Gjest Zeitgeist Skrevet 22. januar 2015 #5261 Del Skrevet 22. januar 2015 Heh? Det er det jo ikke, anonymbruker er alle som bruker anonymbruker funksjonen, altså meg, deg og så og si alle på forumet Anonymous poster hash: de99f...73a Nei, jeg bruker den ikke. Og Tøytigern bruker den heller ikke. Det ser du jo - navnene/nickene våre står jo rett over innleggene våre. AnonymBruker - nå tror jeg du skal legge deg nedpå litt og sove. Du har jobbet hardt, skrevet mye, vært online i evigheter - vær snill med kroppen din. La den få hvile seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5262 Del Skrevet 22. januar 2015 Nei, jeg bruker den ikke. Og Tøytigern bruker den heller ikke. Det ser du jo - navnene/nickene våre står jo rett over innleggene våre. AnonymBruker - nå tror jeg du skal legge deg nedpå litt og sove. Du har jobbet hardt, skrevet mye, vært online i evigheter - vær snill med kroppen din. La den få hvile seg. Driver dere og tuller eller? ab er en funksjon og alle vi bruker ab i ny og ne, dere har jo selv sagt at dere liker funksjonen Anonymous poster hash: de99f...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. januar 2015 #5263 Del Skrevet 22. januar 2015 Driver dere og tuller eller? ab er en funksjon og alle vi bruker ab i ny og ne, dere har jo selv sagt at dere liker funksjonen Anonymous poster hash: de99f...73a Selvfølgelig er det tull. Ironi. Vi vet utmerket godt hva AB-funksjonen er. Men den som sendte PM med "info" visste det jo helt klart ikke... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 22. januar 2015 #5264 Del Skrevet 22. januar 2015 Driver dere og tuller eller? ab er en funksjon og alle vi bruker ab i ny og ne, dere har jo selv sagt at dere liker funksjonen Anonymous poster hash: de99f...73a Nei, vi tuller ikke. Vi tuller faktisk aldri. Vi er seriøse hele tiden. Hver eneste dag, hver eneste time, hvert eneste minutt. Aldri noe tullball på oss. Så, AB: Hvis du leser det første innlegget mitt i denne tråden i natt, så ser du at jeg fikk en PM fra en person som er overbevist om at AnonymBruker er bare en person. Forfatteren av meldinga har ikke skjønt dette med AB-funksjonen, og jeg vet ikke om jeg har lyst til å forklare vedkommende det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5265 Del Skrevet 22. januar 2015 Selvfølgelig er det tull. Ironi. Vi vet utmerket godt hva AB-funksjonen er. Men den som sendte PM med "info" visste det jo helt klart ikke... E vet, ville bare tulle litt til bake også Anonymous poster hash: de99f...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. januar 2015 #5266 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) E vet, ville bare tulle litt til bake også Anonymous poster hash: de99f...73a Mhm. Der ser vi det svart på hvitt, altså. Det er bare tull med denne AB. Jeg tror ikke det fins en bruker på hele Kg som ikke syns det blir mye tullball med denne AB... Akkurat det har jeg lært på Kg. Endret 22. januar 2015 av Tøytigern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5267 Del Skrevet 22. januar 2015 Mhm. Der ser vi det svart på hvitt, altså. Det er bare tull med denne AB. Jeg tror ikke det fins en bruker på hele Kg som ikke syns det blir mye tullball med denne AB... Akkurat det har jeg lært på Kg.Hykler. Du drev og tulla med meg først. Fikk smake din egen medisin Det er ikke lov å snakke ned på av btw, regler ingen årsakAnonymous poster hash: de99f...73a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. januar 2015 #5268 Del Skrevet 22. januar 2015 Hykler. Du drev og tulla med meg først. Fikk smake din egen medisin Det er ikke lov å snakke ned på ab btw, regler ingen årsakAnonymous poster hash: de99f...73a Unnskyld. Jeg lover å forbedre meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rozárka Skrevet 22. januar 2015 #5269 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg har lært at innbyggerne i Kyrksæterøra fortjener at mullah Krekar bor der, fordi 50%av dem stemte Ap ved sist valg. Derfor er det deres skyld at Krekar er i Norge og da kan de dras med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 22. januar 2015 #5270 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg har lært at innbyggerne i Kyrksæterøra fortjener at mullah Krekar bor der, fordi 50%av dem stemte Ap ved sist valg. Derfor er det deres skyld at Krekar er i Norge og da kan de dras med han. Man kan lære litt av hvert av å lese på aktuelt forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5271 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg har lært at innbyggerne i Kyrksæterøra fortjener at mullah Krekar bor der, fordi 50%av dem stemte Ap ved sist valg. Derfor er det deres skyld at Krekar er i Norge og da kan de dras med han. Ap er det beste partiet Anonymous poster hash: de99f...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5272 Del Skrevet 22. januar 2015 At når man er i et forhold og har dårlig selvtillit så kan man laste ned Tinder for å få selvtillit av andre som har lyst på deg. Anonymous poster hash: ee7c1...ff9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 22. januar 2015 #5273 Del Skrevet 22. januar 2015 Ryddet for avsporing. Surriball, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 22. januar 2015 #5274 Del Skrevet 22. januar 2015 Lærte akkurat i bildetråden at dersom noen diskuterer en annen brukers person - og denne brukeren reagerer på dette med noe annet enn klemzekozesnakk - beviser det at denne brukeren har en frekk og nedlatende tone mot alle som er "uenige" med en selv (les: som snakker dritt om deg bak ryggen din). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5275 Del Skrevet 22. januar 2015 At det ikke er lov å melde seg inn på treningsenter i Januar. Anonymous poster hash: 4ed06...f0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5276 Del Skrevet 22. januar 2015 At det ikke er lov å melde seg inn på treningsenter i Januar. Anonymous poster hash: 4ed06...f0e Heh, hvorfor ikke? Anonymous poster hash: de99f...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 22. januar 2015 #5277 Del Skrevet 22. januar 2015 At det ikke er lov å melde seg inn på treningsenter i Januar. Anonymous poster hash: 4ed06...f0e Nå har jeg pløyd gjennom hele Norges Lover, samt Lovdata, og jeg finner ikke denne lovteksten. Kan du finne ut hva som eventuelt er strafferammen skulle man bryte loven og melde seg inn på treningssenter nå i januar. Er det snakk om en klekkelig bot eller fem-seks år med brød og vann? Landsforvisning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5278 Del Skrevet 22. januar 2015 Jeg har lært at innbyggerne i Kyrksæterøra fortjener at mullah Krekar bor der, fordi 50%av dem stemte Ap ved sist valg. Derfor er det deres skyld at Krekar er i Norge og da kan de dras med han. Aktuelt-forumet i et nøtteskall!Anonymous poster hash: 91e2a...f3c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5279 Del Skrevet 22. januar 2015 Heh, hvorfor ikke? Anonymous poster hash: de99f...73a Fordi det forstyrrer alle de som har vært medlem i over lengre tid. Folk liker ikke når disse sofaslavene med nyttårsforsett kommer å tar mølla deres for en halvtime. Anonymous poster hash: 4ed06...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #5280 Del Skrevet 22. januar 2015 Fordi det forstyrrer alle de som har vært medlem i over lengre tid. Folk liker ikke når disse sofaslavene med nyttårsforsett kommer å tar mølla deres for en halvtime. Anonymous poster hash: 4ed06...f0e Men alle har jo vært nye en gang, blir som i online spill når alle skriker noob hver gang dem ser en ny spiller Anonymous poster hash: de99f...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå