fantastiks mann som elsker meg uansett :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 små måneder ja! :jepp: Det kommer til å gå kjempefort! Nå er det jul, og så går det slag i slag til påske, og så er det plutselig mai med alle dens fridager, og så er sommeren her, og DeviLiten melder sin ankomst! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe:

Hvis alt går bra ja.... tenker hele tiden.. tenk om noe skjer... men nei.. skjerpings!!!

Kjenner meg igjenn i det her, men vi må bare slutte med det.. Er jo ikke sunt å gå rundtt med konstant angst for at noe skal gå galt... Vi får heller tenke at er det meningen at dette skal gå bra, så gjør det nok det :) Vet det er vanskelig, men det funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. tror det er det at jeg har lest for mange historier hos andre at det blir sånn.

Nesten likt vi jo, tror jeg har kommentert det før og.. eller? :klø:

Når har du termin? Jeg har 14 juli, men tickeren viser litt feil

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. tror det er det at jeg har lest for mange historier hos andre at det blir sånn.

Nesten likt vi jo, tror jeg har kommentert det før og.. eller? :klø:

Når har du termin? Jeg har 14 juli, men tickeren viser litt feil

jeg har 12. juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hoppe: i dag dumpet innkallelse til ordinaræ UL ned i posten.. datoen å markere seg er 12 februar :hoppe: Og det er da ikke lenge til!!! Når man teller uker er det lenge.. men ikke måneder ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN... hvorfor klage? :klø: Har jo en fantastiks mann som elsker meg uansett :strix:

Signerer den!! fine guttene våre!! :strix:

Tenk deg at om 7 mnd så sitter du og tenker: SWOOSH, jaggu gikk tiden som gravid fort!! ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den går fort nok enda...VIL ha MAGE!!! Da føler jeg liksom at jeg faktisk er gravid, gjør i grunn ikke det nå....

Har fri dag idag :nigo: så i dag var det deilig og sove til 10...mmmmmmmmm :ler:

MEN.. sulten!!! Gikk på vekten ista, har faktisk gått ned fra sist jeg veide meg hos jordmor.. DA fikk jeg jo sjokk, så er skråsikker på at vekta hennes må ha vært feil. Er snakk om 3 kg forskjell og jeg har ikke kastet opp og vært drit dårlig heller. Rart :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...