Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

At det bare er fattige folk som panter flasker 



Anonymous poster hash: 89427...c2c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At alle som er blitt arbledig kan ta seg vaskejobb.

Samme med studenter...ta vaskejobb.

Uføre...en liten vaskejobb.

Så hele Norge vasker.

Anonymous poster hash: b997f...19b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er ikke måte på hvor forferdelig det er for en kvinne å bli 30.

Blir eller er man singel da,så er det bare å gi opp og få seg en hel haug med katter. Menn i passende alder vil jo kun ha jenter/kvinner under 25 år. Ja,helst skal de være 18-20.

Er man over 30 så er man jo dvask og stygg. Det skjer helt magisk den dagen man fyller 30.

Ja,så er man singel eller kommer til å bli det,så er det bare å gi opp. Vi har ikke en sjanse,men sammen kan vi jo redde mange av de hjemløse kattene.

Er en mann fortsatt i forhold med deg etter at du har fylt 30,så kan du prise deg lykkelig over det,men da må du vite at han tenner ikke på deg lenger. Han må tenke på den 18 år gamle jenta på butikken for å i det hele tatt få den opp.

Menn derimot kan velge og vrake uansett utseende,for menn blir jo mye bedre jo eldre de blir og unge damer står i kø for å bli knullet av dem.

Ja,denne lærdommen har jeg fått etter å ha vært mange år på kg.

Anonymous poster hash: be03e...a59

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Jeg har lært det at vist jeg f.eks skriver " Det er sol ute i dag " så finnes det folk på KG som kan tolke det som at jeg skrev " Jeg spiser små barn og har hjernen deres i glass ".

Endret av Balian de Ibelin
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk på ca 160 cm er ekstra usikker på hva som er normal vekt. En gang i måneden dukker det opp en tråd om "hvor mye veier du på ca 160 cm". Og enda rarere, jeg er tydeligvis den eneste overvektige på 160 cm. Alle som svarer veier 52-54 kg, med trivselsvekt på 48kg eller mindre.

 

Hadde det enda vært noen på  ca 168 cm, gjennomsnitt for kvinner i Norge, så hadde det vært mer logisk at det kommer så mange tråder om det. 

 

 

 

Søkefunksjonen, folkens!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at nordlendinger er uvennlige og lite hyggelig. De kler seg rart og bor i små trehus i rare farger. Videre er de vulgære og lite kresne når det kommer til sex. De eier ikke humor, og det er mange skitne tøser der oppe. Gruppevoldtekter av mindreårige skjer ofte i nord.



Anonymous poster hash: 79356...e18
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært til den gang jeg får barn at hvis barnas venner er på uplanlagt besøk i middagstiden, så må de få middag. Hvis ikke så sulter de ihjel.

Endret av The Kitten
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at om jeg sender en e-post til noen, så må jeg også sende en sms om at jeg har sendt en e-post. Ellers kan jeg ikke forvente at e-posten blir lest. Noe som ds er min feil siden jeg ikke varslet om e-posten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man skal være takknemlig om man tiltrekker svake og destruktive mennesker. Og er man heldig kan man til slutt bli så opplyst av å bli behandlet dårlig, at man kan stoppe en hest med bare blikket. Og utvikle klarsyn. Sånn cirka.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

At man skal være takknemlig om man tiltrekker svake og destruktive mennesker. Og er man heldig kan man til slutt bli så opplyst av å bli behandlet dårlig, at man kan stoppe en hest med bare blikket. Og utvikle klarsyn. Sånn cirka.

Haha skal si at man lærer seg mye mangt og rart på Kvinneguiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

De siste dagene har jeg lært at kildekritikk og konsekvensanalyse overhodet ikke er nødvendig. Man skal heller ikke spørre for mye om hvorfor noe skjer og hva som var årsaken. Og skulle man komme i skade for å bedrive dette, tilhører man automatisk den politiske fløyen som er den eneste årsaken til all elendighet i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lært at et partiprogram er viktigere enn et partis praktiske politikk, og at nazityskland var modellen for den norske velferdsstaten.

Samt at jeg ikke har lest hverken filosofi eller historie.

Anonymous poster hash: 373bb...2eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg har lært at ekser er viktigere enn nåværende kjærester.

- Facebook er viktigere enn det meste, og kjærester kommer etter facebook.

- Sex er viktigere enn alt, uansett.

- Er du litt for ettergivende og trøstende mot barna dine, så kommer de til å ende opp som kriminelle.

 

 



Anonymous poster hash: b2781...180
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...