Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!


Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Da er ihvertfall El på plass :)

Streken var så og si like sterk som kontrollstreken, så da kan jeg vel regne med at den er sterkere i kveld/i morgen? :)

Skal jeg fortsette å teste eller hva gjør jeg nå? :klø:

Kan jeg nå regne med at TR kommer om ca to uker? Er det ikke det som er normalt?

Jeg er i dag på dag 20 etter siste inntatte p-pille, så dette her ser bra ut med tanke på syklus synes jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjennomsnittlige sies å være ca 14 dager etter EL, men det kan variere veldig fra person til person og alt fra 10-18 dager er normalt :) Selv har jeg hatt TR så lite som 9-10 dager etter EL og det er vel sånn at hvis man har en lutealfase på mindre enn 10 dager så rekker ikke egget å feste seg, så man bør vel ha fra det og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du trolig har EL allerede!

Det ser jo veldig lovende ut iallfall :lur:

Jeg trodde at streken helst skulle være like sterk, eller sterkere enn kontrollstreken for at man faktisk har EL, så om du er litt i tvil tror jeg at jeg hadde svidd av en test i morgen og - for å dobbeltsjekke :fnise:

Blir spennende å følge med videre på syklus og IKM - kanskje dere slår til på første syklus? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjennomsnittlige sies å være ca 14 dager etter EL, men det kan variere veldig fra person til person og alt fra 10-18 dager er normalt :) Selv har jeg hatt TR så lite som 9-10 dager etter EL og det er vel sånn at hvis man har en lutealfase på mindre enn 10 dager så rekker ikke egget å feste seg, så man bør vel ha fra det og oppover.

Får håpe den er litt lenger enn det da :) Vil jo at egget skal få mulighet for å feste seg :rødme:

Så spennende at du trolig har EL allerede!

Det ser jo veldig lovende ut iallfall :lur:

Jeg trodde at streken helst skulle være like sterk, eller sterkere enn kontrollstreken for at man faktisk har EL, så om du er litt i tvil tror jeg at jeg hadde svidd av en test i morgen og - for å dobbeltsjekke :fnise:

Blir spennende å følge med videre på syklus og IKM - kanskje dere slår til på første syklus? :lur:

Streken var så og si like sterk som kontrollstreken.

Har bare vert en svaaaak skyggestrek de andre gangene jeg har testet, og denne i dag lyste mot meg med èn gang! :)

Skal ta en ny test før jeg legger meg, så blir det en til i morgen når jeg kommer hjem fra jobb :)

Vi prøver å vere forsiktige nå enda.

Vil vente til etter TR har vert her og vi er i PP1 med å begynne å prøve "ordentlig", så håper egentlig ikke vi er gravide helt enda, selv om det også går helt fint om vi er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Er bare innom for å sei hallo :goodbye:

Håper det klaffer for oss begge fort som bare juling :fnise:

Nathalia

Hei og :velkommen:

Ja det håper jammen jeg også, og for alle andre prøvere her inne!

Ingen burde måtte vente mer en 6 mnd syns jeg..... :sjenert:

...Tror dere jeg kan ønske meg det under :tree: til jul....?

Så blir det skikkelig babyboom i Norges land om 9 mnd!!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen burde måtte vente mer en 6 mnd syns jeg..... :sjenert:

...Tror dere jeg kan ønske meg det under :tree: til jul....?

Så blir det skikkelig babyboom i Norges land om 9 mnd!!! :lur:

Støtter deg fullt ut på 6-måneders forslaget ditt.

Og jeg vil og gjerne ønske meg :babygutt: eller :babyjente:, eller :babyjente: OG :babygutt: på en gang under :tree:

Ja takk :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter deg fullt ut på 6-måneders forslaget ditt.

Og jeg vil og gjerne ønske meg :babygutt: eller :babyjente:, eller :babyjente: OG :babygutt: på en gang under :tree:

Ja takk :hjerter:

Er det da jeg bare skal si

*ønske herved innvilget* ?

Hilsen ----> :nissevink:

:nigo:

DET hadde vert noe det!!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det da jeg bare skal si

*ønske herved innvilget* ?

Hilsen ----> :nissevink:

:nigo:

DET hadde vert noe det!!! :rødme:

:fnise:

Du aner ikke hvor mye jeg skulle ønske at du faktisk var julenissen nå... :filer:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Du aner ikke hvor mye jeg skulle ønske at du faktisk var julenissen nå... :filer:

:ler:

Nissen skulle jeg gjerne vert akkurat nå! :)

...og jo - jeg aner!

Har hatt lyst på barn siden jeg var 20, og er nå 29... :sjenert:

*

Sånn går det når man først legger bak seg et 4 år langt forhold som var dødfødt.

Og så går man inni et nytt forhold (som er himmelen i forhold til det første forholdet! :rødme: ), men jeg måtte vente i fem år på at mannen skulle bli klar til å prøve...............

*Hilsen 1stk. tolmodig kvinne som elsker sin mann*

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Morgensex er farlig!

