Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At det er noen folk som faktisk ikke liker jul og begynner å kalle de som liker det for barnslige folk fordi de liker å få gaver og kjøpe gaver og at man er en dårlig person fordi man liker å kjøpe gaver...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At om man liker å gi gaver til folk er man ikke gavmild eller snill...

ligger ikke det litt i ordet da? :fnise: snill er noe annet da :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten har jeg lært at gynekologisk undersøkelse er midt i blinken for kvinner for som liker dominante menn og tenner seksuelt på å være litt submissiv...

Fordi det må være umulig å ikke bli litt kåt av at en mannlig gynekolog bruker fingrene til å undersøke henne.

Eller så har jeg lært at det fins mangle folk med underlige ideér om hva som foregår hos en gynekolog.

Jeg vet ikke helt hva som er tilfellet, men det er ett av to, altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre som har babyer som ikke liker hjemmelaget mat, er ondskapsfulle

:skratte:

Damn, den var en god en..! :fnise:

Alt man lærer på KG, denne uvurderlige kilden til kunnskap... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Enten har jeg lært at gynekologisk undersøkelse er midt i blinken for kvinner for som liker dominante menn og tenner seksuelt på å være litt submissiv...

Fordi det må være umulig å ikke bli litt kåt av at en mannlig gynekolog bruker fingrene til å undersøke henne.

Eller så har jeg lært at det fins mangle folk med underlige ideér om hva som foregår hos en gynekolog.

Jeg vet ikke helt hva som er tilfellet, men det er ett av to, altså.

Link? Høres ut som en tråd det kan være litt action i.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for avsporinger. Vil oppfordre til å rapportere inn innlegg dere mener burde ryddes, da dette er en tråd som er litt vanskelig å ha full kontroll over mtp på lengden av tråden.

Estrella, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Jeg har lært at det ikke går ann og foretrekke å være singel. At man egentlig lever et trist liv siden man kan bare lykkelig om man er i parforhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandiosa er herk. Spis Big One Classic om man skal kjøpe ferdig Pizza. Mye bedre.

Ellers så har jeg lært at folk her er egentlig ganske greie :)

Endret av PaparaGoWest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Det tas backup av internett OFTE.

:klo: Det blir tatt backup av det aller meste på internett hver bidige dag. Det inkluderer blogger og alt annet svada som finnes der ute. :Nikke:

De tjenestene det ikke tas backup av er det faktisk ikke verdt å bruke tid på (det vil nemlig si at du mister alt der inne dersom det skulle skje noe med tjenesten).

Anonymous poster hash: ff0c3...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: Det blir tatt backup av det aller meste på internett hver bidige dag. Det inkluderer blogger og alt annet svada som finnes der ute. :Nikke:

De tjenestene det ikke tas backup av er det faktisk ikke verdt å bruke tid på (det vil nemlig si at du mister alt der inne dersom det skulle skje noe med tjenesten).

Anonymous poster hash: ff0c3...140

En fleipekommentar fra 2009... Troooor ikke denne personen vil gi deg noe svar/forklaring på utsagnet

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at jeg er feit, jeg er også tynn.. Jo også er jeg sykt maskulin og turnoff :D jo også har jeg visst ikke mensen og sulter meg selv og kan ikke bli gravid :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...