Gjest Bossa Nova Skrevet 27. desember 2015 #5961 Del Skrevet 27. desember 2015 At spøkelsesbæsj virkelig finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. desember 2015 #5962 Del Skrevet 29. desember 2015 Den 27.12.2015 at 0.13, Bossa Nova skrev: At spøkelsesbæsj virkelig finnes. Huh? La meg se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #5963 Del Skrevet 2. januar 2016 Han forstår ikke hint, dump ham Snakker feil dialekt, dealbreaker Svarer treigt på meldinger, du-uuu-mp ham Er ikke på facebook, han må være psycho Hvis han ikke vil ha sex er han utro Hvis hun ikke vil er det hans feil Kvinnens orgasme og generelle nytelse under sex kommer først, det er tross alt hun som har musa Han er perfekt, men Selv om hun er gira på en mann må han for all del ikke kontaktes, det er mannens oppgave Likestilling skal kun gjelde i kvinnens favør Kvinner har 14 dagers angrerett på sex, hvis mot formodning partneren ikke møter hennes krav når alkotåka har lagt seg; voldtekt/overgrep. Han burde ha skjønt at selv om hun sa "knull meg" mente hun nei. Han kommer for fort, se punkt 7, dump ham Kvinner blir merkelig nok over middels interessert i økonomifaget ved samlivsbrudd Plus mye mye mer så jeg ikke gidder ramse opp engang. Anonymkode: 846df...d4a 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 14. januar 2016 #5964 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Jeg har lært at det er skandaløst og ikke følge sorg når en person du ikke kjenner dør. Jeg har også lært at folk på KG tror at de kjenner kjendiser fordi de ser dem på tv. Endret 14. januar 2016 av Balian de Ibelin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. januar 2016 #5965 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg har lært at det finnes folk som synes det er feil å føle sorg over en kjendis sin bortgang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. januar 2016 #5966 Del Skrevet 14. januar 2016 At jeg ikke er en bra person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. januar 2016 #5967 Del Skrevet 14. januar 2016 58 minutter siden, Jacklost skrev: Jeg har lært at det finnes folk som synes det er feil å føle sorg over en kjendis sin bortgang... Er det virkelig noe å bry seg om? Trodde du viste at denne brukeren ofte sier teite ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 14. januar 2016 #5968 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Etter å ha lest litt her og der har jeg bl.a. notert meg at: - Kroppen er på sitt beste når man er i forplantningsalderen. Etter det forbereder den seg på å dø. - En mann er fra naturens side fysisk sterkere og kan ødelegge en kvinne lettere enn en fyrstikk (?). Derfor skylder kvinner menn sex. - Hvis kvinner hadde hatt størst problemer på datingfronten hadde man hatt statlige holdningskampanjer. - Hvorfor kvinner bør gå i kjole eller skjørt på julaften er fordi; noen ting må man bare gå igjennom for at samfunnet som helhet skal fungere (!?). - Og sist men ikke minst: Hvis mannen er en kløpper på elektronikk så må man kunne forvente at hans kvinne skreller potetene hans for ham før han skal spise dem. (Fritt etter hukommelsen.) Endret 14. januar 2016 av pantertante 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #5969 Del Skrevet 14. januar 2016 Anonymkode: e77ee...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #5970 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg har lært at jeg må ikke komme og tro at jeg kan noe. Ikke engang når det er innenfor mitt eget fagfelt, så må jeg skjønne at jeg er kunnskapsløs og/eller fordomsfull idiot. Jeg må heller ikke komme og tro at noen skal gidde å svare meg når jeg lager en ny tråd og spør etter noe. Det må da for faen meg gå an å google? Og så har jeg lært at jeg helt sikkert har en ufyselig personlighet siden jeg er singel. For det er nemlig slik at hvis single kvinner er pene, er det helt sikkert at de er ekle. Herregud for et møkkaforum dette er mange ganger. Anonymkode: b08c1...b81 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #5971 Del Skrevet 14. januar 2016 4 timer siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg har lært at det er skandaløst og ikke følge sorg når en person du ikke kjenner dør. Jeg har også lært at folk på KG tror at de kjenner kjendiser fordi de ser dem på tv. Selvfølgelig gjør de ikke det. Jeg har lært at noen overdriver veldig. Anonymkode: cd85a...ca3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. januar 2016 #5972 Del Skrevet 15. januar 2016 At jeg ikke kan skrive hvil i fred når noen som er engelsk har dødd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #5973 Del Skrevet 15. januar 2016 At noen mennesker tar KG seriøst, og lar det påvirke livet sitt. Skummelt :/ Anonymkode: c0d23...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 15. januar 2016 #5974 Del Skrevet 15. januar 2016 Den 2.1.2016 at 23.50, AnonymBruker skrev: Han forstår ikke hint, dump ham Snakker feil dialekt, dealbreaker Svarer treigt på meldinger, du-uuu-mp ham Er ikke på facebook, han må være psycho Hvis han ikke vil ha sex er han utro Hvis hun ikke vil er det hans feil Kvinnens orgasme og generelle nytelse under sex kommer først, det er tross alt hun som har musa Han er perfekt, men Selv om hun er gira på en mann må han for all del ikke kontaktes, det er mannens oppgave Likestilling skal kun gjelde i kvinnens favør Kvinner har 14 dagers angrerett på sex, hvis mot formodning partneren ikke møter hennes krav når alkotåka har lagt seg; voldtekt/overgrep. Han burde ha skjønt at selv om hun sa "knull meg" mente hun nei. Han kommer for fort, se punkt 7, dump ham Kvinner blir merkelig nok over middels interessert i økonomifaget ved samlivsbrudd Plus mye mye mer så jeg ikke gidder ramse opp engang. Anonymkode: 846df...d4a Vil gjerne legge til et punkt: Mistenkes for å ha sluppet en fis på kino (= dumpe). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 24. januar 2016 #5975 Del Skrevet 24. januar 2016 At noen er veldig glad i ordet feminister her på KG. Mellom oss så tror jeg de får en liten miniorgasme hver gang de får lov å skrive ordet på skjermen og poste det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 24. januar 2016 #5976 Del Skrevet 24. januar 2016 11 timer siden, Cordelia skrev: At noen er veldig glad i ordet feminister her på KG. Mellom oss så tror jeg de får en liten miniorgasme hver gang de får lov å skrive ordet på skjermen og poste det. For ikke å snakke om femnazi-ordet! Da blir det full sprut og et stønn fra innerst i sjelen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2016 #5977 Del Skrevet 24. januar 2016 En fantastisk hersktekikk noen, ofte under ab, virker å ha perfeksjonert; å misforstå med vilje slik at de slipper å debattere videre etter at de har kommet med biske svar til en bruker, og de kan fortsette på prekenen sin. Anonymkode: 96733...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herandjetzt Skrevet 26. januar 2016 #5978 Del Skrevet 26. januar 2016 Om man lager en bruker for å få et tråd til å "ryddes" (eller slettes), kan man enkelt stoppe diskusjoner man er uenig i. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 2. februar 2016 #5979 Del Skrevet 2. februar 2016 Eg har lært at all usemje eigentleg er misunning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haru Skrevet 2. februar 2016 #5980 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg lærte at folk over alderen 30, som jeg hele tiden hadde sett på som modne og betryggende mennesker, kommer på forumet for å uttrykke meget banale og fordomsfulle tanker som knuste all min forventning fra deres alder. Respect your elders, sier de på Engelsk.........nei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå