Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde meg på å kle av meg et annet sted enn bak forhenget og ble straks vist hvor jeg kunne kle av meg :fnise:

Du er bare heldig som slipper unna kvalmen :jepp: Ting er helt sikkert i orden :fnise: Selv googla jeg alt for mye om tema "soving". Ble helt tullerusk til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Becky, det er sikkert mer vanlig å bruke forhenget hos en vanlig gyneklog :jepp: På IVF-klinikkene går UL'er på samlebånd. Føler at jeg bruker for lang tid til og med når jeg står der og hinker rundt på en fot for å slite av meg buksa i full fart. Skulle jo helst kommet naken, så man slapp å bruke tid på å kle av seg virker seg som :roll:

Stort sett er de ferdige med "timen" innen man rekker å kneppe igjen siste knapp. Er jeg heldig rekker jeg å få bena ned i skoene også :lol:

Men kanskje greit å ha det i bakhodet når jeg neste gang skal til en vanlig gyneklog da, at der skifter man bak et forheng :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pføy.. Jeg skifter ikke bak forheng når jeg er til "vanlig" GU, går så fint så ;) Skjønner ikke vitsen med det lille hvite klede lenger jeg :roll: , de skal jo ned i området der å rote lell.

Skjørt og sandaler neste gang kanskje :klo: Effektiv som bare rakkaren :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjørt og sandaler er jo absolutt det beste på denne tiden av året ja! Noe å huske på UL på mandag - om været blir sånn passe brukbart da... :sjenert:

*edit* For å virkelig være effektiv kunne man jo droppet trusa under skjørtet, men det virker kanskje noe horete :lol:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Haha, ja, litt dumt med den vinden du! Tviler på at jeg ser like sjarmerende ut som Marilyn Monroe om skjørtet mitt blåser opp... :roll:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL er på mandag førstkommende. Veksler mellom å være sikker på at jeg får "dommen" og at alt er over, til å tro at selvsagt går dette fint! Med andre ord er alt som normalt :nigo:

Jeg har hatt jevnt med lysbrun utflod nå i flere dager, veldig lite, og bare farge på normal utflod, ikke mer utflod enn normalt som er brun - om dere forstod forskjellen :roll:

Har slått meg til ro med at det ikke betyr noe fra eller til. Noen får velskapte bebiser etter svangerskap helt uten noe farget utflod eller blødninger, noen blør som griser, noen har masse brun utflod etc, og samme med SA/MA - noen har det uten noen tegn, noen med brun utflod som start osv... Med andre ord finnes det ingen fasit, og jeg får bare akseptere at jeg ikke blir klokere før UL'en uansett.

Går det bra er vi selvsagt overlykkelige, går det dårlig, så er det bare å bite det i seg, og se frem mot neste runde. Vi får jo ikke gjort noe fra eller til uansett.

Dagens visdomsord :opplyser:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fornuftig det du sier, alle er forskjellige og ingen tegn kan med 100% sannsynlighet bety noe som helst. Jeg har troen på at dette har gått helt fint og spiren holder seg der i 9 mnd! :klemmer: Du fikk jo mirakelbebisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, synes synd på deg som går og grubler og tenker...

Jeg hadde også brunlig utflod noen få dager i uke 5 og 6 :sjenert: Var kjempe redd og sikker på at det hadde gått galt, men det ga seg heldigvis.. Og på UL 12+2 sprellet det masse og ett lite :hjerte: dunket og slo :rodmer:

Håper så inderlig at dere får en super nyhet på mandag når dere skal på UL. Jeg skal krysse alt som krysses kan for dere :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk snille jenter :klemmer:

Kvalmen har tatt seg opp litt, og samme med andre symptomer, så litt mer optimist nå. Men føler uansett ikke at jeg tar noe for gitt før etter UL. Så prøver å holde meg sånn passe cool og laidback inntil den er unnagjort, og så får vi heller se om det blir jubel eller sorg etter UL... :)

Håper alle sammen får en flott helg, og nyter sommer-norge på sitt beste (:ironi:)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har tatt seg opp litt, og samme med andre symptomer, så litt mer optimist nå.

Sånt liker vi å høre :nigo:

Slenger fra meg masse støv i håp om at lille-frø skal sitte godt fast og gi dere gledestårer i massevis på mandag :rodmer:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfuglen, så snill og søt du er :klemmer:

Må forøvrig si det er pussig å lese avisen og plutselig fatte interesse for nyheter som omhandler barnehageopptak og den slags :fnise:

Det blir en ny hverdag, men jammen gleder vi oss! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...