Zia Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #321 Del Skrevet 3. januar 2010 Lenge siden eg har lagt spor her.....kaster litt babystøv når eg først er innom og heier litt for EL Takk så masse for babystøv og EL-heiing :pls: Håper du har en fin søndag ÆSJ at det skal være så vanskelig å finne el! :gjeiper: Har dere hatt sex annenhver dag ? Må ivei så skal jeg følge ivrig med her! GOD SØNDAG Det har dessverre ikke blitt annen hver dag Julen gjorde det vanskelig å gjennomføre Jeg følte i grunnen i går kveld at EL var på gang, men så ble det noe kluss med meg og mannen (Takk til PMS-hormoner som gjorde meg forholdsvis irrasjonell ja ) så det ble intet i går kveld. Men vi tok det igjen i dag morges i stedet heldigvis Usikker på om det var for sent. Tror vi skal ha en sjanse, siden vi fikk inn en runde onsdag og, og da skal man jo være innenfor 3 dager om EL var lørdag Så venter i spenning på tempen de neste par dagene. Den gikk opp 0,2 i dag fra tidligere dager, men synes ikke det var nok til å fastslå at EL er overstått, så får se ann de neste dagene Ha en flott søndag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. januar 2010 #322 Del Skrevet 3. januar 2010 Så spennende med EL! Kan høres ut som det var igår ja, så da har dere jo absolutt sjansene tilstedet! Det er vel like greit å ikke ha nyttårsforsetter når man vet av erfaring at de aldri blir holdt. Det er ingen forsetter her i huset heller annet enn å leve sunnere og bli gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 3. januar 2010 #323 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei Zia Godt nytt år og lykke til med prøvingen. Den sitter nok snart og når du minst forventer det Jeg trodde ikke at vi traff den måneden vi fikk det til å klaffe, kanskje jeg var mere avslappet til det av den grunn. Ikke vet jeg. Men legger igjen masse babystøv når jeg er her :strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. januar 2010 #324 Del Skrevet 3. januar 2010 Masse babystøv fra meg også :strix: :strix: Nå MÅ det bare klaffe, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 4. januar 2010 #325 Del Skrevet 4. januar 2010 Forrige syklus kom den på dag 22 :klø: Takk for denne setningen Zia Forrige syklus ga jeg opp testinga...denne mnd skulle jeg jo egentlig ikke teste, men så leste jeg dette innlegget ditt og bestemte meg for å teste likevel og tror du ikke jeg hadde positiv EL test på dag 21 og EL på dag 22 Nå håper jeg bare du kommer etter og får deg en positiv test og masse så vi får igang septemberklubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 5. januar 2010 #326 Del Skrevet 5. januar 2010 Alderen tynger for deg også? Don't worry, du er jo UNG! Jeg er 33! Hva skjer????? Skal du teste snart? God tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. januar 2010 #327 Del Skrevet 5. januar 2010 Følger fortsatt med her inne Zia Veldig spennende periode du er inne i nå og jeg tror det kommer til å klaffe fort for dere. Veldig, veldig spennende Kommer til å stikke innom med ganske jevne mellomrom og følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. januar 2010 #328 Del Skrevet 5. januar 2010 Tirsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #329 Del Skrevet 5. januar 2010 Så spennende med EL! Kan høres ut som det var igår ja, så da har dere jo absolutt sjansene tilstedet! Det er vel like greit å ikke ha nyttårsforsetter når man vet av erfaring at de aldri blir holdt. Det er ingen forsetter her i huset heller annet enn å leve sunnere og bli gravid EL ser ikke ut til å ha vært enda likevel : Tempen gikk riktignok noe opp en dag eller to, men nå er den like lav som før igjen, så ingenting der som tyder på at EL er overstått Synes forresten du har veldig bra forsetter Hei Zia Godt nytt år og lykke til med prøvingen. Den sitter nok snart og når du minst forventer det Jeg trodde ikke at vi traff den måneden vi fikk det til å klaffe, kanskje jeg var mere avslappet til det av den grunn. Ikke vet jeg. Men legger igjen masse babystøv når jeg er her :strix: Så oppløftende å lese at man kan treffe selv når man føler man har bommet Håper det blir sånn her, men føler jeg ligger dårlig ann så lenge EL ikke ser ut til å dukke opp Suger til meg babystøv uansett og håper på det beste Masse babystøv fra meg også :strix: Nå MÅ det bare klaffe, altså Enda mer babystøv Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #330 Del Skrevet 5. januar 2010 Takk for denne setningen Zia Forrige syklus ga jeg opp testinga...denne mnd skulle jeg jo egentlig ikke teste, men så leste jeg dette innlegget ditt og