Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

-Norske menn har små peniser (selv om de ligger langt over gjennomsnittet på verdensbasis), "utlendinger" har mye større.

-Norske menn er for lite dominante i sengen.

-Norske menn er for dominante i sengen.

-Norske kvinner er horer, de ligger med alle.

-Norske kvinner er løse, dvs. vide og ikke trange som asiatiske kvinner.

-Norge er et egoistisk land, på tross av at vi er helt i toppen når det kommer til å gi bistand, eller når det kommer til og ta imot flyktninger pr capita.

-Norsk mat suger hestekuk.

-Kvinner blir ikke voldtatt, de bare later som.

-Menn kan ikke bli voldtatt.

-Menn er late.

-Kvinner er late.

-Kvinner kan få sex når de vil.

-Kvinner bør ikke jobbe, de bør oppdra barn.

-Alle menn er griser.

-Alle menn er potensielle voldtekstmenn.

-Kvinner vet ikke hva som er best for dem selv, de trenger en "sterk" mann som kan kontrollere deres ønsker og behov.

-Hvis en mann er snill/behandler deg bra på de første datene, da er du i faresonen, dette er typisk for psykopater som senere vil misshandle deg fysisk som psykisk. Gå heller fo rmenn som behandler deg som dritt (-var vel leksa her).

 

Anonymkode: 82339...216

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vakker musikk:

Og fått Mange gode svar vdr. matmekking, -sist att Kikkerter på "Box" er hermetiserte,

-og klare til bruk etter å ha skylt de godt.

-Og hva jeg kunne bruke de til.

-Og masse mer... :blomst: -THX.

a.

 

Endret av Sliten&kjørt52
FunFacts. ... a.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feminint av menn å utføre oralsex på damer, og det er maskulint av kvinner å utføre oralsex på menn. 

Anonymkode: 72e23...527

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en del unge over 18 år må betale husleie for å bo hjemme.

 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer eller mindre gode visdomsord. Dagens visdomsord er:

Sitat

Vel den som ikke er smart, er hen som ikke har kapasitet til å stille spørsmål.

(fikset skrivefeil, men ellers ordrett fra kilden)

Anonymkode: 773e8...c6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At døde dyr lukter ostepop.

Anonymkode: 49b4d...9a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2020 den 0.50, AnonymBruker skrev:

Det er feminint av menn å utføre oralsex på damer, og det er maskulint av kvinner å utføre oralsex på menn. 

Anonymkode: 72e23...527

🤣🤣

Anonymkode: 49b4d...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2020 den 22.51, Catalina Culès skrev:

Det er egentlig ingen som liker Pavlova, folk bare spiser den siden den er trendy.

Man er også en sau som følger flokken hvis man liker pavlova selv om man har likt det bestandig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2020 den 0.41, Uatskillelig skrev:

At en del unge over 18 år må betale husleie for å bo hjemme.

 

 

Er ikke det ganske vanlig, spesielt om de jobber?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Apocalypte skrev:

Er ikke det ganske vanlig, spesielt om de jobber?

Jeg hadde aldri hørt om det før jeg leste på KG

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Jeg hadde aldri hørt om det før jeg leste på KG

Det skal min også, da min blir gammel nok. Men de pengene skal inn på egen sparekonto som h*n får da h*n flytter ut😊

Anonymkode: 3646f...7aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

At løsningen på omtrent alle familiekonflikter eller mindre dilemmaer er "Kast h*n ut!". Bare man nevner at man har et voksent barn boende hjemme, er det noen som kommenterer "Kast h*n ut!", uansett om det er særlig relevant for tråden.  

Og at svært mange mener det er normalt å flytte hjemmefra som 16-åring. Det er jo ikke unaturlig heller, men skulle man tro en del KG-tråder flytter omtrent annenhver 16-åring ut for å gå på vgs. 

Anonymkode: ce35b...eb1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.4.2020 den 11.25, Kågebruker skrev:

At folk har et nært forhold søppeldunkene sine. Nåde den som putter bæsjeposer fra hunden i søppeldunken!

Ja, faen ta dem.  Hilsen hun som nylig måtte vaske søppeldunken etter en lekkasje fra en bæsjepose noen hadde kastet i den. Hundedritt lukter verre enn den fra bæsjebleier. Jeg brakk meg og brakk meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

At løsningen på omtrent alle familiekonflikter eller mindre dilemmaer er "Kast h*n ut!". Bare man nevner at man har et voksent barn boende hjemme, er det noen som kommenterer "Kast h*n ut!", uansett om det er særlig relevant for tråden.  

Og at svært mange mener det er normalt å flytte hjemmefra som 16-åring. Det er jo ikke unaturlig heller, men skulle man tro en del KG-tråder flytter omtrent annenhver 16-åring ut for å gå på vgs. 

Anonymkode: ce35b...eb1

Det er normalt å flytte ut som 16-åring, selv om ikke flertallet gjør det.

Man skal uansett være satt i stand til å kunne klare seg selv i den alderen, der har det sviktet når spørsmålene om 16-åringen kan være hjemme alene en kveld kommer.

Endret av Husholdning1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, youcancallmejune skrev:

Ja, faen ta dem.  Hilsen hun som nylig måtte vaske søppeldunken etter en lekkasje fra en bæsjepose noen hadde kastet i den. Hundedritt lukter verre enn den fra bæsjebleier. Jeg brakk meg og brakk meg. 

Helt enig! Ta med hundebaijsen hjem, ikke putt den i andre folks søppelbokser. Private søppeldunker er ikke offentlig!

Anonymkode: 21ce3...4a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det er normalt å ta graviditetstest omtrent før sæden har rent ut. Det er visst sååå vanskelig å vente til eventuelt uteblitt mens, så man analyserer heller 14 billigtester hver dag etter eggløsning, samt lever som gravid før man får et mindre sammenbrudd når tante rød kommer (ref. Prøvere og ufrivillig barnløse). 

Anonymkode: 64f4d...b6d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lei av all hetsen mot spesielt uføretrygdede og andre utsatte grupper i samfunnet. Det er helt hårreisende hva slags dritt folk klarer å få ut av seg bak et tastatur. 

Anonymkode: 09098...596

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må være veldig forsiktig i bruk av smiley .. et smilefjes/blunke kan oppfattes sarkastisk og nedlatende

spurte engang om et økonomisk spm , ble en hel side diskusjon fordi jeg visstnok hadde vært spydig ..fikk aldri svar på det eg lurte på.

 

Og bruker man IKKE smiley.. da er man kald og slem .

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...