Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Heh? Det er det jo ikke, anonymbruker er alle som bruker anonymbruker funksjonen, altså meg, deg og så og si alle på forumet ;)

Anonymous poster hash: de99f...73a

Nei, jeg bruker den ikke. Og Tøytigern bruker den heller ikke. Det ser du jo - navnene/nickene våre står jo rett over innleggene våre. AnonymBruker - nå tror jeg du skal legge deg nedpå litt og sove. Du har jobbet hardt, skrevet mye, vært online i evigheter - vær snill med kroppen din. La den få hvile seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg bruker den ikke. Og Tøytigern bruker den heller ikke. Det ser du jo - navnene/nickene våre står jo rett over innleggene våre. AnonymBruker - nå tror jeg du skal legge deg nedpå litt og sove. Du har jobbet hardt, skrevet mye, vært online i evigheter - vær snill med kroppen din. La den få hvile seg.

Driver dere og tuller eller? ab er en funksjon og alle vi bruker ab i ny og ne, dere har jo selv sagt at dere liker funksjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver dere og tuller eller? ab er en funksjon og alle vi bruker ab i ny og ne, dere har jo selv sagt at dere liker funksjonen

Selvfølgelig er det tull. Ironi.

Vi vet utmerket godt hva AB-funksjonen er. :)

Men den som sendte PM med "info" visste det jo helt klart ikke...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Nei, vi tuller ikke. Vi tuller faktisk aldri. Vi er seriøse hele tiden. Hver eneste dag, hver eneste time, hvert eneste minutt. Aldri noe tullball på oss.

:fnise:

Så, AB: Hvis du leser det første innlegget mitt i denne tråden i natt, så ser du at jeg fikk en PM fra en person som er overbevist om at AnonymBruker er bare en person. Forfatteren av meldinga har ikke skjønt dette med AB-funksjonen, og jeg vet ikke om jeg har lyst til å forklare vedkommende det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det tull. Ironi.

Vi vet utmerket godt hva AB-funksjonen er. :)

Men den som sendte PM med "info" visste det jo helt klart ikke...

E vet, ville bare tulle litt til bake også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E vet, ville bare tulle litt til bake også :P

Mhm. Der ser vi det svart på hvitt, altså. Det er bare tull med denne AB.

Jeg tror ikke det fins en bruker på hele Kg som ikke syns det blir mye tullball med denne AB...

Akkurat det har jeg lært på Kg.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm. Der ser vi det svart på hvitt, altså. Det er bare tull med denne AB.

Jeg tror ikke det fins en bruker på hele Kg som ikke syns det blir mye tullball med denne AB...

Akkurat det har jeg lært på Kg.

Hykler. Du drev og tulla med meg først. Fikk smake din egen medisin ;) Det er ikke lov å snakke ned på av btw, regler ;) ingen årsak

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hykler. Du drev og tulla med meg først. Fikk smake din egen medisin ;)Det er ikke lov å snakke ned på ab btw, regler ;) ingen årsak

Unnskyld. Jeg lover å forbedre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at innbyggerne i Kyrksæterøra fortjener at mullah Krekar bor der, fordi 50%av dem stemte Ap ved sist valg. Derfor er det deres skyld at Krekar er i Norge og da kan de dras med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at innbyggerne i Kyrksæterøra fortjener at mullah Krekar bor der, fordi 50%av dem stemte Ap ved sist valg. Derfor er det deres skyld at Krekar er i Norge og da kan de dras med han.

Man kan lære litt av hvert av å lese på aktuelt forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ap er det beste partiet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At når man er i et forhold og har dårlig selvtillit så kan man laste ned Tinder for å få selvtillit av andre som har lyst på deg.

Anonymous poster hash: ee7c1...ff9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Salvesen

Lærte akkurat i bildetråden at dersom noen diskuterer en annen brukers person - og denne brukeren reagerer på dette med noe annet enn klemzekozesnakk - beviser det at denne brukeren har en frekk og nedlatende tone mot alle som er "uenige" med en selv (les: som snakker dritt om deg bak ryggen din).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ikke er lov å melde seg inn på treningsenter i Januar.

Anonymous poster hash: 4ed06...f0e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Zeitgeist

Nå har jeg pløyd gjennom hele Norges Lover, samt Lovdata, og jeg finner ikke denne lovteksten.

Kan du finne ut hva som eventuelt er strafferammen skulle man bryte loven og melde seg inn på treningssenter nå i januar. Er det snakk om en klekkelig bot eller fem-seks år med brød og vann? Landsforvisning? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktuelt-forumet i et nøtteskall!

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, hvorfor ikke?

Fordi det forstyrrer alle de som har vært medlem i over lengre tid. Folk liker ikke når disse sofaslavene med nyttårsforsett kommer å tar mølla deres for en halvtime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det forstyrrer alle de som har vært medlem i over lengre tid. Folk liker ikke når disse sofaslavene med nyttårsforsett kommer å tar mølla deres for en halvtime.

Men alle har jo vært nye en gang, blir som i online spill når alle skriker noob hver gang dem ser en ny spiller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...