bestemte meg for å teste likevel og tror du ikke jeg hadde positiv EL test på dag 21 og EL på dag 22 Nå håper jeg bare du kommer etter og får deg en positiv test og masse så vi får igang septemberklubben Så bra at du fikk positiv test Godt jeg kan bidra med noe da Håper jeg skal få være med i septemberklubben jeg og, men må innrømme at det ser mørkt ut nå altså Alderen tynger for deg også? Don't worry, du er jo UNG! Jeg er 33! Hva skjer????? Skal du teste snart? God tirsdag! Du er jo ikke stort eldre enn meg da, og dessuten har du forsprang på meg - du har jo alt et barn Men takk for oppmuntringen anyway Testing er nok laaaangt unna - tickeren min er på bærtur, så har neppe hatt EL enda en gang Følger fortsatt med her inne Zia Veldig spennende periode du er inne i nå og jeg tror det kommer til å klaffe fort for dere. Veldig, veldig spennende Kommer til å stikke innom med ganske jevne mellomrom og følge med Koselig med besøk Håper det klaffer for oss alle Kom gjerne innom og følg med - alltid koselig med besøk Tirsdags Så koselig med en klem på en hverdag til og med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #331 Del Skrevet 5. januar 2010 Er litt nedtrykt i forhold til prøving nå om dagen - er jo på dag 25, og intet spor av EL Mistenker at dette blir en EL-løs syklus Det er jo til å leve med det, så lenge det er en gang i blant, men ikke alt på andre syklusen min da Mister jo alt håp Får vel bare fortsette å prøve og teste + tempe - er iallfall uansett greit å fastslå at EL faktisk IKKE kom, dersom det skulle vise seg å bli en gjenganger etter hvert. Tenker at detsto mer research jeg gjør på egen hånd, desto enklere må det jo være for en lege dersom vi trenger hjelp etter hvert Nei, får ta meg sammen No need for self-pitty. Jeg er da bare på PP2! ( trengte visst litt mer enn en... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 5. januar 2010 #332 Del Skrevet 5. januar 2010 Er ikke lett dette prøve-greiene. :klø: Mange tanker og følelser som går gjennom et stakkars lite hode på en gang. Og i tillegg må man jobbe med egne forventninger så en ikke kjører seg selv helt til bunns når det ikke klaffer. Og vi damer er jo også generellt glad i å planlegge ting, men dette kan jo ikke planlegges, og da blir det jo bare enda verre! Så jeg sender deg en stoooor varm Zia, og håper både du og jeg slipper å vente så mye lenger på vårt store mirakel... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 5. januar 2010 #333 Del Skrevet 5. januar 2010 Uff denne prøvinga.... Jeg håper el har vært! Du skal få lov til å være lei deg og syte når du vil tenk! Jeg forstår det er frustrerende... Det ordner seg snart skal du se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. januar 2010 #334 Del Skrevet 5. januar 2010 Uff ikke lette det her nei....og lov å være litt skuffet for lang syklus.....se på mine før eg ble gravid. pp1 49dager! pp2 38dager pp3 37dager pp4 32dager pp5 28dager pp6 GRAVID!!!!(28dager) For å være ærlig tror eg ikke de første 3 syklusene at eg fikk EL i det hele tatt....og 2 av pp var mannen på sjøen(ingen prøving gitt) så at du er i pp2 har du fortsatt veldig god tid altså sender deg litt babystøv når eg først er innom, og krysser alt eg har(til og med beina) for at det klaffer seg fort for dere :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 5. januar 2010 #335 Del Skrevet 5. januar 2010 Det kan jo hende at EL har vært.. Blir uansett spennende å se hva som skjer. Hvis det er noen trøst, så har jeg tegn til å få nok en 76-dagerssyklus.. Nei, oktoberklubben er terminklubben med stor T Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 5. januar 2010 #336 Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, jeg tror det er lurt å følge opp med temping og testing uansett, for da har en noe å vise til om det skulle komme til å bli utredning. Jeg har ikke tempet og testet så mye, så er litt "sur" på meg selv nå for ikke å ha begynt med det før... Hvis det stemmer som jeg tror at jeg ikke har EL, så er det jo surt å ha gått slik i flere år, uten å ha gjort noe med det som evt kunne ha "fremkalt" en graviditet, for syklusen er jo ganske så regelmessig og ellers ingen andre plager... Håper du finner din(e) EL og at spiren sitter snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #337 Del Skrevet 6. januar 2010 Er ikke lett dette prøve-greiene. :klø: Mange tanker og følelser som går gjennom et stakkars lite hode på en gang. Og i tillegg må man jobbe med egne forventninger så en ikke kjører seg selv helt til bunns når det ikke klaffer. Og vi damer er jo også generellt