Gå til innhold

Nytt mirakel!


ny dag

Anbefalte innlegg

Forresten!

Jeg var ute og trillet laaang tur med lik vogn som dere har bestillt på søndag! Den var helt supergod å trille :Nikke:

Fikk jeg narret deg innom Magnhild? Det var ikke det som var meningen, bare en morsom bonus :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare ønske deg og mannen lykke lykke til dersom den store begivenheten skjer i påska!!

Ps. sex funker godt.... :oops: :oops:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coral

Innom å sjekker jeg også, flere dager uten at jeg har hatt mulighet til å ta en tur på nettet nå..Så da gikk turen rett inn her nå :)

Ønsker deg riktig god påske, og masse lykke til med fødselen også selvfølgelig. Kan jo skje noe hver dag nå - spennende! Jeg har selv bursdag i påsken, en fin tid å ha bursdag på det :wink:

Så nå er det bare å lade opp til det store som skal skje, jeg heier på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg... vet ikke om jeg skal sette inn en :) eller en :-x Hadde jo hatt lyst til å være på KK nå med mirakel i mine armer. Men ingenting har skjedd ennå.

Er litt flau over at jeg ikke var innom her igår :oops: Sorry. Håper ikke det var noen som begynte å lure på om noe var skjedd. For jeg var jo her jeg...

Tusen takk for alle besøkene og de koselige hilsene her inne siden sist :) Det er så koselig. Takk jenter :kyss:

Veldig kjekt med besøk magnhild, Hanne, mayamor, Smurfa, pondusa, jinx, bizzy og lillen. Phu - det var mange :o :)

Lillen; Det er spennnende dager nå ja. Går og kjenner etter hvordan kroppen er... om jeg har murringer i magen, om jeg har hyppigere kynnere, og hvordan formen er generelt (trøtt/opplagt) og hvordan utfloden er (som når man vil bli gravid...).

Jeg skal prøve å skrive hver dag fremover - frem til det skjer...

Det er deilig å ha barneutstyret i hus, ja :Nikke:

N var akkurat mamma'en min her og fikk se vognen. Hun har jo sponset innkjøpene våre mye - og syntes vognen var sååå fin.

Eneste dumme er at jeg er redd jeg ikke får brukt den lenge nok. Vil bruke den lenge for den er jo så fin :wink:

Kjekt å lese at du syntes den var fin også. Du må gjerne herme når det blir din tur :wink:

Takk for lykkeønskningen :kysse:

Bizzy; Takk for påskehilsen. Koselig at du er innom her og sjekker :)

Kjektå høre at du har go'ord om vognen vår. Gleder meg til jeg skal ut på trilletur :rosasmil:

Jinx; Du er så god som kommer innom her så ofte :kysse:

Er så kjekt at det er flere som er spent sammen med meg (og det er jo en del det) :)

Pondusa; Takk for lykkeønskningen!

Jeg håper det skjer nå i påsken - ellers blir den fryktelig laaang...

Takk for sex-tips. Har ikke prøvd det ennå, men kanskje det blir noe på meg i påsken :ler: Har egentlig ikke den store lysten og overskuddet til det...

Smurfa; liker dem som er innom og sjekker. Koselig, koselig :wink:

Mayamor; bursdagsbarnet ... 6 har vel dobbel betydning i dag, eller?

Fin dato å få barn på iallefall. Er jo noen timer igjen av dagen.