Er jo ikke så våken at en får tenkt seg om! :sjenert:

Hadde jo planer om å ta det litt rolig med :humpe: nå rundt EL, men klarte vi det da??? :lur:

Da må jeg nok til å teste om en 10-12 dager om ikke TR er kommet før den tid........ Hadde jo egentlig ikke tenkt å måtte begynne med testing allerede denne mnd - men sånn går det når to halvsovende kaster seg over hverandre tidlig en tirsdagsmorgen.... :sengekos:

:skratte:

Tok en ny EL test i dag, og den var svakere enn i går. Den streken i går var så og si like sterk som kontrollstreken, så jeg tar det som positivt jeg, siden alle de andre testene bare har vert en svak skyggestrek ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Det er nok mye tilfeldigheter inne i bildet for når man blir foreldre ja, det er helt sikkert.

Og disse mannfolka kan jo ofte være litt tregere enn damene og da... de kjenner vel ikke klokka som tikker i like stor grad kanskje. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL testen er i dag tilbake på en svaaaak skyggestrek, så nå slutter jeg å teste for denne gang :)

Ømheten i brystvortene begynner også å dabbe av litt, så alt tyder på at EL har vert tror jeg? :klø:

Er så glad den kom så raskt, så nå er jeg spent på å se når TR kommer :)

Håper jeg ender opp med en grei syklus... :sjenert:

På mandag starter jeg i opplæring på nyejobben, så jeg er litt spent om dagen kan man si!

Nå til helgen skal vi på besøk til tante, som bor i storby - og da blir det juleshopping! :danse:

Regner med vi blir nesten fedige da, og det er deilig!

Det betyr at vi har HELE desemberlønningen (Etter faste utgifter såklart) bare til kos til oss selv! :Hehe:

DEILIG! :)

(Spørs om jeg sier det samme i januar, når nåla på vekta bare peker oppover.... :plystre: )

Nei, nå tror jeg det er på tide å komme seg opp fra sofaen og få gjort noe... Har en strykebunke som ligger og roper på meg.... :kjefte:

Skulle seriøst gitt mye penger for en oppfinnelse som vasker, tørker, styker og legger på plass klærne!

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaskehjelp :sjarmor:

:skratte:

Ja, kanskje når eg har to-tre unger, full jobb og stort hus... ;)

sitter her og er småkvalm.... sånn går det når en bytter ut middag med brus og chips..... :sjenert:

Orket ikke lage noe, for mannen skulle jobbee overtid....

Snart helg folkens!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser vi har samme tanke om økonomien i jula :Nikke: Vi gjør oss ferdige med julegavene nå så kan vi kose oss desto mer i adventstiden :hjerte:

Høres ut som du liker å brette klær like mye som meg :fnise: Tenker med skrekk og gru på hver gang det er noe klesvask som skal brettes her i huset, men tror mannen har skjønt det for han har begynt å brette klærne uten at jeg spør nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter her og er småkvalm.... sånn går det når en bytter ut middag med brus og chips..... :sjenert:

Orket ikke lage noe, for mannen skulle jobbee overtid...

:fnise:

Høres kjent ut - og ikke lærer man heller :ler:

Ser vi har samme tanke om økonomien i jula :Nikke: Vi gjør oss ferdige med julegavene nå så kan vi kose oss desto mer i adventstiden :hjerte:

Vi har også store planer om å bli ferdig med med gaver tidlig, men mest for å slippe stresset ved å fly i butikker i desember - hater å fly rundt i jule-kaoset :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi har samme tanke om økonomien i jula Vi gjør oss ferdige med julegavene nå så kan vi kose oss desto mer i adventstiden

Jepp, deilig! ;)

Høres ut som du liker å brette klær like mye som meg :fnise: Tenker med skrekk og gru på hver gang det er noe klesvask som skal brettes her i huset, men tror mannen har skjønt det for han har begynt å brette klærne uten at jeg spør nå :)

Å, du er heldig du!

Mannen min kan også finne på å vere flink innimellom, men mest om det er en liten periode jeg har gjort lite.... om han gjør det fordi han ser det må gjøres, eller i protest fordi jeg ikke gjør det er uvisst.... :fnise:

Men generellt er han flink da, han er vannvittig effektiv når han først begynner! :)

:fnise:

Høres kjent ut - og ikke lærer man heller :ler:

Vi har også store planer om å bli ferdig med med gaver tidlig, men mest for å slippe stresset ved å fly i butikker i desember - hater å fly rundt i jule-kaoset :sjenert:

Nei hva skal man lære av det liksom? :sjenert:

Hva gjør det vel å vere litt småkvalm for litt chips og brus... :ler:

Vi også handler nå mest for stressfaktoren sin del. Nå finner man parkering med en gang, butikkene har nesten ikke kunder så man kommer til kassen uten å stå i kø, man får varene pakket inn om man ønsker det, og så har man heeele desember bare til å bake kaker, se film, besøke venner og gjøre akkurat det man har lyst til!

:humpe::vin::sjokolade::sleeping::kaffekopp::romeo:

:nigo:

Nå er det straks sengetid, vi drar så fort det er lyst i morgen tidlig. Skal komme mye nedbør, så vil ha god tid. vann på veiene er det verste å kjøre på!

Shoppingmekka - here I come!!!

:shoppe: . :shoppe: . :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...