glad i å planlegge ting, men dette kan jo ikke planlegges, og da blir det jo bare enda verre! Så jeg sender deg en stoooor varm Zia, og håper både du og jeg slipper å vente så mye lenger på vårt store mirakel... :rødme: Takker for god klem Alltid hyggelig med oppmuntring når man ser mørkt på ting Du har forøvring helt rett i at det er frustrerende å ikke kunne planlegge dette Skulle ønske jeg kunne legge inn bestilling på en spire ferdig produser om 9 mnd NÅ Uff denne prøvinga.... Jeg håper el har vært! Du skal få lov til å være lei deg og syte når du vil tenk! Jeg forstår det er frustrerende... Det ordner seg snart skal du se!! Håper nesten litt at EL har vært jeg og, fordi da får jeg iallfall ikke så lang syklus Men på tempen ser jeg det som tilnærmet umulig Uff ikke lette det her nei....og lov å være litt skuffet for lang syklus.....se på mine før eg ble gravid. pp1 49dager! pp2 38dager pp3 37dager pp4 32dager pp5 28dager pp6 GRAVID!!!!(28dager) For å være ærlig tror eg ikke de første 3 syklusene at eg fikk EL i det hele tatt....og 2 av pp var mannen på sjøen(ingen prøving gitt) så at du er i pp2 har du fortsatt veldig god tid altså sender deg litt babystøv når eg først er innom, og krysser alt eg har(til og med beina) for at det klaffer seg fort for dere Du hadde jo egentlig en veldig fin gang i syklusene dine - gikk jo rette veien det Håper å følge ditt eksempel Takker for enda mere babystøv - så mye jeg får nå så MÅ det jo bare virke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #338 Del Skrevet 6. januar 2010 Det kan jo hende at EL har vært.. Blir uansett spennende å se hva som skjer. Hvis det er noen trøst, så har jeg tegn til å få nok en 76-dagerssyklus.. Nei, oktoberklubben er terminklubben med stor T Etter EL forrige syklus hadde jeg jo massevis av menssmerter før tanta faktisk dukket opp. Kan aldri huske å ha hatt det sånn før. Kanskje forrige syklus er den eneste jeg faktisk har hatt EL i etter at jeg sluttet på pillene? :klø: Men nå var jeg jo ikke veldig oppmerksom på den slags de første par syklusene etter pilleslutt heller, så kan jo selvsagt ha vært noe tilsvarende da og Jeg føler ikke jeg kan svikte septemberklubben, men samtidig må jo noen ta ansvar for oktoberklubben også, så kanskje jeg skal gå for den i stedet Ja, jeg tror det er lurt å følge opp med temping og testing uansett, for da har en noe å vise til om det skulle komme til å bli utredning. Jeg har ikke tempet og testet så mye, så er litt "sur" på meg selv nå for ikke å ha begynt med det før... Hvis det stemmer som jeg tror at jeg ikke har EL, så er det jo surt å ha gått slik i flere år, uten å ha gjort noe med det som evt kunne ha "fremkalt" en graviditet, for syklusen er jo ganske så regelmessig og ellers ingen andre plager... Håper du finner din(e) EL og at spiren sitter snart! Jeg er irritert nå for at jeg ikke har visst om temping og denslags tidligere jeg. Da kunne jeg jo gjort massevis av research på syklusen min for flere år siden. Er jo kjempenyttig i mange sammenhenger, f.eks planlegging i forhold til å unngå tanta på ferier og den slags. Og som prevensjonsmetode uten å proppe kroppen med idiotiske hormoner Nei, satser på at jeg finner EL jeg og, og ikke minst at spiren sitter raskt! (Men skal prøve å ikke sutre alt for mye før PP6 eventuelt er over da ) Heldigvis ikke alt for mye tid til å gruble over prøving om dagen - superhektisk på jobb med masse nye arbeidsoppgaver i tillegg til økning i gamle oppgaver. På en måte bra, sånn at jeg ikke bruker hele dagen på jobb til å drømme meg helt bort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. januar 2010 #339 Del Skrevet 7. januar 2010 En stooor Er helt enig i tankene dine, nå som jeg har sluttet på p-piller og kommet inn i dette med temping så hadde jeg ikke behøvd pillene i det hele tatt tror jeg. Eller altså de hjalp jo tydeligvis på å få mine sykluser litt lengre, så det er jeg jo glad for men... langtidseffektene av p-piller er jo fremdeles ikke kjent og det syns jeg er en litt skummel tanke. Glad for at jeg sluttet nå Det er godt du har nok av andre ting som holder tankene dine opptatt. Det er selvfølgelig godt med fridager, men hvis de kun inneholder frustrasjon over prøving så blir det plutselig ikke så fridag likevel. Ta vare på deg selv oppi alt dette Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. januar 2010 #340 Del Skrevet 7. januar 2010 Selv om det egentlig ikke var lov å melde seg ut av september-klubben må jeg nok gjøre det allikevel.. Men oktober - here I come!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå