Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At det skal ingenting til for å bli kalt blåst eller hjernedød.



Anonymous poster hash: 91e2a...f3c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har lært at mange ikke kan ta den enkleste avgjørelse uten at de må rådføre seg på KG og få svar som spriker i alle retninger. Ikke mye å bli klok av, det heller. Det er det rene mirakel at vi i "gamle dager" kunne tenke sjæl og mene, som det heter i en vise, og lære å bli selvstendige og stole på oss selv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at mange ikke kan ta den enkleste avgjørelse uten at de må rådføre seg på KG og få svar som spriker i alle retninger. Ikke mye å bli klok av, det heller. Det er det rene mirakel at vi i "gamle dager" kunne tenke sjæl og mene, som det heter i en vise, og lære å bli selvstendige og stole på oss selv.

Og hvorfor er du her, da?

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

at noz er hypp på rollon

Hm?? Hva?

Anonymous poster hash: d3d66...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Og hvorfor er du her, da?

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

Det kan være flere årsaker, men i hvert fall ikke noe sånt som denne: "Hjelp! Jeg skal på date i morgen! Hva skal jeg ha på meg?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være flere årsaker, men i hvert fall ikke noe sånt som denne: "Hjelp! Jeg skal på date i morgen! Hva skal jeg ha på meg?"

Nei, det er vel litt mer sånn "Nysjerrig? Hva betyr det? Jeg skjønner ikke hva du mener, kan du forklare?" :fnise:

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Det kan være flere årsaker, men i hvert fall ikke noe sånt som denne: "Hjelp! Jeg skal på date i morgen! Hva skal jeg ha på meg?"

Jeg liker deg, vi trenger deg her på kg:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker deg, vi trenger deg her på kg:)

Tusen takk, det var veldig hyggelig.

Anonymous poster hash: 51d38...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg liker deg, vi trenger deg her på kg:)

Tusen takk, så hyggelig at du synes det :).

PS. Den anonyme som svarte deg, var ikke meg. Jeg skriver så godt som aldri som AB.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

at noz er hypp på rollon

Hva er jeg hypp på sier du!?

...Og hvor har du dette fra? :ler:

Jeg sier som AB over her: Hm?? Hva?

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

at det er ekstremt mange verpesjuke damer i landet, og at det fødes i fleng.

dette mediafokuset på at vi føder for få barn i norge, ser ikke ut til å stemme ved KG

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er jeg hypp på sier du!?

...Og hvor har du dette fra? :ler:

Jeg sier som AB over her: Hm?? Hva

Rollon = skallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

Rollon = skallet

åja, heheeee... Det kan være er ofte riktig så deilig det da!

Men for å ikke spore helt av her;

når man svarer i tråder av typen " hvilken toro-rett liker du best" "hvilken frossenpizza er best" så er det suuuuperviktig å alltid begynne med "Jeg kjøper den aldri selv, men..." før man så vidt tørr å innrømme hvilken man liker best. For å få ekstra mange pluss, så skriv "Jeg liker ingen av dem, men grandiosa er OK når man kommer hjem fra jobb sent og *unnskyldning, unnskyldning* men jeg liker den ikke altså!!! Den smaker jo bare papp!!"

Papp!?! ..Jeg har aldri skjønt hvordan en matvare kan smake papp. Det irriterer meg skikkelig at så mange skriver. I en sånn tråd så skrives dette på så og si ALLE innleggene...

Endret av Noz
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

åja, heheeee... Det kan være er ofte riktig så deilig det da!

Men for å ikke spore helt av her;

når man svarer i tråder av typen " hvilken toro-rett liker du best" "hvilken frossenpizza er best" så er det suuuuperviktig å alltid begynne med "Jeg kjøper den aldri selv, men..." før man så vidt tørr å innrømme hvilken man liker best. For å få ekstra mange pluss, så skriv "Jeg liker ingen av dem, men grandiosa er OK når man kommer hjem fra jobb sent og *unnskyldning, unnskyldning* men jeg liker den ikke altså!!! Den smaker jo bare papp!!"

Papp!?! ..Jeg har aldri skjønt hvordan en matvare kan smake papp. Det irriterer meg skikkelig at så mange skriver. I en sånn tråd så skrives dette på så og si ALLE innleggene...

Du må ikke ta alt så bokstavelig, når noen sier papp er det et uttrykk for at det smaker ekkelt eller ingenting

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tråder er rett og slett fordummende. Det føles ihvertfall som den lille IQen en måtte ha faller mens en leser gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papp!?! ..Jeg har aldri skjønt hvordan en matvare kan smake papp. Det irriterer meg skikkelig at så mange skriver. I en sånn tråd så skrives dette på så og si ALLE innleggene...

Det finnes mat som faktisk smaker papp. Lag havregrøt med vann. La det tørke inn. Enjoy

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...