Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin

Jeg har lært at alle menn er like. Noe også alle kvinner er så om du kjenner en mann eller en kvinne så vet du hvordan alle menn er og hvordan alle kvinner er siden alle er like.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.3.2016 at 12.01, Jacklost skrev:

Jeg har lært at jeg er en smiskete pyse uten ryggrad :rolleyes:

Det er bare fordi de er misunnelige på at du har sjel og et godt hjerte. Noen er helt tomme innvendig og går løs på slike flotte personligheter som deg. Håper du rapporterte h*n for personangrep :) 

Anonymkode: 91e67...5e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Det blir veldig feil å gå i kjole når man er nesten 40.

- Om man rapporterer innlegg på KG er man en angiver.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Den 13. mars 2016 at 19.54, AnonymBruker skrev:

Det er bare fordi de er misunnelige på at du har sjel og et godt hjerte. Noen er helt tomme innvendig og går løs på slike flotte personligheter som deg. Håper du rapporterte h*n for personangrep :) 

Anonymkode: 91e67...5e8

Tusen takk :klem1: Innlegget ble fjernet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at barnløse uføre må steriliseres. Kan man ha barn, så kan man jobbe, må en forstå!

Anonymkode: 60156...8d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.3.2016 at 13.52, AnonymBruker skrev:

Er dette en sladretråd?

Anonymkode: 9b4e3...6fe

En sladretråd?

Anonymkode: cd85a...ca3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at folk bryr seg om utrolig mye rart og unødvendig, og irriterer seg over ting som jeg aldri har ofret en tanke. Lurer nesten på om det er meg det er noe feil med, siden jeg ikke går å irriterer meg over alt mulig :fnise:

Anonymkode: 23bf4...b81

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at vaktene syntes det er viktigere å rydde og rense i en mattråd, enn å fjerne alle trolletrådene som er her.

Anonymkode: 09de8...5f4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lært at vaktene syntes det er viktigere å rydde og rense i en mattråd, enn å fjerne alle trolletrådene som er her.

Anonymkode: 09de8...5f4

Har lært at "kjært barn" kan ha mange navn. :fnise:

Anonymkode: cd85a...ca3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har lært at jeg lyver når jeg sier at jeg ikke forsøker å frelse ateister, samt at jeg kun snakker om paradise hotel og Justin Bieber med mine venner og bekjente.

Anonymkode: e4e34...ee4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lært meg en regel som sier "dump alle, alltid!". Ingen på KG får ha kjæreste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at hvis man ikke gir tips på restaurant så har man vær så god å spise på nærmeste McDonald's eller kebabsjappe.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den nyeste lærdommen i serien "kvinners feil" er at kvinnene visstnok er "skyld" i at flere og flere mennesker står frem som transkjønnet.

Et par utdrag som skal forklare påstanden:                                                                                                                                             - "...en infiltrasjon av feminine interesser og verdier..."                                                                                                                           - "...kvinners vegring mot tvangsbehandling..."

Konklusjonen til "læremesteren" er:                                                                                                                                                         - " Det er det kaotiske limbiske systemet i hodet til kvinner som gjør at vi får et gjøkeredesamfunn."       

 

 

Edit  Vet ikke hva som skjedde med oppsettet her.                                                                   

Endret av pantertante
Vet ikke hva som skjedde med oppsettet her.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at ingen yrkesgrupper har det like ille som servitører, og at de tjener så lite at de er avhengig av almisser i form av tips for å klare seg økonomisk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner må slutte å være så feite og rynkete! Menn blir heldigvis bare bedre og bedre med åra. 

Anonymkode: b08c1...b81

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pantertante skrev:

Den nyeste lærdommen i serien "kvinners feil" er at kvinnene visstnok er "skyld" i at flere og flere mennesker står frem som transkjønnet.

Et par utdrag som skal forklare påstanden:                                                                                                                                             - "...en infiltrasjon av feminine interesser og verdier..."                                                                                                                           - "...kvinners vegring mot tvangsbehandling..."

Konklusjonen til "læremesteren" er:                                                                                                                                                         - " Det er det kaotiske limbiske systemet i hodet til kvinner som gjør at vi får et gjøkeredesamfunn."       

 

 

Edit  Vet ikke hva som skjedde med oppsettet her.                                                                   

:fnise: Hvor skal dette ende? 

Anonymkode: b08c1...b81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...