Klem tilbake :klem2:

Hanne; Det jo var du også :wink:

Kjekt med hilsen fra deg igjen :wink:

Tusen takk for påskehilsen og lykkeønskninger :)

Kanskje det blir barn på bursdagen din :-D

Lader opp her foran skjermen jeg - med masse koselige hilsener fra kg-jentene :) Bra opplading det :Nikke:

Magnhild; du er så søt atte :kysse:

Veldig kjekt at du er innom her så ofte :)

Siden sist;

Jordmortime i går: Alt står bra til, men pga. spor av protein i urinen skal jeg være litt på vakt fremover for tegn på svangerskapsforgiftning. Har jo en del av tegnene allerede - sånn som å være sliten, blir lett anpusten og har vann/ødemer i kroppen (2 på skjemaet) - men så lenge blodtrykket er fint (i går var det 110/65) så er det ikke noen fare. Skulle være på vakt for hodepine; pannehodepine med trykk/vondt bak øynene. Jeg har litt hodepine for tiden, men ikke sånn at jeg kjenner det der.

Mirakel hadde god og fin hjerterytme. I går var det 144 slag i min.

Han/hun ligger som sist, med hodet godt festet, ryggen til venstre og rumpen som en spiss opp i ribbena (i midten)... også sparker han/hun mye til høyre. Jeg har både spark og mer glidende bevegelser (altså både "rett-ut-bevegelser" og mer glidende bevegelser i magen), noe som sikekrt tilsier at mirakel har god plass der inne ennå. Så kanskje han/hun ikke er så stor. Spennende å se.

Høyre ribben hos meg er fremdeles super-ømt. Det er ganske så vondt og sitte - så jeg må opp og strekke på meg innimellom eller ligge-sitte.

Ellers har jeg ganske mye kynnere, litt mensmurring innmellom (har ikke tatt seg opp siste to dager), litt kvalme og uggen-følelse og økende utflod (litt hvitlig og slimete).

Var helt ferdig da jeg kom hjem fra jordmor. Var fullstendig utladet og følte meg ganske så utafor. I dag er jeg bedre etter en ganske ok natt/morning - men kjenner meg fortsatt litt småsyk.

Tar det som tegn på at ting er på gang... kan vel ikke annet.

Finn ny jordmortime 15. april/neste torsdag (jeg har jo ikke noen ny legetime, og må jo på sjekk om ikke noe har skjedd i løpet av helgen).

Om ikke noe har skjedd til den 20'ende blir jeg satt i gang... 20.april er forresten en skikkelig kuul dato; 20.04.2004!!! Men det får bare være - jeg håper no at fødselen inntreffer før den tid.

I dag har jeg lagt leeenge i sengen. Mamme har vært her i tolvtiden og spist lunsj - frokost for meg - som bl.a. innebar kake :)

Nå skal jeg snart ta meg en dusj og gjøre meg kalr for at Mannen kommer og henter meg etter jobb. Vi skal ut og kjøpe en gave.

Vi er nemlig invitert på innflyttingsfest på torsdag. Hvis ikke noe har skjedd så stikker vi bortom - men blir vel ikke så lenge. Er jo koselig å ha litt planer også, ellers kan tiden gå veeeldig sent.

På lørdag er vi invitert på pinnekjøtt-middag hos mamma og stefar, og det er vel alle planene våre.

Vi har jo fødsel på tapetet - må den bare inntreffe snart :enig_animasjon:

Igjen, takk for alle som har vært innom her og skrevet koselige hilsener :kysse:

Klemmer fra ny dag (39+5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så bra så.

Det blir skikkelig nervepirrende når du ikke oppdaterer tidlig på morgenen vettu! :ler2:

Nå skal jeg lese hva du har skrevet... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillen;

oppdatering tidlig på morningen :o Jeg ligger lenge i sengen om dagene, når jeg ikke har noe på programmet. Sover ganske dårlig om natten og da er det deilig å slappe av om morningen.

Men jeg visste ikke at du var så tidlig på an om dagene...

tar jeg feil eller?

Klem ny dag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter ikke oppe fra kl 8 om morgenen og venter på oppdatering nei... Så langt har det ikke gått enda (men det spørs hvordan det går når du begynner å gå over tid...).

Men jeg trenger ikke å være tidlig oppe for å begynne å lure på deg... Når jeg i 13-14-tiden ser at du ikke har skrevet noe, så kan det jo ha skjedd noe... :ler: Man vet aldri...

