Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Hvit dag = dag uten alkohol.

Æ herre..

Så når de ikke drikker alkohol må de kalle hele dagen noe spesielt?

Da har man et sabla angstfylt forhold til alkohol...

Edit: Hva skal jeg kalle dager da jeg ikke drikker juice?

Blå?

Hva med cola?

Grønne?

Hva med te?

Lilla?

Mange farger å holde styr på, gett.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ herre..

Så når de ikke drikker alkohol må de kalle hele dagen noe spesielt?

Da har man et sabla angstfylt forhold til alkohol...

Edit: Hva skal jeg kalle dager da jeg ikke drikker juice?

Blå?

Hva med cola?

Grønne?

Hva med te?

Lilla?

Mange farger å holde styr på, gett.

Er vel ganske vanlig å si at man tar seg en hvit uke eller en hvit måned etc. Jeg har aldri gjort det, men har hørt mange gjøre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ganske vanlig å si at man tar seg en hvit uke eller en hvit måned etc. Jeg har aldri gjort det, men har hørt mange gjøre det.

Hørtes nevrotisk ut å trenge et eget navn fordi det er noe man ikke har lyst på, på en stund...

Edit: Bare at de har kalt det "hvit dag" forteller meg at her er det en religiøs avholdsbevegelse som har funnet opp et konsept for folk de mener er på vei inn i alkoholisme. Hva er resten av livet med alkohol: Svart...

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes nevrotisk ut å trenge et eget navn fordi det er noe man ikke har lyst på, på en stund...

Edit: Bare at de har kalt det "hvit dag" forteller meg at her er det en religiøs avholdsbevegelse som har funnet opp et konsept for folk de mener er på vei inn i alkoholisme. Hva er resten av livet med alkohol: Svart...

Jeg vet ikke hvor uttrykket kommer fra, men det er ganske vanlig å bruke betegnelsen hvit kveld/hvit måned. Man trenger ikke å ha et anstrengt forhold til alkohol for å bruke det. Hvis jeg er på fest men ikke ønsker å drikke den kvelden så kan jeg finne på å takke nei takk til alkohol fordi jeg «har en hvit kveld».

Men klart, om man ut av kontekst føler at man må presisere at man har en hvit hverdag, så kan man kanskje lure litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor uttrykket kommer fra, men det er ganske vanlig å bruke betegnelsen hvit kveld/hvit måned. Man trenger ikke å ha et anstrengt forhold til alkohol for å bruke det. Hvis jeg er på fest men ikke ønsker å drikke den kvelden så kan jeg finne på å takke nei takk til alkohol fordi jeg «har en hvit kveld».

Men klart, om man ut av kontekst føler at man må presisere at man har en hvit hverdag, så kan man kanskje lure litt.

Lurer på hva man kaller det på engelsk? I'm having a white night (knight)? :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at uansett, UANSETT hvilket tema man snakker om, om det så er internasjonal handelspolitikk eller bloggere, så ender tråden opp i kosete kjerringprat med masse tåpelige vitser og elendige bemerkninger som ikke finnes morsomme.... :frustrert:



Anonymous poster hash: 08612...9ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av produktene som mangler i Norge er tydeligvis grepamenn med baller som ber deg ut på deit. Skader ikke om de er kjekke og jødiske i tillegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Jeg har lært at alle menn er like. Det er ingen forskjell på oss vi liker det samme tenker det samme og tenner på det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at alle menn er like. Det er ingen forskjell på oss vi liker det samme tenker det samme og tenner på det samme.

Da fortjener dere virkelig en Oscar for godt skuespill! Oscar_zpsefe4f8a0.jpg

jeg synes nemlig ikke dere er så like ;)

Endret av AUG---UAG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hvis du ønsker å delta i verbale bikkjeslagsmål om uviktige ting og mindre detaljer, så bør du logge inn på Kg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Et av produktene som mangler i Norge er tydeligvis grepamenn med baller som ber deg ut på deit. Skader ikke om de er kjekke og jødiske i tillegg.

Jødiske faktisk, det var da spesifikt, er det omskjært kuk de er ute etter da?

Men ja er ikke så mange jøder i norge, tall varierer fra 800 til 1200, og halvparten av de er vel kvinner, så hun har altså mellom 400 og 600 menn å velge mellom på grunn basis, Men så må de ha baller og be deg ut på deit også, og de bør helst være kjekke?

Så basicly det er 0.5 menn i norge for denne personen, ja da skjønner jeg at hun mener norge mangler dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jødiske faktisk, det var da spesifikt, er det omskjært kuk de er ute etter da?

Men ja er ikke så mange jøder i norge, tall varierer fra 800 til 1200, og halvparten av de er vel kvinner, så hun har altså mellom 400 og 600 menn å velge mellom på grunn basis, Men så må de ha baller og be deg ut på deit også, og de bør helst være kjekke?

Så basicly det er 0.5 menn i norge for denne personen, ja da skjønner jeg at hun mener norge mangler dette.

Vel dette er skråblikk, og jeg satt det på spissen. Men det var noen innlegg der noen mente det manglet ordentlige mannfolk i Noreg ja:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=825275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at det gjør ikke noe at rike folk snyter på skatten. Men når fattige folk gjør det da er det katastrofe



Anonymous poster hash: 522bc...b38
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hvis du ønsker å delta i verbale bikkjeslagsmål om uviktige ting og mindre detaljer, så bør du logge inn på Kg.

Det var vel de fleste brukerne tatt på kornet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lært at alle menn er overgripere og burde slettes ikke få jobbe i barnehager, eller med barn i det hele tatt. I tillegg så bør de små promillene som faktisk ikke er overgriperere, føle kollektivt ansvar og skam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KGs mest ueffektive hersketeknikk; Skjerp deg! :kosteskaft:

Og mest brukte.

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...