Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden

Zealuu

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Haru skrev:

Jeg lærte at folk over alderen 30, som jeg hele tiden hadde sett på som modne og betryggende mennesker, kommer på forumet for å uttrykke meget banale og fordomsfulle tanker som knuste all min forventning fra deres alder.

Respect your elders, sier de på Engelsk.........nei :icon_frown:

Haha jeg skjønner hva du mener, men dessverre er nok det en utopi... :P

Jeg føler meg verken moden eller betryggende. Jeg føler meg som en 25-åring innestengt i en altfor hurtig aldrende kropp. Men jeg prøver å ikke være så altfor banal og fordomsfull ;) Skulle nesten ønske man våknet en dag og følte seg så gammel som man burde gjøre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Haru skrev:

Jeg lærte at folk over alderen 30, som jeg hele tiden hadde sett på som modne og betryggende mennesker, kommer på forumet for å uttrykke meget banale og fordomsfulle tanker som knuste all min forventning fra deres alder.

Respect your elders, sier de på Engelsk.........nei :icon_frown:

I don't know how to act my age, I've never been this old before.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.12.2015 at 0.13, Bossa Nova skrev:

At spøkelsesbæsj virkelig finnes.

Det gjør det! Du kjenner den og hører den dumpe nedi skåla, men når du snur deg og kikker nedi doskåla er det ingenting der.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Det gjør det! Du kjenner den og hører den dumpe nedi skåla, men når du snur deg og kikker nedi doskåla er det ingenting der.

bokstavelig talt Drittspøkelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.2.2016 at 16.24, Balian de Ibelin skrev:

Jeg har lært at om man ikke ønsker å gifte seg ja da er man faktisk ikke voksen.

Jeg har nettopp lært at jeg ikke er voksen fordi jeg ikke ønsker å gifte meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har man hatt for mange sexpartnere, så kan man bare nedjustere antallet :)

Anonymkode: 59242...49c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en småbarnsfar blir forsøkt ranet i Tyskland, og jaget ut i en iskald dam sammen med barnet sitt fordi han ikke ga ranerne lommeboken sin raskt nok, betyr det at Norge må ha lukkede asylmottak.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tøytigern skrev:

Når en småbarnsfar blir forsøkt ranet i Tyskland, og jaget ut i en iskald dam sammen med barnet sitt fordi han ikke ga ranerne lommeboken sin raskt nok, betyr det at Norge må ha lukkede asylmottak.

Vel, hvorfor ikke?

Anonymkode: e77ee...63d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.2.2016 at 10.48, AnonymBruker skrev:

Vel, hvorfor ikke?

Anonymkode: e77ee...63d

Fordi det hverken er logisk eller fornuftig at en isolert, kriminell hendelse i et annet land skal styre norsk politikk og prioriteringer i innvandringsspørsmål.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Tøytigern skrev:

At kvinner må ta abort, dersom de blir gravide med en mann som har psykiske utfordringer.

De må ikke, men kjipt å føde barn som er predisponert for å lide, samt at dersom mannen er ustabil kan man risikere trakassering eller uforutsigbar oppførsel fra mannen ovenfor barnet. Dersom man kombinerer en ustabil far med et barn som har høyere sjanse for å få psykiske lidelser så fortsetter man raskt syklusen av lidelse

Anonymkode: 04823...79e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at en middels kjapp scanning av forumet "Barn og famile" bekrefter og verifiserer min godt fundamenterte påstand om at likestilling, som sådan, er en flyktig utopi - i beste fall. Eller heldigvis. 

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.2.2016 at 4.43, Tøytigern skrev:

At kvinner må ta abort, dersom de blir gravide med en mann som har psykiske utfordringer.

Tror hellerat men  med psykiske utfordringer som karen i denne saken, skal sterilisere seg heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den 14.2.2016 at 4.46, Tøytigern skrev:

Fordi det hverken er logisk eller fornuftig at en isolert, kriminell hendelse i et annet land skal styre norsk politikk og prioriteringer i innvandringsspørsmål.

Er bare en av mange hendelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag lært at jeg er en sur og bitter mann for å kunne ha mine meninger. Ikke f**n om jeg kunne være kvinne, som tør å se mannens perspektiv på saker. 

Ikke så sjeldent at jeg blir beskyldt for å være mann fordi jeg klarer å se to sider av en sak... 

Kvinne 25

Anonymkode: 65011...99a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...