Anyway; jeg synes det er flotters at du ligger lenge om morgenen. Du har sikkert behov for mest mulig hvile, og du har jaggu meg også fortjent det... :D

Selv om jeg drar til mamma imorgen, så skal jeg nok klare å følge med hos deg hver dag. Ifjor var det Klips som hadde påske-termin, og jeg klarte da å følge med da også. Om man bare VIL nok, så får man det til! :D

Hæppi påske og hæppi venting så lenge, Nydag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hva du bør gjøre de siste dagene før du blir

:hjerte: mamma :hjerte: :

Sove - sove - sove - sove osv..

Spise lett fordøyelig mat..

Drikke mye vann...

Se på tv - slappe av..

Gå på kino ..

Spise god mat..

Kose seg sammen med mannen sin...

Skrive ned tanker og opplevelser.. (det gjør du jo egentlig her da)

Ta lange varme dusjer...

Kose masse med magen ...

Nyte siste ventetid..

Nyte...

Nyte...

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en tilbakelagt dag i ventetiden på mirakel...

I dag er jeg 39+6 og er ganske utålmodig nå. Men det går no på et vis.

Blir mye soving/hvile og tv-titting. Har fått med meg Poirot-serien, synes det er knallgøy med sånne "finne-ut-hvem-som-er-morderen" på den måten det legges opp til :-) Også har jeg spilt inn påskekrimmen på tv2 på video, så jeg skal pløye gjennom de to første episodene nå i dag. Og så må jeg spille inn den tredje episoden i kveld. For tv'en er resevert fotball for Mannen.

Fint vært i dag også da :wink: Så kanskje jeg skulle komme meg ut på en liten spasertur. Hadde sikkert gjort godt det :)

Fin listen du kom med Jinx :rosasmil:

Setter alle kluter til for å nyte denne siste tiden. Tenker bare på meg selv, og gjør som jeg vil :sjarmor:

Får jo aldri denne tiden tilbake. Men nå gleder jeg meg sånn til å bli mamma - så det må ikke gå altfor lang tid nå

:hjerter:

Lillen; takk for koselig melding. :) Regner nok ikke med at du står opp for å se etter oppdatering fra meg. Jeg er ikke så viktig og jeg tror heller ikke at du synes det hadde vært noe å gjøre :roll:

Jeg skal prøve å skrive litt her inne hver dag - helst så tidlig som mulig - sånn at noen begynner å lure... Men selvfølgelig; når det går litt tid mellom hver dagbokskriving så kan jo ting ha skjedd.

Håper du får en fin tur til mamma'en din lillen. Og ikke stress med å følge med på meg. Slapp av og kos deg du :kysse:

God påske til deg også, vennen.

Ikke noe nytt å fortelle om... bare venter jeg :Nikke: og prøve å nyte :) og ikke være for utålmodig :-?

Skal prøve å stikke innom i kveld også :wink:

Klem ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da drar jeg på påskefjellet og håper på å lese en flott fødselsrapport når jeg kommer tilbake på tirsdag :wink:

Håper du klarer å kose deg disse dagene og at lille mirakel får lyst til å hilse på mamman og pappan sin en av de nærmeste dagene :Nikke:

GOD PÅSKE :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

To hilsener allerede. Så gøy :hoppe:

Håper du får en fin fjell-påske bizzy :)

Og flott fødselsrapport høres veldig fint ut.- Håper på det jeg også :Nikke:

Takk for påskehilsen :kyss:

Hei, hei magnhild :wink:

Nå gikk vi visst om hverandre her inne :tunge1::) Jeg skrev hos deg og du hos meg. Vi tenkte vel på hverandre samtidig :klem2: Koselig det :-)

Nå skal jeg ta en pause herfra. Sliten av å sitte - må opp og røre meg.

Masse klemmer fra ny dag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...