Gjest incognita Skrevet 13. februar 2015 #5461 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg skjønner at tanken var god, men jeg har ganske vondt på den siden av ansiktet mitt, så da blei det jo egentlig bare værre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 13. februar 2015 #5462 Del Skrevet 13. februar 2015 At heisen på Grønland legesenter er liten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 13. februar 2015 #5463 Del Skrevet 13. februar 2015 Bare legg tunga sånn du ville gjort i en tykk L, men så sier du Ø isteden. Det høres helt likt ut, men du veit selv at den var tykk, dermed var det du som fikk den moralske seieren. Jeg får bare til sånn trønder-ø. Jeg satser på å legge om til søren heller. Rett ut, uten stor forbokstav (stor forbokstav er uansett et h***ete å uttale) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. februar 2015 #5464 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Jeg har lært at jeg enten er under 14, eller utviklingshemmet. Noen mener det ikke er overraskende, og det er en god beskrivelse av undertegnede. Selv syns jeg de bare er teite. Er jeg teit, fjortis og/eller utviklingshemmet hvis jeg sier jeg skal feriere i "Syden" når jeg skal til Skagen? Det er sør for Norge Endret 13. februar 2015 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 13. februar 2015 #5465 Del Skrevet 13. februar 2015 Er jeg teit, fjortis og/eller utviklingshemmet hvis jeg sier jeg skal feriere i "Syden" når jeg skal til Skagen? Det er sør for Norge Om du sier "Utlandet" isteden, så er du innafor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. februar 2015 #5466 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg skjønner at tanken var god, men jeg har ganske vondt på den siden av ansiktet mitt, så da blei det jo egentlig bare værre. Bare legg tunga sånn du ville gjort i en tykk L, men så sier du Ø isteden. Det høres helt likt ut, men du veit selv at den var tykk, dermed var det du som fikk den moralske seieren. Jeg skulle vel kanskje ikke blande meg borti samtalen deres, men hva mener du med tykk "ø"? Vokaler kan ikke være tykke. Selv uttaler jeg søren, både navnet og det irriterte utropet, noe à la søern, "rn" på samme måte som i Arne. Jeg er ikke lingvist, så jeg vet ikke hva den lyden kalles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. februar 2015 #5467 Del Skrevet 13. februar 2015 Om du sier "Utlandet" isteden, så er du innafor. Det kan jeg si, uten stedsangivelse. Det var lurt . Jeg er i et nærmere utland rett som det er (bor i Sarpsborg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 14. februar 2015 #5468 Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Jeg skulle vel kanskje ikke blande meg borti samtalen deres, men hva mener du med tykk "ø"? Vokaler kan ikke være tykke. Selv uttaler jeg søren, både navnet og det irriterte utropet, noe à la søern, "rn" på samme måte som i Arne. Jeg er ikke lingvist, så jeg vet ikke hva den lyden kalles. Hvis det var "rn"-lyden du mente så heter den retrofleks. Og er visstnok grunnen til at skarre-r-en ikke vil nå lenger nord enn til Møre. Jeg skjønte heller ikke hvordan jeg skulle fått til en tjukk "ø". Men da har jeg også lært at det finnes noe som heter det. Her sies det "sø-ørn." Endret 14. februar 2015 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. februar 2015 #5469 Del Skrevet 16. februar 2015 En bruker på et av underforumene her inne har ennå ikke forstått at hver Anonym Bruker har sin egen "signatur" til tross for anonym-statusen, nærmere sagt den lille "koden" nederst i innlegget. Vedkommende tror at AB er en og samme bruker, og i dag har denne personen hatt store krangler med AB - som forøvrig beskyldes for å lide av såvel schizofreni og multiple personligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 16. februar 2015 #5470 Del Skrevet 16. februar 2015 En bruker på et av underforumene her inne har ennå ikke forstått at hver Anonym Bruker har sin egen "signatur" til tross for anonym-statusen, nærmere sagt den lille "koden" nederst i innlegget. Vedkommende tror at AB er en og samme bruker, og i dag har denne personen hatt store krangler med AB - som forøvrig beskyldes for å lide av såvel schizofreni og multiple personligheter. Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 17. februar 2015 #5471 Del Skrevet 17. februar 2015 Det er tabu å gå med ulike sokker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 17. februar 2015 #5472 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg har lært at det ikke er regjeringen som er ansvarlig for norsk politikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisyfosine Skrevet 17. februar 2015 #5473 Del Skrevet 17. februar 2015 "Dump han!" Tror jeg har lest det et par ganger... :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 17. februar 2015 #5474 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg har lært at det underforumet jeg trodde var ment til kos og fjas er der folk krangler og bitcher som verst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #5475 Del Skrevet 17. februar 2015 At å reise på ferie uten barna er helt utenkelig. Anonymous poster hash: d6d13...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 17. februar 2015 #5476 Del Skrevet 17. februar 2015 At det finnes folk som ikke hadde innsett at saker og ting i magen løsner når man tar avføringsmiddel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 18. februar 2015 #5477 Del Skrevet 18. februar 2015 - Fra naturens side er det ikke meningen at kvinner godt over 20 skal være ettertraktet blant menn. - En kvinne som ikke har full bankkonto og utseende som høyeste krav til partner er enten stygg eller feit og må ta til takke med mindre attraktive menn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 18. februar 2015 #5478 Del Skrevet 18. februar 2015 - Kvinner i typiske mannsdominerte yrker må være lesbiske - Feminine kvinner kan ikke være lesbiske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #5479 Del Skrevet 18. februar 2015 Å ikke ha høyere utdannelse er tegn på middelmådighet. Anonymous poster hash: 12337...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. februar 2015 #5480 Del Skrevet 18. februar 2015 De aller fleste mennesker er middelmådige da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå