Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Gjest incognita

Jeg skjønner at tanken var god, men jeg har ganske vondt på den siden av ansiktet mitt, så da blei det jo egentlig bare værre.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare legg tunga sånn du ville gjort i en tykk L, men så sier du Ø isteden. Det høres helt likt ut, men du veit selv at den var tykk, dermed var det du som fikk den moralske seieren.

Jeg får bare til sånn trønder-ø. :(

Jeg satser på å legge om til søren heller. Rett ut, uten stor forbokstav (stor forbokstav er uansett et h***ete å uttale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har lært at jeg enten er under 14, eller utviklingshemmet.

Noen mener det ikke er overraskende, og det er en god beskrivelse av undertegnede.

Selv syns jeg de bare er teite.

Er jeg teit, fjortis og/eller utviklingshemmet hvis jeg sier jeg skal feriere i "Syden" når jeg skal til Skagen? Det er sør for Norge :)

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg teit, fjortis og/eller utviklingshemmet hvis jeg sier jeg skal feriere i "Syden" når jeg skal til Skagen? Det er sør for Norge :)

Om du sier "Utlandet" isteden, så er du innafor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg skjønner at tanken var god, men jeg har ganske vondt på den siden av ansiktet mitt, så da blei det jo egentlig bare værre.

Bare legg tunga sånn du ville gjort i en tykk L, men så sier du Ø isteden. Det høres helt likt ut, men du veit selv at den var tykk, dermed var det du som fikk den moralske seieren.

Jeg skulle vel kanskje ikke blande meg borti samtalen deres, men hva mener du med tykk "ø"? Vokaler kan ikke være tykke. Selv uttaler jeg søren, både navnet og det irriterte utropet, noe à la søern, "rn" på samme måte som i Arne. Jeg er ikke lingvist, så jeg vet ikke hva den lyden kalles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Om du sier "Utlandet" isteden, så er du innafor.

Det kan jeg si, uten stedsangivelse. Det var lurt :fnise:. Jeg er i et nærmere utland rett som det er (bor i Sarpsborg) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle vel kanskje ikke blande meg borti samtalen deres, men hva mener du med tykk "ø"? Vokaler kan ikke være tykke. Selv uttaler jeg søren, både navnet og det irriterte utropet, noe à la søern, "rn" på samme måte som i Arne. Jeg er ikke lingvist, så jeg vet ikke hva den lyden kalles.

Hvis det var "rn"-lyden du mente så heter den retrofleks. Og er visstnok grunnen til at skarre-r-en ikke vil nå lenger nord enn til Møre. Jeg skjønte heller ikke hvordan jeg skulle fått til en tjukk "ø". Men da har jeg også lært at det finnes noe som heter det. :klo: Her sies det "sø-ørn."

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

En bruker på et av underforumene her inne har ennå ikke forstått at hver Anonym Bruker har sin egen "signatur" til tross for anonym-statusen, nærmere sagt den lille "koden" nederst i innlegget. Vedkommende tror at AB er en og samme bruker, og i dag har denne personen hatt store krangler med AB - som forøvrig beskyldes for å lide av såvel schizofreni og multiple personligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bruker på et av underforumene her inne har ennå ikke forstått at hver Anonym Bruker har sin egen "signatur" til tross for anonym-statusen, nærmere sagt den lille "koden" nederst i innlegget. Vedkommende tror at AB er en og samme bruker, og i dag har denne personen hatt store krangler med AB - som forøvrig beskyldes for å lide av såvel schizofreni og multiple personligheter.

Link? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

- Fra naturens side er det ikke meningen at kvinner godt over 20 skal være ettertraktet blant menn.

- En kvinne som ikke har full bankkonto og utseende som høyeste krav til partner er enten stygg eller feit og må ta til takke med mindre attraktive menn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke ha høyere utdannelse er tegn på middelmådighet.

Anonymous poster hash: 12337...63a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...