Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Nilla: jeg var faktisk OVER mett da jeg kom hjem fra julebordet, så var masse godt der gitt ;)

Ja jeg har bestemt meg for at jeg SKAL se et :hjerte:

Var til og med så gal at jeg kjøpte et lite hvitt og grønt baby sett i dag.. body, bukse, lue og smekke til 200kr på H&M, litt i det tidligste laget.... men jeg klarte ikke å la vær. Var utrolig uvant, men artig :fnise:

Så derfor må alt være i orden :lol:

Hatt en fin form ellers i dag, resten av kvelden gjenstår og se... litt trøtt da, men ikke så rart... har trasket i butikker i 2 timer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og snoker litt i boken din jeg Deviliten! ;) Ååå har du kjøpt babyklær? :rødme: Jeg gikk lenge og kikket på babyklær selv i går, er jo så mye smått og søtt at jeg holdt på å bli tussete. Jeg kommer nok til å ta helt av etterhvert! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bare måtte!! :)

Måtte liksom kjøpe det for å være litt trassig mot meg selv og da, nå må alt stå bra til hos jordmor og oå UL.. dagene nærmer seg mer og mer :)

Så søtt og smått alt er!!! Bare synd at de små vokser så fort ut av ting da.. hehe... kjøpte str.... 52 eller var det 54? Et eller annet med 50 i alle fall. Tenkte at siden både jeg og kjære var store da vi kom til verden, så får nok vi en lang baby også, så ikke vits å kjøpe det aller minste :)

Da har jeg sovet litt igjen... ble 2-3 timer... huff.... en stygg uvane jeg har lagt meg til :opplyser:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gleder jeg meg!!!! bare torsdag igjen og jobbe så har jeg laaaang helg!!! og så jordmor besøk på fredag!!!! UL mandag!!! :hoppe::danse: har en kriblende sommerfugel følelse i magen :nigo:

Snart ferdig på jobb for dagen også, er SULTEN!!! som vanslig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gleder jeg meg!!!! bare torsdag igjen og jobbe så har jeg laaaang helg!!! og så jordmor besøk på fredag!!!! UL mandag!!! :hoppe::danse: har en kriblende sommerfugel følelse i magen :nigo:

Herlig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: JAAAA

Men har fått litt mensmurring i dag igjen...synes ikke det er moro... klarer meg fint uten de. Hadde jo de litt i starten også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KVAAAAAAAALM..... men tror det er fordi jeg mangler litt mat i magen... sitter på jobb og er ikke helt i slaget.. snart ferdig og laaaang helg for tur :)

Gleder meg til i morgen... jordmor time!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg :hug:

Jeg går også mot langhelg :lur: Bare i dag igjen! Det skal bli så deilig!

:hoppe: litt for jordmor-tur, da får du vel sikkert høre hjertelyden? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

De vil helst ikke lete etter hjertelyden så tidlig. Min lege ville ikke det da jeg var på kontroll da jeg var akkurat 12 uker på vei og hadde vært på UL dagen før og sett at alt var i orden, for det gjorde man ikke så tidlig (for å unngå hysteriske mødre som ikke hører hjertelyden med en gang liksom :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kvalmen din er blitt bedre utover dagen. Fordelen med kvalme er jo at det er et godt tegn, men klart å være grønn i tryne er jo ikke så gøy bestandig :gjeiper:

Lykke til med jordmor besøk i morgen og UL mandag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtet gikk bra :) Fikk ikke høre noe hjertelyd eller noe som helst, det var litt tidlig mente hun :)

Er derimot en stolt eier av et "Helsekort for gravide" og alle prøvene jeg tok var fine :)

Kjempe koselig dame! :nigo:

Så nå er det ikke besøk der igjen før 11 januar :) Går jo fort mot et nytt år nå.

Da håper jeg at jeg før høre litt mer gledelige nyheter på mandag.. UL for tur og jeg ønsker så sårt og høre et :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Devilina og DeviLiten!

Så bra du har fått en ålreit jordmor! :)

Venninnen min sa at det er helt normalt med mensmurringer i begynnelsen. Hun sa det er livmoren som utvider seg som lager murringen og det er helt fint og normalt!

Jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å være her fremover, men jeg kommer til å titte innom og følge med på deg og DeviLiten!

Du fortjener dette så utrolig Devilina og jeg er så utrolig glad på dine vegne. :rødme:

:duskedame: for helsekortet ditt!! Du er nå 100% godtatt gravid! ;)

Mange gode klemmer fra meg til dere! :hug::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper det, har en god følelse for mandagen :)

Klokka 14:00 så skjer det.. eller litt etter da :) Kjære skulle ta seg fri fra jobben for å være med også :) Det gleder meg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...