Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Ha ha hvilken tråd er dette?

Den er inne på klesforumet. Ble slettet en del innlegg i den i går, men...

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens lærdom var litt søt, rett og slett:

Når man har kommet i 50 - 60 årene så kan det hende at man blir såpass glemsk at man glemmer å sjekke/svare på meldinger på mobilen. Jeg er i den aldersgruppen og har nå satt opp stor huskelapp på kjøleskapdøren: Har du husket å sjekke meldinger på mobilen? Og mye annet som vi gamlingene må huske på. Og det er ganske mye.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lærdom var litt søt, rett og slett:

Når man har kommet i 50 - 60 årene så kan det hende at man blir såpass glemsk at man glemmer å sjekke/svare på meldinger på mobilen. Jeg er i den aldersgruppen og har nå satt opp stor huskelapp på kjøleskapdøren: Har du husket å sjekke meldinger på mobilen? Og mye annet som vi gamlingene må huske på. Og det er ganske mye.

Hvilken tråd?

Fant den. :)

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

I dag har jeg lært at dersom man ikke liker Det tredje øyet på tv2, så er man youngies som bare digger amerikanske serier og ikke vet hva god tv er.

Har også lært at man skal forvente å bli servert mat hos andre, for om man tar seg tid til å besøke noen så må man hoppe over et måltid og dermed vil blodsukkeret falle og man blir dårlig. Det er vertskapet sitt ansvar å holde blodsukkeret stabilt

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg lært at dersom man ikke liker Det tredje øyet på tv2, så er man youngies som bare digger amerikanske serier og ikke vet hva god tv er.

Premisset i Det tredje øyet ser ut til å være inspirert av serien "Medium", som er en amerikansk serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er inne på klesforumet. Ble slettet en del innlegg i den i går, men...

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

HVa skjedde der egentlig?

Anonymous poster hash: fac43...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at «kjære vene» virker som å være en foretrukket hersketeknikk og at det visstnok er kvalme som er den instinktive reaksjonen på det meste man ikke liker (for meg har uttrykket nå mistet sin effekt, i likhet med «sjokkert»).

Har også lært at jeg tydeligvis har helt forskjellig tankemønster fra majoriteten av de aktive brukerne, men det er kanskje ikke en stor overraskelse for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at uttrykket "Hjelpes!" tydeligvis er det mest beskrivende man kan bruke når man er uenig i noe.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er om å gjøre å være førstemann til å kommentere et hovedinnlegg. Da får man flest plusser.



Anonymous poster hash: 9016c...168
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at det kun er fjortiser som sier niple i stedet for brystvorte. Og at det er helt legitimt for folk å "hetse" en trådstarter for sitt ordvalg(nippel i dette tilfellet), i stedet for å svare på det TS lurte på, selv om alle skjønte helt utmerket hva h*n mente.

Edit: og jeg har lært at stringtruser er heeeeelt ut, og at hipster er det nye "in".

Endret av LempikasPromise
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at om man starter en tråd, så vil denne kunne surre og gå leeenge etter at du som trådstarter har forlatt, og forsøkt avslutte, tråden. Dessuten har den da ofte også sporet av i en sinnsyk retning.



Anonymous poster hash: 9016c...168
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lært at om man starter en tråd, så vil denne kunne surre og gå leeenge etter at du som trådstarter har forlatt, og forsøkt avslutte, tråden. Dessuten har den da ofte også sporet av i en sinnsyk retning.

Anonymous poster hash: 9016c...168

Og du er helt ny på internettet da, regner jeg med. Hvis dette er noe du har lært her. :velkommen:

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er helt ny på internettet da, regner jeg med. Hvis dette er noe du har lært her. :velkommen:

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

Nei, jeg er ikke ny på "internettet", men jeg er ny på KG. Kan ikke si jeg har merket dette fenomenet andre steder.

Anonymous poster hash: 9016c...168

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærte nettopp at vanlige kvinner ikke er ekte kvinner.

Den aktuelle tråden ( og andre tråder som denne brukeren deltar i) er rene gullgruven når det kommer til sær lærdom. :blink:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lærte nettopp at vanlige kvinner ikke er ekte kvinner.

Den aktuelle tråden ( og andre tråder som denne brukeren deltar i) er rene gullgruven når det kommer til sær lærdom. :blink:

Hvilken tråd?? :popcorn:

Anonymous poster hash: 9016c...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken tråd?? :popcorn:

Anonymous poster hash: 9016c...168

Den heter; Kjæreste = Kvinners fangst?

Den er startet av en av de snodigste brukerne KG har sett og det sier ikke lite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er om å gjøre å være førstemann til å kommentere et hovedinnlegg. Da får man flest plusser.

Anonymous poster hash: 9016c...168

Haha, dette er veldig sant. Har lagt merke til det selv. Det er vel egentlig ikke så veldig merkelig når man tenker over det da, men likevel en morsom observasjon.

Så om du ser en fersk tråd med stort potensiale, drit i å tenke ut noe klokt å si, bare pass på å være FØRSTEMANN! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette er veldig sant. Har lagt merke til det selv. Det er vel egentlig ikke så veldig merkelig når man tenker over det da, men likevel en morsom observasjon.

Så om du ser en fersk tråd med stort potensiale, drit i å tenke ut noe klokt å si, bare pass på å være FØRSTEMANN! :D

Ja, det er tydeligvis viktig. Kloke innlegg, som folk har brukt tid på å skrive, kommer gjerne en del lenger ned i tråden :)

Anonymous poster hash: 9016c...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...