Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At hver gang det diskuteres noe som omhandler noe som rammer en kvinne og det kommer støttende svar i kvinnens favør, så kommer det før eller senere inn en mann og serverer påstanden "hadde det vært en mann hadde ingen brydd seg". Nesten uten unntak.Samme fenomen skjer også dersom en tråd handler om utroskap, vold(tekt) eller hva som helst annet der det er en mann som er den skyldige part og blir kritisert, da kommer det alltid en eller annen fyr innom for å slenge ut påstanden om at "hadde det vært en kvinne hadde ingen reagert". Ja og så det berømte ordet "hylekor" da. Menn som engasjerer seg er individuelle debattanter mens kvinner som engasjerer seg er et hylekor :rolleeyes: Anonymous poster hash: 4be9e...f0c

Enig!

Eller når en kvinne inne på singel forumet lager en tråd om noen menn er rundbrennere, utro, feige eller wathever, så kommer det alltid inn en (eller flere) mann som sier "kvinner er å utro og ditt og datt" Det er ingen som har sagt kvinner ikke kan være det, men er jo normalt at vi snakker om menn når vi er kvinner! Blir så matt av de anonyme mennene som må spore av i tråder med sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At man er en gris hvis man kjøper sex, med mindre man er handicapped og reiser til Berlin og kjøper tyske horer. Da er det plutselig flott.

- At det er ok å ha ligget med 15 stk. men ikke med 16.



Anonymous poster hash: 523d8...b54
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at alle innvandrere er snille og at det er like mange overfallsvoldtekter som er utført av nordmenn som av innvandrere. 

 

Jeg har også lært at nyheter på Nrk er ikke en pålitelig kilde, alt er løgn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at alle (menn) fortjener å bli pult. Derfor var det mye bedre før da  arrangerte ekteskap var normen og menn kontrollerte sexmarkedet.

Da ble nemlig kvinner rettferdig fordelt blant menn og det var ikke som i dag, hvor kvinner har kontrollen og alt er bare er kaos.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at utdannelsen og yrkeskarrieren min er bortkastet fordi det jeg trodde var min faglige forståelse egentlig bare er moralisme og blind autoritetstro.

Anonymous poster hash: 373bb...2eb

 

I hvilken tråd lærte du dette?

Anonymous poster hash: 2c3bb...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I hvilken tråd lærte du dette?

Anonymous poster hash: 2c3bb...07c

 

Er PUA dødt... -tråden

Anonymous poster hash: 19e9b...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er PUA dødt... -tråden

Anonymous poster hash: 19e9b...f28

 

 

Nei?  :klo:

Anonymous poster hash: 2c3bb...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg har lært at kollektiv ignorering faktisk er mulig å gjennomføre. Hilser i den sammenheng til de flotte og oppegående herrene jeg fikk dele en tråd med de siste månedene. Dere er herved tildelt La Femme Mauvaises Æresmedalje  :helen:  :5:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at det er grisete å horete å vise fitta si på KG, mens det er uproblematisk for gutta å vise penisen.



Anonymous poster hash: 523d8...b54
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At endel menn påstår at de ikke har krav til hvordan en kvinne skal være. Sitter og kritiserer kvinner for alle kravene de har,og påstår at menn ikke har noen spesielle krav.

Så leser man i andre tråder,og da skal hun ikke være for høy,

ikke for lav,hun skal ikke ha egen karriere,hun skal ikke ha ligget med for mange,men være med på alt(hvis ikke så er du prippen) og samtidig være erfaren osv.

Kommer med noe oppgulp ala "så lenge hun er snill og grei så er jeg fornøyd". Yeah right.

Anonymous poster hash: be03e...a59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At kvinner sier de vil ha likestilling. Men bare når der er til fordel for dem.



Anonymous poster hash: ae4ca...8e0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

At Spenol er bra for huden i ansiktet.

At det er vanlig å bruke klut når man vasker seg.

At det viktigste innen personlig hygiene er å vaske seg i underlivet - med klut selvsagt. Å vaske andre kroppsdeler er ikke så viktig, eller kan være skadelig.

At speltlomper er den viktigste næringskilden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er typisk sunnmøring å være slitsom og sinna :klaske: :klaske: :klaske:

Anonymous poster hash: cb83d...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...