Zia Skrevet 27. november 2009 #81 Del Skrevet 27. november 2009 Hvaaaaa? Ingen testing før mandag kanskje? :dåne: Ok da, så får vi vente tolmodig på resultatet Kos deg med søster-besøk og julepynting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 27. november 2009 #82 Del Skrevet 27. november 2009 Ja her får vi bare vente i spenning! Dere får ha en god helg og kos dere masse med besøk og pynting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 28. november 2009 #83 Del Skrevet 28. november 2009 Hvaaaaa? Ingen testing før mandag kanskje? :dåne: Ok da, så får vi vente tolmodig på resultatet Kos deg med søster-besøk og julepynting! bra noen er spente, for jeg har mistet troen på at noe har skjedd her i denne kroppen min Drar ikke til min søster før i morgen tidlig, så vi får se hvor god til jeg har, om jeg rekker å teste, eller om jeg bare må løpe for å rekke båten! (Jeg er litt for glad i å ) Ja her får vi bare vente i spenning! Dere får ha en god helg og kos dere masse med besøk og pynting Besøk blir nok koselig, gleder meg til å se tanteungene mine. :rødme: Skal se om jeg rekker å pynte litt i kveld, må bare få sydd ferdig gardine først..... og det var mye vanskeligere enn vanlig, da det er svært tynt stoff... Blir ver ferdig til påske engang tenke jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. november 2009 #84 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Gardiner er noe herk Akkurat stått en time (!) for å prøve å stryke noen gjenstridige duste-gardiner Når jeg endelig fikk hengt de opp ser det ut til at jeg må sy de om likevel... Det er bare så typisk God helg Endret 28. november 2009 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. november 2009 #85 Del Skrevet 29. november 2009 *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 29. november 2009 #86 Del Skrevet 29. november 2009 *venter i spenning* Da må du nok vente litt til Rakk ikke å teste i dag tidlig, og klarte i tillegg å miste båten min!!! Så nå må jeg ta neste båt, og er da ikke hos søs før rundt halv to... Jeg som hadde gledet meg til litt alenetid med dem, før alle gjestene kommer.. (Minsten hennes skal feire bursdag) Men sånn går det når det snør ute, og jeg ikke ser det før fem minutt før jeg må dra.... Måtte skrape bil og greier, og kjørte ned på kaia og så båten dra....bare 5 meter fra kaia, men tror du de kjører inn igjen bare for lille meg? Ja,ja.. da lager jeg nå en kake jeg mens jeg venter. Hadde egentlig tenkt å lage den hos søs, så slipper jeg å vere redd for den i bilen, men den gang ei gitt! Men det positive i alt dette er at DET SNØR UTE!!!! Noe så deilig på 1.advent! :rødme: Jeg blir i godt humør bare av å se ut - det er jo så lyst og fint! ...og så all den gratis treningen en får når en må til å måke snø da! Sånt liker jeg! (Er ikke så innmari god på egentrenig, men måking MÅ jo gjøres... ) God 1.advent søndag folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 29. november 2009 #87 Del Skrevet 29. november 2009 for snø!! Her har det også snedd litt, det er iallefall hvitt på bakken og det er så koselig! Kjenner jeg begynner å få ganske god julestemning allerede! God 1.advent søndag til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. november 2009 #88 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Jeg finner frem litt og venter i spenning til i morgen tidlig jeg - du blir ikke kvitt meg Endret 29. november 2009 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. november 2009 #89 Del Skrevet 29. november 2009 Ååh så koselig med snø på første søndag i advent! Her har det vært opphold helt til nå ikveld og nå regner det bare... Håper du fikk en koselig søndag hos din søster til tross for at du akkurat mistet båten! *venter i spenning til imorgen tidlig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 29. november 2009 #90 Del Skrevet 29. november 2009 Da tror jeg nok tanta er på vei gitt... fikk menssmerter i to-tiden, men var usikker for det er jo så lenge siden sist! Var kjempesulten og lurte på om det var det som laget trøbbel i magen min, men så var jeg på do en stund senere, og da var der litt brun spotting på gang... Så da vil jeg tro jeg straks offisielt er i pp1 ? Venter bare på at blødningene skal starte ordentlig. Er sååå spent på om jeg får mye smerter! Har heldigvis fri i morgen, så får håpe jeg får det verste av blødninger og smerter da så jeg slipper det på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 1. desember 2009 #91 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg ble litt skuffet her i dag.. Satt å tenkte på dette her med å nå vere i PP1, og at første dag i mens da er dag 1. Da slo det meg plutselig at når jeg har tenkt på hvordan syklusen min var før p-piller, så var det nok 34 dager