Gå til innhold

Utålmodighetsboka!


Zia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kommer nok til å kjøpe ny vogn til nestemann, men den trenger ikke være ny, bare ny for meg :) Det finnes så mye fint, og selv om jeg er kjempefornøyd med vognen jeg har nå, så vil jeg gjerne ha en bugaboo, eller en silvercross :rodmer: Men det får bli neste gang ;)

Lurer på om det finnes butikker som bare har kjønnsnøytrale klær og utstyr. tror de ville gjort det bra ;)

Som sagt litt i tidligste laget for tippeliste, men får opprette en da, siden dere er i gang :fnise:

Selv holder jeg (enn så lenge) en knapp på en liten gutt :hjerte:

:babygutt:

Marmot

GUNS

Lollipop

Tinio

Lucky

Pjusk

Pupsilure

TuttaV

:babyjente:

Becky

Alabama

Mary Poppins

Spatula

FrkHøne

Klematis

Småkjekset

Dine

Ruccola

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatert tipset ditt Alabama :hoppe:

Sitter og lure på om jeg skal ta opp strikke-planene mine igjen, nå som jeg kan strikke noe brukbart i overkommelig størrelse :fnise:

Fant en søt genser på Nøstebarn som så ganske grei ut, men så var jo minste str et halvt år. Vet ikke om ull-genser er helt tingen i juli akkurat :snurt:

Jaja, kanskje jeg kan forminske sizen litt... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk at du fikk se en sprell-levende liten spire :rodmer: Er ikke helt klar for å gjette kjønnet enda. Skal dere vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har så lyst å kunne å strikke! Men jeg har heldigvis en mamma som tar seg av det da :fnise:

Jeg kan egentlig ikke jeg heller, men utrolig hva man kan lære seg ved hjelp av internett i disse tider :jepp:

Så fantastisk at du fikk se en sprell-levende liten spire :rodmer: Er ikke helt klar for å gjette kjønnet enda. Skal dere vite?

Vi vil vite ja - ville helst visst det i går om vi kunne :ler:

Men vi må vel sikkert vente til ordinær UL mistenker jeg. Vet ikke om det er fysisk mulig å se det på en evt UL rundt uke 13? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Det kommer anpå UL-apparatet, men de sier vel at man ikke skal stole på det de sier så tidlig. Om de sier noe er det kun ren gjetning, fordi kjønnsorganene er så like. Legen min gjettet faktisk på at Murmel var gutt i uke 14, og etter alle de andre UL der jordmor og en annen lege sa han var jente, bare lo vi av den første legen. Vi skulle bare visst.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det kan være mulig å se det allerede i uke 13. Fikk beskjed om det da jeg var på ul i uke 9, så vi satt opp en i uke 13 også, men han så det ikke. I uke 16 derimot, da fikk vi vite det :hjerte: Så spørs om det er så veldig sannsynlig å se kjønnet i uke 13. Nå har jo min baby tut i tillegg, så det er vel lettere å se det da enn med jente.

Jeg tok ul i uke 16 kun for å se kjønnet :fnise:

(Jeg høres jo helt gal ut med alle ulene mine :rolleyes: Må bare nevne at det kun kostet 600 kr første gangen og 100 kr gangen etter det :) Så ble 800 kr totalt da, og det er ikke så ille )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastisk å få se det bankende hjertet! :rodmer: Vi fikk beskjed om at Knøttet var jente allerede i uke 12-13. :jepp: Han kunne ikke garantere det, men var ganske så sikker. Han hadde spesialutdanning i UL, og tipp topp utstyr da. :) Gogutten turte ikke vise seg frem før uke 19, og der var det i grunnen ingen tvil. :fnise:

Jeg tipper forresten :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tipper :babyjente:

Både fordi du selv tror gutt (og aldri har rett ;) ), og fordi det høres ut som om du har ganske lik graviditet som meg så langt hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du allerede har fått bekreftet en sprell levende tass der inne! :rodmer: Gled deg masse til ordinær UL, da er fosteret mye større og man kan se mye bedre - og kjønnet da, ikke minst :ler:

Hvordan er formen så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min gjettet faktisk på at Murmel var gutt i uke 14, og etter alle de andre UL der jordmor og en annen lege sa han var jente, bare lo vi av den første legen. Vi skulle bare visst..

:fnise: Ja, dere fikk jo litt av en overraskelse :ler: Har lært av dere at man aldri skal si aldri :fnise:

Jeg tok ul i uke 16 kun for å se kjønnet

(Jeg høres jo helt gal ut med alle ulene mine Må bare nevne at det kun kostet 600 kr første gangen og 100 kr gangen etter det. Så ble 800 kr totalt da, og det er ikke så ille )

Om vi ikke får vite kjønn på ordinær UL tar vi nok en ekstra UL eller to til vi vet. Vi skal jo på ferie til utlandet på høsten, og da vil vi vite kjønn, så vi kan shoppe litt :sjenert:

Så jeg dømmer ingen som tar mange UL'er altså :ler:

Hmm... Kjønn ja, det er vanskelig det der! Jeg tror kanskje det er :babyjente:

Jeg tipper :babyjente:

notert! :)

Så fantastisk å få se det bankende hjertet! :rodmer: Vi fikk beskjed om at Knøttet var jente allerede i uke 12-13. :jepp: Han kunne ikke garantere det, men var ganske så sikker. Han hadde spesialutdanning i UL, og tipp topp utstyr da. :) Gogutten turte ikke vise seg frem før uke 19, og der var det i grunnen ingen tvil. :fnise:

Ja, det har sikkert mye å si hva slags utstyr legen har tilgjengelig, og ikke minst kunnskapen :jepp:

Jeg tipper :babyjente:

Både fordi du selv tror gutt (og aldri har rett ), og fordi det høres ut som om du har ganske lik graviditet som meg så langt hvertfall.

:fnise: God begrunnelse - det bør jo slå til med mine tippeevner :ler: Morsomt at vi har hatt det ganske likt da - det kan jo tyde på et kjønn det og kanskje :jepp:

Hvordan er formen så langt?

Formen er variabel - fra fin den ene timen, til tragisk den neste. Så å planlegge ting, det fungerer ikke så bra om dagen. Men det er til en god sak, så jeg klager ikke :nigo:

Heller uggen med masse symptomer enn symptomløs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...