Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Jeg har lært at kvinner har faktisk ikke hender. Og at de må ha menn til og ta ned dosete siden de er ikke i stand til å gjøre dette selv......

Det har jeg lært også :) fy fy damer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At man skal ha med egen vaskebøtte, et dusin nye testkluter, allrengjøringsmiddel og gardintrapp på husovertagelse, for å testvaske og se om det er foretatt akseptabel utvasking.

Det var nyheter for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at menn ikke vil rydde opp etter seg selv, og forventer at kvinner skal ta ned ringen for dem etter de har tisset.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at menn ikke vil rydde opp etter seg selv, og forventer at kvinner skal ta ned ringen for dem etter de har tisset.

Hvorfor vil menn ha ned ringen, trodde de var fornøyd med å ha den stående oppe til neste tur?

Anonymous poster hash: 8a3da...6ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil menn ha ned ringen, trodde de var fornøyd med å ha den stående oppe til neste tur?

Anonymous poster hash: 8a3da...6ad

Menn bæsjer vel ikke stående? Det er hvertfall nytt for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Jeg har lært at menn ikke vil rydde opp etter seg selv, og forventer at kvinner skal ta ned ringen for dem etter de har tisset.

Og jeg har lært at kvinner forventer at menn skal gjøre alt for dem. Og at de ikke er i stand til å ta ned et lokk.

Menn bæsjer vel ikke stående? Det er hvertfall nytt for meg.

Hva har dette med saken å gjøre ?. Det sier seg selv at man tar ned lokket når man bæsjer.

Dere har hender bruk dem og slutt og forvent at vi menn skal gjøre alt for dere. Vi er ikke noe mer slaver for dere en hva dere er for oss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn bæsjer vel ikke stående? Det er hvertfall nytt for meg.

Man tisser oftere enn man bæsjer, altså er det mindre jobb om den forblir oppe. Selv driter jeg bare en gang om dagen, men tisse jeg gjør titt og ofte.

Anonymous poster hash: 8a3da...6ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har lært at kvinner forventer at menn skal gjøre alt for dem. Og at de ikke er i stand til å ta ned et lokk.

Hva har dette med saken å gjøre ?. Det sier seg selv at man tar ned lokket når man bæsjer.

Dere har hender bruk dem og slutt og forvent at vi menn skal gjøre alt for dere. Vi er ikke noe mer slaver for dere en hva dere er for oss.

Tar du det opp, så tar du det ned. Det er ikke min jobb. Jeg løfter aldri opp ringen, så er ingenting jeg må ta ned.

Lokket og ringen skal være nede hele tiden, må du stå og tisse (selv om det verken er nødvendig eller sunt), så tar du ned ringen og lokket etter deg.

Men beklager avsporing! Diskusjon angående late menn kan vi heller ta i den aktuelle tråden.

Endret av Pompom
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Sånn, siden denne informasjonen tydeligvis ikke har gått ut til alle: Når man spyler ned i et toalett, virvles det en mendge partikler ut i luften. Om lokket ikke er lukket, går disse dopartiklene (og deres gode venner, urin og avføring) ut i rommet, hvor blant annet husstandens tannbørster bor. Om dolokket er lukket, forblir dopartiklene i toalettet, og man slipper å få dem i munnen kun fordi husstandens menn ikke er i stand til å tenke over konsekvensene av sine handlinger.

Jeg får ta lærdom av dette, da; det vil alltid finnes noen som ikke forstår det som for andre er selvfølgeligheter ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt presist, innrømmer det - for dette har jeg ikke lært av KG men KG bekrefter det jeg visste:

En tråd om latterliggjøring av seksuelle overgrep mot gutter genererer "hele" 12 innlegg på 4 - fire - døgn.

En tråd om en samboer som venter barn med ei vesentlig yngre berte lander på 190 innlegg på 4 - fire - døgn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, siden denne informasjonen tydeligvis ikke har gått ut til alle: Når man spyler ned i et toalett, virvles det en mendge partikler ut i luften. Om lokket ikke er lukket, går disse dopartiklene (og deres gode venner, urin og avføring) ut i rommet, hvor blant annet husstandens tannbørster bor. Om dolokket er lukket, forblir dopartiklene i toalettet, og man slipper å få dem i munnen kun fordi husstandens menn ikke er i stand til å tenke over konsekvensene av sine handlinger.

