Gå til innhold

Labellas lilla lobby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste eksamen i morgen! Har lest og lest i flere uker, og i morgen er det aller siste eksamen! Det kommer til å bli skikkelig antiklimaks etterpå, tenker jeg... Men så deilig det skal bli! :hoppe:

Takk for besøkene alle sammen! Når jeg er ferdig med eksamen skal jeg oppdatere meg på deres dagbøker :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med overstått eksamen! :)

Jeg er i Oslo nå, og her er det rimelig deilig vær. :)

Skrevet

Takk for det, iingvild!

Her regner det, men det gjør ingenting, for i dag er jeg glad uansett :D I dag er jeg nemlig ferdig med utdannelsen min, og satte kronen på verket med en A på muntlig eksamen :hoppe: En helt utrolig følelse!

I morgen skal vi på Harry Potter-premiere - gleder meg!

Livet er herlig!

Skrevet

:) Jeg skal også se Harry Potter i morgen! :)

Gleder meg masse!!!!!

Ha det gøy på kino i morgen!

Skrevet

Du også! Den har jo fått så gode kritikker også, blir spennende å se! :D

Skrevet

Gratulerer med overstått eksamen og fantastisk flott resultat, Labella! :blomst: Så flink du har vært!!! Så nå er vi nesten i samme bransje! :wink:

Vi har nettopp vært på kinoen og sikret oss billetter til Harry Potter i morgen, søndag. Det ble ikke premiære på oss, siden vi egentlig hadde tenkt oss på sjøen denne helgen. Men ungene hadde så lyst til å se den før de skal på skolen på mandag, så det blir greit å "få det gjort". Gleder meg! Det er jo fantastiske filmer!

Ha en kjempefin og velfortjent helg, Labella! Har du ferie nå, da? :briller:

Skrevet

Ja, nå er vi nesten i samme bransje, Væren! Jeg gleder meg til å begynne å jobbe i et spennende, utfordrende og utrolig viktig yrke!

Dagene går jammen fort, selv om jeg nesten har ferie. Har jobbet litt etter eksamen, men ikke mer enn 5 timer om dagen, og i dag er den aller siste arbeidsdagen også. Blir det like rolig som i går kan jeg se frem til en meget stille dag... Får i hvert fall tid til å rydde etter meg, da! Også skal ei studievenninne komme innom og spise lunsj med meg før hun vender nesa sørover. Koselig!

På tirsdag var vi ute og feiret at hele klassen var ferdig med eksamen. Koselig, men litt merkelig at det var siste gangen vi var samlet. I hvert fall på en lang stund...

Ellers går dagene med til å pakke - hele leiligheten er full av banankasser, og vi synger "bananas in pyjamas" og "bananer, bananer i lange baner" for full hals dagen lang :ler: Vi kommer vel til å fortsette med det til vi er ferdige med flyttingen, tenker jeg!

Tirsdag kjører vi nedover med flyttelasset. Kan ikke si at jeg gleder meg til bæring, sjauing og kjøring. Og i hvert fall ikke til å vaske ut leiligheten etterpå :-? Ikke noe som er kjedeligere enn å vaske når man ikke får glede av det selv, en gang... Men det skal da bli deilig å bli ferdig med det!

Ønsker alle en god dag! :blomst:

Skrevet

Hei!

Nå er endelig jeg også ferdig med siste eksamen.

Lykke til med flytting og ny jobb og alt mulig!

Nyt den ferien du har og håper solen skinner!

:klem:

Skrevet

Det er et styr å pakke og flytte, Labella! Har gjort det noen ganger selv, så den kjenner jeg igjen! Utvaskingen er jo selve medaljens bakside, og grusomt lite inspirerende arbeid. Særlig bak komfyren og sånne andre ufselige steder... :grøsse smiley:

Lykke til med flytteforberedelsene! Tenk, nå er det slutt på studenttilværelsen, og den "harde virkelighet" tar snart til! Jeg tror du får det bra, jeg! :wink: Spennende!

God helg-klem fra sauen! :klem:

Skrevet

Takk for besøket Væren!

Helgen har stort sett gått med til pakking, pakking, rydding og kasting... Begynner å bli ganske lei! Men snart er det over

Får nesten ikke tid til å være på KG, heller... Men jeg skal nok få tatt det igjen senere!