fra siste dag i mens, til første dag i neste.... altså at jeg har regnet dagen i mellom! Det vil jo si at jeg muligens får en syklus på bortimot 40 dager Håper jo ikke det da, men jeg får vente og se. Fra siste inntatte pille, tok det 33 dager før TR kom. Så nå venter jeg spent på å se hvor lenge TR varer. Har ikke hatt noe unormalt store blødninger, og heller ikke hatt mye vondt - så håper det fortsetter sånn! Må bare litt over å vere i PP1 !! Nå blir det spennende fremover! Nå er det i seng med en trett og sliten kropp! Natta alle KG'ere! Endret 17. juli 2010 av Smaragd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. desember 2009 #92 Del Skrevet 2. desember 2009 TR behøver ikke nødvendigvis å bli lik som før du gikk å pillene, det er jeg levende bevis på Og sånn helt i begynnelsen så kan TR tulle en del i noen mnd fremover (hvis du ikke blir gravid og ikke får TR da, som vi jo håper!) Så koselig at de syns det er så gøy at dere prøver Tror min svigerfamilie hadde nesten fått hjerteinfarkt om de visste vi prøvde Alltid koselig med de som støtter opp om en Heldig er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 2. desember 2009 #93 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) TR behøver ikke nødvendigvis å bli lik som før du gikk å pillene, det er jeg levende bevis på Og sånn helt i begynnelsen så kan TR tulle en del i noen mnd fremover (hvis du ikke blir gravid og ikke får TR da, som vi jo håper!) ja, håper syklusen ikke blir så lang. Er så mye ekstra lenger å vente Nå er det jobb, og det er jeg spent på i dag, for jeg har så vondt i det ene kneet. Har vridd meg mye i ntt og hatt vondt. Tror jeg har sittet for mye på gulvet i helgen.( Lagt opp gardiner) Får håpe det går over, har tatt støttebandasje på... Endret 17. juli 2010 av Smaragd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 2. desember 2009 #94 Del Skrevet 2. desember 2009 Så koselig reaksjon fra svigerfamilie på nyheten om at dere prøver da Enkelte i min svigerfamilie vet det også - mannen klarte ikke lyve på direkte spørsmål Men heldigvis er de av den mere rolige og sindige sorten, så blir neppe noe massiv masing fra den fronten Hadde min familie visst det hadde det derimot blitt HELT kaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 3. desember 2009 #95 Del Skrevet 3. desember 2009 Hm.. da ser det altså ut som om TR faktisk bare har hatt et kort besøk :klø: Merket hun skulle komme på søndag pga smerter, med pittelitt påfølgende spotting på kvelden. små blødninger på mandag, og mye på tirsdag. Så stoppet det der, for onsdag var det bare såvidt litt spotting igjen, og i dag (torsdag) har det bare kommet en bitteliten dråpe. Skal ikke klage om dette blir den nye standaren altså... skal jeg forresten regne søndag eller mandag som dag 1 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 3. desember 2009 #96 Del Skrevet 3. desember 2009 Min første mens etter prevensjonslutt var også nesten ikke-eksisterende. Kroppen var jo ikke vant til å lage mens. Desverre kom det ordentlig mens neste mnd. Du regner første dag med friskt blod (rødt) som første dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. desember 2009 #97 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har også hatt velllldig lite mens etter p-pilleslutt, bare bittelitt i maks tre dager Kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. desember 2009 #98 Del Skrevet 4. desember 2009 Så bra at tanta har dratt igjen alt da! Min var også ganske liten første gang etter pille-slutt, faktisk mindre enn på piller :klø: Etter det har det tatt seg opp noe, så forrige gang var den vondere og lengre enn jeg kan huske at den har vært på piller... Men håper for din del at den holder seg såpass hyggelig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 5. desember 2009 #99 Del Skrevet 5. desember 2009 Så bra at tanta har dratt igjen alt da! Min var også ganske liten første gang etter pille-slutt, faktisk mindre enn på piller :klø: Etter det har det tatt seg opp noe, så forrige gang var den vondere og lengre enn jeg kan huske at den har vært på piller... Men håper for din del at den holder seg såpass hyggelig da! Jepp, det var deilig den ble kort! Så nå er det bare å vente i spenning en liten uke, før jeg starter å sjekke etter EL. Har kjøpt meg basal-termometer, og litt flere EL-tester, så nå skal det jaktes! Fortsatt god helg damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. desember 2009 #100 Del Skrevet 5. desember 2009 Blir spennende å høre hvordan det funker å tempe med basaltermometer - vurderer å kjøpe det til neste syklus da jeg innbiller meg at grafen min på FF hadde blitt mye tydligere og litt enklere å tolke Hvor kjøpte du termometer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå