Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Rogadame skrev:

Man må være veldig forsiktig i bruk av smiley .. et smilefjes/blunke kan oppfattes sarkastisk og nedlatende

spurte engang om et økonomisk spm , ble en hel side diskusjon fordi jeg visstnok hadde vært spydig ..fikk aldri svar på det eg lurte på.

 

Og bruker man IKKE smiley.. da er man kald og slem .

Hahaha. Minner meg om en gang jeg fikk kjeft fra mange fordi jeg ikke takket pent. Skrev bare «Ok» eller noe lignende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At verden står ikke til påske 😅

Anonymkode: 1ded0...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en bolighai for evig og alltid vil forbli en bolighai. 

Anonymkode: 9b635...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle menn kun er ute etter sex.

Anonymkode: 0fade...978

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2020 den 2.10, AnonymBruker skrev:

Lei av all hetsen mot spesielt uføretrygdede og andre utsatte grupper i samfunnet. Det er helt hårreisende hva slags dritt folk klarer å få ut av seg bak et tastatur. 

Anonymkode: 09098...596

Enig (!!)

Jeg er dritt lei av fordommer mot uføretrygdede.

 

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.7.2020 den 2.10, AnonymBruker skrev:

Lei av all hetsen mot spesielt uføretrygdede og andre utsatte grupper i samfunnet. Det er helt hårreisende hva slags dritt folk klarer å få ut av seg bak et tastatur. 

Anonymkode: 09098...596

Det var for en tid tilbake oppe en diskusjon om dette, det viste seg at man måtte langt tilbake for å finne ett eller to eksempler på hets mot uføretrygdede på KG. Det er altså noe som ikke er forekommer særlig hyppig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vist en autist fordi jeg ikke savnet å feire bursdag som barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ateist  ,og da er man visst ondskapsfull.

Never mind hvor snill  og selvoppofrende jeg er .

Straka  vegen til helvete bærer det for sånne som meg 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2020 den 23.51, Husholdning1 skrev:

Det var for en tid tilbake oppe en diskusjon om dette, det viste seg at man måtte langt tilbake for å finne ett eller to eksempler på hets mot uføretrygdede på KG. Det er altså noe som ikke er forekommer særlig hyppig.

Dette er feil. Man måtte lang ttilbake for å finne noe som DU anså som hets. Og du har en helt egen definisjon på det som ikke passer med noen andre mennesker på dette forumet. Så din definisjon teller ikke.

Anonymkode: 40ce4...e87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rogadame skrev:

Jeg er ateist  ,og da er man visst ondskapsfull.

Never mind hvor snill  og selvoppofrende jeg er .

Straka  vegen til helvete bærer det for sånne som meg 

Hvem har sagt at ateister er ondskapsfulle?

Jeg har ingenting imot ateister i seg selv. Jeg blir provosert av de som ikke respekterer min tro og som velger å være nedlatende, men det betyr ikke at jeg tenker at de er onde av den grunn. 
 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Uatskillelig skrev:

Hvem har sagt at ateister er ondskapsfulle?

Jeg har ingenting imot ateister i seg selv. Jeg blir provosert av de som ikke respekterer min tro og som velger å være nedlatende, men det betyr ikke at jeg tenker at de er onde av den grunn. 
 

Har vært Flere diskusjoner  på religionsforumet feks der veldig religiøse  mennesker sier at vi må alle snu  før det er for sent ( bak anonymkoder seff)og viser til diverse bibelvers.

Og jo da har  meg og flere av ikke troende brukere blitt kalt  hovmodige hedninger som fortjener  å  brenne siden vi ikke tror på bibelen. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rogadame skrev:

Har vært Flere diskusjoner  på religionsforumet feks der veldig religiøse  mennesker sier at vi må alle snu  før det er for sent ( bak anonymkoder seff)og viser til diverse bibelvers.

Og jo da har  meg og flere av ikke troende brukere blitt kalt  hovmodige hedninger som fortjener  å  brenne siden vi ikke tror på bibelen. ;)

Ingen fortjener å brenne ❤️
 

 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er feil. Man måtte lang ttilbake for å finne noe som DU anså som hets. Og du har en helt egen definisjon på det som ikke passer med noen andre mennesker på dette forumet. Så din definisjon teller ikke.

Anonymkode: 40ce4...e87

Man måtte langt tilbake for å finne noe som var hets. Jeg definerer ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er bifil (særlig bifil mann) så er du i følge kg sexavhengig OG sexfiksert OG notorisk utro OG smittebærer av diverse kjønnssykdommer. I følge kg brukere, så er det risikabelt på flere måter å inngå et forhold med en som er bifil. 

Anonymkode: 72e23...527

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/14/2020 at 11:02 PM, Kågebruker said:

At det går an å flytte gjenstander med tankene.

Det går helt fint med supertanker!

Anonymkode: 7779e...93c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det ikke finnes mindre pene mennesker. 

At kvinner i lederstillinger er dårlige mødre.

At det ikke finnes grenser for hva en kan hevde seg krenket for, og gjerne på andres vegne.

At den som blir sammen med en som har barn fra før ikke har noe han eller hun skulle sagt angående barna, eller til å påvirke hvordan familielivet skal være. 

At psykisk syke er smartere enn folk flest.

At orgasmer ikke er særlig viktig for kvinner.

At introverte er sjenerte og ikke tør å være seg selv.

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fjollete homofile" aint worth shit og det er noe galt med "sånne"! Men bare slapp av, alle homofile har ikke den feilen at de "gjør for mye ut av seg for å signalisere sin legning for potesielle partnere". 

Anonymkode: ae86f...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...