Inntil jeg får tid til en skikkelig dagbokrunde deler jeg ut blomster til alle koselige KG-jenter her:

:blomst: :blomst: :blomst: :blomst: :blomst: :blomst: :blomst: :blomst: :blomst: :blomst:

Skrevet

Innom for å takke for hilsen, og for å ønske deg en god dag.

Lykke til med all pakkingen!

Skrevet

Årets maraton er tilbakelagt!

Hentet diger varebil klokka halv fire på tirsdag, brukte fire timer på å fylle den opp med alle kasser og møbler - kjørte til Oslo, tømte bilen, sov i en og en halv time før vi kjørte nordover igjen. Byttet på å sove og kjøre på veien, og rakk akkurat å levere bilen igjen 24 timer etter at vi hentet den! Litt av et styr, men ganske tilfredsstillende nå som det er tilbakelagt!

Vesla og kattene er igjen hos mamma, og sambo og jeg er alene med vaskefillene her i Trondheim! Heldigvis har vi ikke hastverk med å få vasket oss ut, så i dag tar vi det piano... Trenger det nå!

Gleder meg til vi er helt ferdige - skal bli godt med helt fri i noen uker!

:klem: til KG-vennene!

Skrevet
Innom for å takke for hilsen, og for å ønske deg en god dag.

Lykke til med all pakkingen!

Takk Saeria :klem:

Skrevet

Jeg er bare innom og leverer ut litt vaskelyst! *setter igjen en stor økonomipakning* Sånn. Det burde holde!

Sett på litt god musikk, og sett i gang! Dere har vel en radio eller noe? "Det skjer ikke noe før du begynner, vet du..."

Uff, egentlig forstår jeg dere ALTFOR godt! Det er så utrolig pyton å vaske ut leiligheter, at det kan knapt beskrives! Håper dere står på og får det gjort, jo snarere er det over! :wink:

Lykke til med vasking og flytting!!!

Klem! :klem:

Skrevet

Synes dere har vært flinke, jeg!! :P For noe så slitsomt som å flytte, da! Og så langt...!

Det er kun et par måneder siden jeg selv flyttet, men merkelig nok føles det som om det er mye lenger siden...

Lykke til med vaskingen og resten av flytting/utpakking!

:klem: fra Miranda

Skrevet

Hei, Labella!

Lykke til med flytting til nytt sted. Trondheim vil nok savne deg. :wink:

Håper du får anledning til å komme på trøndertreff en gang i tiden. :-)

Klem fra bluebird. :D

Skrevet

Det er bra å konstantere at økonomipakningen med arbeidslyst har virket! Flink, det er det du er, Labella!

God helg-klem fra sauen! :klem:

Skrevet

:klem: til dere go'inger som har vært innom dagboka mi! Har planer om minst en Trondheimstur i høst, så hvis det passer seg sånn dukker jeg kanskje opp på et nytt trøndertreff!

Her går det i vasking og kasting - tror vi må ha kastet minst en container etter at vi begynte å pakke... Sambo har funnet ut at vi har alt for mye ting, og at vi skal bli minimalister (haha, det skal vi nok bli minst to om :blunke: )

Vesla er med mormor i Hellas - hadde dem nettopp på tråden, og de storkoser seg :D Hun er en badeengel uten like, og hadde tilbragt nesten hele dagen i vannet - hadde nesten ikke tid til å prate med mammaen sin - sånn skal et være :D Håper bare at vi skal få litt sommervær her i landet også - hadde vært fint å få litt sol på kroppen!

Skrevet

Nok vasking og sjauing for i kveld! Får ta det siste i morgen...

Siste natt i Trondheim - i morgen bærer det sørover!

:sove:

Skrevet

Da er vi endelig kommet oss sørover, og har påbegynt nomadetilværelsen vi skal leve i det nærmeste halvåret! Den første måneden har vi base hos mamma, før vi flytter inn i en leid leilighet rundt 1. august. Der skal vi bo frem til vår nye leilighet er ferdig bygget ved juletider. Gleder meg sånn til å flytte inn dit :hoppe: Håper den blir fort ferdig!

Vesla og mamma er fortsatt i Hellas og storkoser seg :D Sambo og jeg nyter latmannslivet "hjemme alene"... I dag tok vi oss en spontantur over svenskegrensa - herlig harry :blunke: Hyggelig å ta seg en liten tur, da :D

Er så deilig å bare nyte late dager - savner litt finvær, da, men det kommer kanskje etterhvert...

nå skal trøtt Labella sove! :sove:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...