Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

At det er normalt å overlate 13 åringer til seg selv en natt eller helg for å dyrke seg selv med elskeren/elskerinnen.

Anonymkode: 3f60b...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At det er normalt å overlate 13 åringer til seg selv en natt eller helg for å dyrke seg selv med elskeren/elskerinnen.

Anonymkode: 3f60b...7da

Årsaken er vel kanskje noe uvanlig, men 13-åringer flest skal være i stand til å greie seg alene en natt eller to.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at egne erfaringer med folk/situasjoner o.l. er fasit uansett. Det er nøyaktig likedan for alle andre i hele verden. 

Anonymkode: a055e...46d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lært at egne erfaringer med folk/situasjoner o.l. er fasit uansett. Det er nøyaktig likedan for alle andre i hele verden. 

Anonymkode: a055e...46d

Ja, og at den største utfordringen her ( og i livet ) er relasjonen til medmennesker. 

Anonymkode: 3f60b...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lærte jeg nettopp at om man ikke retter på skrivefeil, så er man direkte ondskapsfull. 

Anonymkode: a055e...46d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er nødvendig vedlikehold av badet å stramme en mutter mellom dusjarmaturet og veggen et par ganger i året, og at dette er allmennkunnskap.
Ok.

Anonymkode: 773e8...c6d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.9.2020 den 13.32, Buldre skrev:

Årsaken er vel kanskje noe uvanlig, men 13-åringer flest skal være i stand til å greie seg alene en natt eller to.

Jeg hadde ikke takla det som 13-åring selv om det i nabohuset var verdens beste nabo. Men bodde i gokk med to naboer og null gatebelysning. Om vi hadde bodd på ett byggefelt hadde det vært annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er sammen med en fraskilt mann og forholdet skranter, så er det eksen hans sin skyld. Hvis barna hans er ufordragelige så er det eksen hans sin skyld. Hvis han slår opp så er det på grunn av eksen.  Ekser er slemme og  bitre og vil bare ødelegge  - selv om det var de som en gang gikk.

Anonymkode: 8852a...404

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2020 den 11.05, SmokeyEye skrev:

Jeg har lært at uansett  hvor jævlig et menneske oppfører seg mot andre i det skjulte, så hjelper det ikke å reagere på det. Det blir bare blåst bort som misunnelse og rykte. Og at de klarer å bruke reaksjonene dine mot deg for å  skape sympati. Verden vil bedras.

 

På ingen måte. Få alt ut i lyset. La alle få vite om alt. Selvfølgelig hjelper det å reagere på det, å akseptere at det skjer derimot hjelper ikke.

Ved å gi det fokus, så gir man det lys og kjærlighet, og det er det eneste som hjelper mot alt. :hjerte:

Endret av MarieLo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det er viktig å si at den og den er en hedersperson i enkelte tråder her inne. 

Anonymkode: e5d7e...ca0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At TS har kan skylde seg selv. I noen tilfeller er det kanskje rimelig å hevde det, men ofte opplever jeg at folk er en smule forutinntatte og dømmende, har liten evne til innlevelse eller ikke leser HI skikkelig. Derav lirer mange av seg masse piss, angriper som aldri før og tillegger TS intensjoner, egenskaper og meninger h*n ikke har. Uansett bør man som hovedregel opptre respektfullt, uavhengig av hvem som eventuelt har "rett". 

Anonymkode: e5d7e...ca0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har lang nese siden den går til ledd ne 2 på pekefingeren når jeg måler fra neseroten. Da mener kåge at nesegrevet mitt er maskulint og bør opereres. 

Anonymkode: 90b41...bf7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg har lang nese siden den går til ledd ne 2 på pekefingeren når jeg måler fra neseroten. Da mener kåge at nesegrevet mitt er maskulint og bør opereres. 

Anonymkode: 90b41...bf7

Ledd nr 2. 

Anonymkode: 90b41...bf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...