Gjest Ruccola Skrevet 4. mai 2011 #2161 Del Skrevet 4. mai 2011 Ja det er ikke gøy å miste, og heldigvis slipper mange unna med å bare miste en gang. (Har en venninne som mistet hele 4 ganger før de endelig fikk babyen sin.... DA har man lov å miste motet da! Nå har hun akkurat fått sin andre, uten å miste noen imellom, så var tydeligvis litt rusk i maskineriet - som hun så fint sier ) Det har det jo forsåvidt vert med deg også Ziamor, men nå stoler vi fult og helt på at lap'en har åpnet opp og at gullegg(ene) nå ligger og modner seg store og friske! Nå sparket Ruccoliten fryktelig her i det jeg skriver dette, så tenker vi er to som heier på deg og mannen Zia! Legger igjen en gooood dose babystøv mens jeg er her inne, det kan man aaaaldri få nok av! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 5. mai 2011 #2162 Del Skrevet 5. mai 2011 Varme tanker til Alabama Innen neste sommer bør det komme noen babyer synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. mai 2011 #2163 Del Skrevet 5. mai 2011 Innen neste sommer bør det komme noen babyer synes jeg! Enig med Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #2164 Del Skrevet 6. mai 2011 Takk jenter - med all denne heiingen skjønner jeg bare ikke at dette ikke går altså I dag har jeg vært til sjekk på klinikken - alt så visst fin-fint ut, og jeg skal fortsette på samme dose Puregon i 5 dager til, før det er ny kontrolltime. Om jeg forstod riktig var det to eggposer som hadde begynt å vokse seg store på den ene siden, og en pose på den andre siden. Ganske spennende med live oppdatering fra hva som egentlig foregår inne i kroppen altså Håper det blir iallfall en eggpose på hver side, siden jeg har en tvilsom eggleder. Aner ikke hva som er grensen for eggposer før man får sex-nekt, men mener å ha lest at opp til tre poser er ok. Mannen er skeptisk - han sier at han til nød er med om det er to eggposer, men at mer enn det virker som galskap. Tror han glemmer det faktum at jeg jo ikke har blitt gravid med ett egg så langt, så det er vel ikke noen kjempefare for at alle tre eggene skulle ha blitt befruktet og festet seg Får bearbeide han litt fremover Stikkingen går bra - i går klarte jeg endelig å treffe og injeksere så det ikke gjorde vondt eller sved, og ikke blødde det når jeg dro ut nålen heller. Trening gjør mester får vi tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 6. mai 2011 #2165 Del Skrevet 6. mai 2011 Stikkingen går bra - i går klarte jeg endelig å treffe og injeksere så det ikke gjorde vondt eller sved, og ikke blødde det når jeg dro ut nålen heller. Trening gjør mester får vi tro Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. mai 2011 #2166 Del Skrevet 7. mai 2011 Det virker på meg som at lap'n gjorde susen for deg Endelig normal lengde på syklusene og at alt ser bra ut når du er på kontroll, det er kjempebra! Tenk hva du var igjennom nå ca for et års tid siden.. rart å tenke på at det har gått så lang tid siden vi var ferske her inne og hadde så stort håp Men nå blir det bra! Flink du er med stikkingen, helt imponert jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2167 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Hmm, i blant tenker jeg at jeg skulle ønske jeg i det minste kunne oppleve en positiv test, selvom det ender i en en SA. Jeg klarer liksom ikke tro at kroppen min er fysisk tilrettelagt for i det hele tatt å klare å bli gravid, så er faktisk så desperat at jeg tar til takke med en SA, bare for å få litt troa Ok, om jeg først havner der, så vil jeg jo selvsagt ikke ha noen SA, men i mitt syke sinn nå, så er det liksom det nærmeste jeg kommer, og derfor tar jeg heller det enn ingenting Men så seirer fornuften, og jeg tenker at ALLE slitere nok tenker som meg, og de aller fleste opplever jo graviditet i løpet av prosessen, så jeg er jo sikkert ikke værre enn alle andre Skulle ønske jeg kunne se fremtiden, det hadde gjort alt så mye enklere Jaja, bare å fortsette med sprøyter - ny kontroll på onsdag - håper det er så store eggposer at jeg da kan sette EL-sprøyte snart. Håper iallfall ikke det er for mange poser da - det har jeg egentlig ikke tenkt på en gang, men det kan jo faktisk tenkes... nei, fy dah Endret 8. mai 2011 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. mai 2011 #2168 Del Skrevet 8. mai 2011 Skjønner godt at tankene svirrer Zia Tror nok det er helt normalt, du har jo tross alt holdt på en stund Men din spire kommer før du aner hva som egentlig skjedde! (...for det har nemlig Ruccola bestemt! ) Det begynner vel å bli tid for litt babystøv igjen snart, så gjør deg klaaaaaaar!!!!!!! