Gå til innhold

Sterk - sterkere - sterkest

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gluteusen hadde det bra den andre dagen, faktisk! :) Jeg har generelt lite gangsperre etter at jeg begynte med kreatin, så jeg er superfornøyd :nigo: Den første dagen var ikke så ille som jeg hadde trodd den skulle være heller! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har logget. Tida flyr, og jeg er litt nettlei. Men nå må jeg organisere huet mitt litt, og bla litt i loggen, så da kan jeg like gjerne skrive det ned her.

På mandag hadde jeg treningsfri, det var utrolig behagelig! :) Unnet meg den luksusen å sove lenge også! :)

Tirsdag var en overkroppsdag:

A1: Benk

28,5 kg, 8 reps

30 kg, 5 reps

32,5 kg, 3 reps

35 kg, 2 reps

Ikke den beste formen, altså

A2: Scapular push-ups m bena på benk

4 sett, 12 reps

B1: Enarmsroing

13 kg, 4 sett, 10 reps

B2: Push-ups m bena på benk

8 reps

6 reps

6 reps

C1: JM-press

8+8 kg, 3 sett, 10 reps

C2: Fob sidehev

5+5 kg, 3 sett, 8 reps

Benken frustrerer meg! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag:

A1: Knebøy

35 kg, 5 reps

40 kg, 2 sett, 5 reps

45 kg, 2 sett, 5 reps

A2: Liggende hofteabduksjon

4 sett, 12 reps

B: Nordic hamstrings

Maksing med 30 sek pause

20+12+8+7 reps

Dæven, det var lenge siden sist. Tuuuuungt!!!

C: "Ab-roll" med red cord

4 sett, 10 reps

Møtte Bolledeig og Bond, koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på deg hin dagen :nigo: Så at de hadde flere hyller med prottisbarer på den lokale supern, og ikke var de dyre heller - rundt en dollars. Nå aner jeg ikke noe om kvaliteten da, men det skal jeg jaggu sjekke ut når jeg begynner å pumpe jern igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller som Solberg ville sagt det: But, but, it's not only, only.

:ler: Jeg dævver!

Og må seriøst komme meg i seng. :gjeiper:

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!! Jeg blir så sympati-flau hver gang jeg hører den setningen der, at jeg rødmer!!! :flau:

:ler:

Kom du deg i seng????

Jeg tenkte på deg hin dagen :nigo: Så at de hadde flere hyller med prottisbarer på den lokale supern, og ikke var de dyre heller - rundt en dollars. Nå aner jeg ikke noe om kvaliteten da, men det skal jeg jaggu sjekke ut når jeg begynner å pumpe jern igjen :fnise:

ÅÅÅÅ, er du klar over hvor mye det varmer mitt hjerte når noen tenker på meg når de ser en proteinbar??? :rødme:

Skal du sjekke ut Gold's Gym?? Du vet at jeg ønsker meg full omtale fra første pump?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte jo å logge gårsdagens økt da, her kommer'n:

A1: Chins

Rød strikk: 5 reps

Rød strikk/negative: 4 reps, 3 reps, 2 reps

Dæven, det var tungt. Men deilig!! :mrgreen:

A2: Scapular push-ups

3 sett, 10 reps

B1: Omvendt roing

5 reps

4 reps

3 reps

4 reps

Ok... omvendt roing etter en tung chins-økt er bare: :hoho:

B2: Push-ups

10 reps

8 reps

6 reps

C1: JM-press

8+8 kg, 4 sett, 10 reps

C2: Foroverbøyd sidehev

5+5 kg, 4 sett, 8 reps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!! Jeg blir så sympati-flau hver gang jeg hører den setningen der, at jeg rødmer!!! :flau:

:ler:

Kom du deg i seng????

Ja, jeg kom meg i seng - til slutt. Måtte bare krangle litt på kg først. :fnise: Jeg har forresten printet ut en sånn Solberg-plakat med hylende morsomme sitater, og hengt opp utenfor kontoret. Gliser bredt hver gang jeg skal hente meg kaffe. Den mannen må IKKE lære seg engelsk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ, er du klar over hvor mye det varmer mitt hjerte når noen tenker på meg når de ser en proteinbar??? :rødme:

Skal du sjekke ut Gold's Gym?? Du vet at jeg ønsker meg full omtale fra første pump?? ;)

Ikke så klar over det :fnise: Men det var jo bra! :tommel:

Gold's gym ligger litt utenfor min gangavstand, så da tror jeg nok ikke det blir omtale med det første. Men har et par andre steder å sjekke ut :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg Shorty!:klemmer:

Jeg kikket litt etter deg i dag, satt og hang litt på Domus (altfor tidlig ute før intervjuet). Så kom jeg på at kanskje det var treningstid for deg, men du var ingensteds å se... Var nok litt for sent på dagen likevel kanskje... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Shorty!:klemmer:

Jeg kikket litt etter deg i dag, satt og hang litt på Domus (altfor tidlig ute før intervjuet). Så kom jeg på at kanskje det var treningstid for deg, men du var ingensteds å se... Var nok litt for sent på dagen likevel kanskje... :ler:

Jeg hadde treningsfri i dag! Men det var nære på at jeg dro! Men ellers er jeg en morra/formiddagstrener, ja! Dvs jeg har blitt litt sløvere i år enn i fjor, for nå har jeg fast lesesalsplass og trenger ikke være tidlig avgårde for å sloss om plass :fnise:

Skjønte at intervjuet gikk fint?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kom meg i seng - til slutt. Måtte bare krangle litt på kg først. :fnise: Jeg har forresten printet ut en sånn Solberg-plakat med hylende morsomme sitater, og hengt opp utenfor kontoret. Gliser bredt hver gang jeg skal hente meg kaffe. Den mannen må IKKE lære seg engelsk!!

Haha! En sånn plakat hadde fått meg til å vemmes i solar plexus til enhver tid, tror jeg :ler: Joda, jeg har humor! Litt. Noen ganger. :gjeiper:

Ikke så klar over det :fnise: Men det var jo bra! :tommel:

Gold's gym ligger litt utenfor min gangavstand, så da tror jeg nok ikke det blir omtale med det første. Men har et par andre steder å sjekke ut :Nikke:

Viktig å kvalitetssjekke flere steder før man bestemmer seg :Nikke:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...