Jeg får ta lærdom av dette, da; det vil alltid finnes noen som ikke forstår det som for andre er selvfølgeligheter ;)

Man unnslipper ikke drittbakteriene uansett, noe Mythbusters fant ut:

http://www.discovery.com/tv-shows/mythbusters/mythbusters-database/fecal-matter-on-toothbrush.htm

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at å være lam er på mote, så nå kan alle som er det bare kaste rullestolen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At gynekologer er ekle griser som bare utdanner seg fordi de vil se fitte. Kvinner går også utelukkende til gynekolog for å teste seg for kjønnsykdommer, aldri i forhold til graviditet eller kreft.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, siden denne informasjonen tydeligvis ikke har gått ut til alle: Når man spyler ned i et toalett, virvles det en mendge partikler ut i luften. Om lokket ikke er lukket, går disse dopartiklene (og deres gode venner, urin og avføring) ut i rommet, hvor blant annet husstandens tannbørster bor. Om dolokket er lukket, forblir dopartiklene i toalettet, og man slipper å få dem i munnen kun fordi husstandens menn ikke er i stand til å tenke over konsekvensene av sine handlinger.

Jeg får ta lærdom av dette, da; det vil alltid finnes noen som ikke forstår det som for andre er selvfølgeligheter ;)

Ehhhhhh, har du hermetisk lukket do du da?

Hvis du bøyer litt på skrotten vil du se at vanlige doer ikke er tette selv om du legger ned lokket. Dette fordi det er vanskelig å spyle ned om det ikke kan strømme luft ut og inn.......

Anonymous poster hash: 4f2a6...312

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Siden dette er så OT, blir det mitt siste svar i diskusjonen.

Man unnslipper ikke drittbakteriene uansett, noe Mythbusters fant ut:

http://www.discovery.com/tv-shows/mythbusters/mythbusters-database/fecal-matter-on-toothbrush.htm

Det at mennesker har dårlig håndhygiene (som dette egentlig viser) er ikke en grunn til å forverre annen hygiene i tillegg. Jeg vil gjerne omringes av minst mulig bæsj i det daglige.

Ehhhhhh, har du hermetisk lukket do du da?

Hvis du bøyer litt på skrotten vil du se at vanlige doer ikke er tette selv om du legger ned lokket. Dette fordi det er vanskelig å spyle ned om det ikke kan strømme luft ut og inn.......



Anonymous poster hash: 4f2a6...312

Og luftstrømmen går da ned mot bakken, ikke opp i luften. Jeg vet ikke hva du synes, men jeg vil heller ha bakteriene nær føttene enn nær munnen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og jeg har lært at kvinner forventer at menn skal gjøre alt for dem. Og at de ikke er i stand til å ta ned et lokk.

Hva har dette med saken å gjøre ?. Det sier seg selv at man tar ned lokket når man bæsjer.

Dere har hender bruk dem og slutt og forvent at vi menn skal gjøre alt for dere. Vi er ikke noe mer slaver for dere en hva dere er for oss.

Jeg lært at noen mannfolk kan bli utrolig smågrinete av ting de egentlig vet er bare tull. Og at de bare må sette frem en smålig mening bare på rein grinete trass og komme med det dårligeste eksempelet for å kunne fremme det slags poeng. KG er virkelig lærerik på visse områder.

Sånn går no dagan, forhåpentlig med hodet litt mer i den virkelige verden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lært at noen mannfolk kan bli utrolig smågrinete av ting de egentlig vet er bare tull.

Men det er jo kvinnene som krever at man skal ta ned lokket, så hvem er smågrinete?

Anonymous poster hash: 8a3da...6ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo kvinnene som krever at man skal ta ned lokket, så hvem er smågrinete?

Anonymous poster hash: 8a3da...6ad

Er det noe du har lært på KG da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Jeg lært at noen mannfolk kan bli utrolig smågrinete av ting de egentlig vet er bare tull. Og at de bare må sette frem en smålig mening bare på rein grinete trass og komme med det dårligeste eksempelet for å kunne fremme det slags poeng. KG er virkelig lærerik på visse områder.

Sånn går no dagan, forhåpentlig med hodet litt mer i den virkelige verden.

Og jeg har lært at kvinner er utrolig smågrinete av ting de vet bare er tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...