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. mai 2011 #2169 Del Skrevet 8. mai 2011 Zia-mor, skjønner tankene dine veldig godt. Har du først blitt gravid en gang så tenker du at det kan skje igjen og dit er du ikke kommet enda. Men jeg er helt 100% sikker på at du kommer dit! Vi har en date i juni, sånn er det bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2170 Del Skrevet 8. mai 2011 Men din spire kommer før du aner hva som egentlig skjedde! (...for det har nemlig Ruccola bestemt! ) Det begynner vel å bli tid for litt babystøv igjen snart, så gjør deg klaaaaaaar!!!!!!! Du er skikkelig god på babystøv altså Zia-mor, skjønner tankene dine veldig godt. Har du først blitt gravid en gang så tenker du at det kan skje igjen og dit er du ikke kommet enda. Men jeg er helt 100% sikker på at du kommer dit! Vi har en date i juni, sånn er det bare Ja, vi har jo en date nå, og når Ruccola i tillegg har bestemt seg, da MÅ det jo bare gå egentlig Snart stikke-tid - gleder meg, har jeg kanskje valgt feil yrke? Trodde aldri helsevesenet var noe for meg, men kanskje jeg tok feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. mai 2011 #2171 Del Skrevet 8. mai 2011 Haha, herlig at du gleder deg til å stikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #2172 Del Skrevet 11. mai 2011 Liten oppdatering (mest for meg selv, så jeg skal huske det ) Vært til ny kontroll nå, hos tidenes MINST informative lege. Trodde jeg hadde møtt innehaver av den tittelen flere ganger tidligere, men neida! Vel, etter litt haling og utspørring (etter at jeg egentlig fikk beskjed om at "nå kan du gå igjen") fikk jeg vite at jeg har en follikkel på 15 mm (= veldig bra!). Så da blir det to dager til på Puregon-sprøyter, og deretter EL-sprøyte på fredag Masse luuuuuuv-makeing i helga med andre ord Prøvde også å driste meg til å spørre hva som skjer videre (legen så ut til å ta det for gitt at jeg skulle bli gravid nå, selvom han understrekte sannsynlighetsgraden på 20 % ). Fikk ikke noe tydelig svar, men forstod det slik at vi kunne forsøke iallfall en til slik runde som dette. Skulle da bare ringe sykepleierne å avtale. Litt uklart det hele, men satser på at det blir som denne syklusen Glemte i forfjamselsen å spørre hvilken side folliklen var på (siden jeg har en tvilsom eggleder), så nå må jeg bare leve i uvisshet der også Håper den var på "riktig" side! Fikk også med meg rekvisisjon til blodprøve 14 DPO - håper virkelig den kan gi meg litt spenning denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. mai 2011 #2173 Del Skrevet 13. mai 2011 Har du vert og tatt blodprøver i dag forresten? Gooood Helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. mai 2011 #2174 Del Skrevet 13. mai 2011 Hm, ser du forresten skriver at du skal ta blodprøver 14 DPO... i dag er du vel på dag 14. Har du skrevet feil, eller mener du at du skal ta graviditetstest 14 DPO hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 13. mai 2011 #2175 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg syns også det var spennende med stikkingen, selv om jeg bare turte å stikke noen av gangene selv 20 % er jo ikke så verst sjanse det. Er jo 20 % mer enn hvis du ikke har eggløsning Dere får stå på i helga, slik at graviditetstesten blir positiv om rett over 14 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #2176 Del Skrevet 13. mai 2011 Hm, ser du forresten skriver at du skal ta blodprøver 14 DPO... i dag er du vel på dag 14. Har du skrevet feil, eller mener du at du skal ta graviditetstest 14 DPO hos legen? Sorry, tenker at alle vet alt som foregår inni hodet mitt også jeg vet du Blodprøven skal tas på 14 DPO, og ikk i dag CD14. Det er Riksen som vil at man skal ta blodprøve, uansett om mensen kommer eller ikke, slik at de kan se om man evt har tidlig SA eller kjemisk og lignende. Det er jo fint det - uansett om tanta kommer, så er det jo greit å vite om det var noe der. Jeg tester jo sjelden - klarer å vente til tanta kommer, men da får jeg jo heller ikke med meg kjemiske etc. Jeg syns også det var spennende med stikkingen, selv om jeg bare turte å stikke noen av gangene selv 20 % er jo ikke så verst sjanse det. Er jo 20 % mer enn hvis du ikke har eggløsning Dere får stå på i helga, slik at graviditetstesten blir positiv om rett over 14 dager Godt det ikke bare er meg som er engasjert i stikkinga El-sprøyta er satt - skjønner fremdeles ikke at de fleste synes den er værre enn puregon-pennen. EL-sprøyta kjenner jeg ikke i det hele tatt, måtte faktisk bøye meg ned og kjenne etter om den i det hele tatt hadde gått gjennom huden Så da er det bare å vente til EL kommer natt til søndag, og deretter håpe at vi har de 20 %'ene på vår side denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. mai 2011 #2177 Del Skrevet 13. mai 2011 Da vil vi ikke se deg her inne noe mer Zia, for du og mannen har en jobb å gjøre før søndag kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 13. mai 2011 #2178 Del Skrevet 13. mai 2011 så spennende tider fremover nå! Jeg sender inn heiegjengen min :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. mai 2011 #2179 Del Skrevet 13. mai 2011 Stå på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. mai 2011 #2180 Del Skrevet 13. mai 2011 .:strix:. .......... ............... ........... ..................... ........ .... ...... ......................... ........ :strix: . . ...... .... ................ Da har jeg gjort mitt...... Nå er resten opp til dere! *glise* (Har ikke plass til flere smilyer i samme innlegg....) *fnise* HAPPY HUMPING! *hehehe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå