Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!


Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kos dere kjempemasse og goood helg!

Åja, vi kooooser oss! :)

Regner trollkjerringer, men vi har bil, og handlesenterene har parkeringshus.... :fnise:

Har funnet meg nye stuegardiner - endelig!

Har sett etter det i ca fire år, så var jammen på tide :jepp:

Har hatt lilla gardiner frem til nå, og har irritert meg grønn over dem hver jul når jeg skal pynte. Lilla og rødt er ikke akkurat den flotteste kombinasjonen :sukk:

Heldigvis er det mørketid i jula, for om en holder belysningen dempet - ser de nesten brune ut ;)

Så nå sitter jeg her og gleder meg til å kjøre hjem og få hengt dem opp!!!! :nigo:

OG SÅ SKAL DET PYNTES NESTE HELG!!!!!

:strix: : :hjerter_rundt::laugh::nisse:

(Noen som skjønner at jeg gleder meg...? :fnise: )

Innom med en God helg

Takk det samme!

Så over til noe heeelt annet....

Tankene mine drømer seg avgårde hele tiden..

Tar meg selv i å stå å stryke på en bamse, eller på kanten på en barneseng inne i butikkene...... :sjenert:

Tenker baby hele tiden nå, og selv om jeg helst kunne tenke meg å ikke vere gravid akkurat nå, siden jeg starter i ny jobb neste uke og det er mest praktisk å vente en mnd eller to....

Så skriker alikevel hele kroppen min HÅPER JEG ER GRAVID AKKURAT NÅ!!!!!!!!!!!

Det hadde vert sååå koselig å vert gravid nå til jul!!!!!

Hadde mens-lignenede murringer nederst i magen i hele går, og da flyr jo tankene......

Om det var EL jeg hadde forrige helg, så skal jo ikke TR komme enda....

Kan det da vere en liten spire som klorer seg fast inni meg....? :gravid:

Vi hadde jo :humpe: akkurat da jeg tror jeg hadde EL, så tanken er jo ikke helt fjern.

De sier man er svært fruktbar rett etter pilleslutt på cerazettte...

Om jeg ble gravid da, vil jeg vere ca 7 uker på vei til jul, og da er det helt perfekt å fortelle familien det! :)

(Jeg tenker sånn at vet de det tidlig, så vet de også om noe går galt - og da har jeg mange å støtte meg til. Min søster mistet ganske sent, og det var tungt for oss alle, men det gjorde oss sterkere, og mer knyttet sammen som familie!)

Tror nok vi da trykker opp noen t-skjorter eller noe, der det står "verdens beste bestemor/bestefar/tante" på til familien hans - som vi skal feire hos, og så forteller vi det til min familie i romjulen.... :rødme:

Tok å kjøpte en liten pappa-ting i går, som jeg tenkte sambo skal få den dagen jeg får to streker :rødme:

Ååååå! Nå har jeg fått fortalt dere alle mine innerste følelser, så får vi håpe det gjør susen til at mine ønsker blir oppfyllt!!! :kgbaby:

FORTSATT GOD SØNDAG JENTER!!!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en flott helg iallfall :klem:

Vet hva du mener med å tenke baby hele tiden - har mest lyst til å kjøpe klær i babyavdelingen når jeg er ute på shopping, og ikke til meg selv, men kan jo ikke det enda :sur:

Men vår tid kommer - det er bare å være tolmodig :jepp:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en flott helg iallfall :klem:

Vet hva du mener med å tenke baby hele tiden - har mest lyst til å kjøpe klær i babyavdelingen når jeg er ute på shopping, og ikke til meg selv, men kan jo ikke det enda :sur:

Men vår tid kommer - det er bare å være tolmodig :jepp:

Ja, tolmodighet er en dyd sier dem, så vi får vere dydige vi da...! :fnise:

Ble en liten skuff når jeg pakket opp gardinene i dag..... De er 240 lange!

Hva skjedde med gode gamle standard 220??

Hrmf, og jeg som pleier å legge merke til sånne ting... var nok shopping-syken som tok meg... :gjeiper:

Så nå må jeg da frem med symaskinen og legge opp alle seks lengdene. Går forsåvidt raskt det, er bare kjedelig når en ikke hadde ventet det :sjenert:

Jeg har også vert på opplæring på nye-jobben i dag!

Kjempemorro!

Koselige ansatte, og flott butikk med masse kjekke kunder :)

Dette blir bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, det hørtes kjedelig ut å måtte legge opp gardiner når man ikke var innstilt på det!

Bra at jobben høres ut til å bli bra da - ikke noe bedre enn det :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, det hørtes kjedelig ut å måtte legge opp gardiner når man ikke var innstilt på det!

Bra at jobben høres ut til å bli bra da - ikke noe bedre enn det :tommelopp:

Ja, tror jobben blir bra! :)

Her i gården blir det testing på lørdag/søndag om ikke TR er dukket opp til da...

Da er det 33 dager siden sistr intatt pille, og 10-11 dager siden :humpe: rundt EL...

Er litt spent ja... har litt ømme bryster - ellers ingen tegn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, takk :)

Håper jo veldig, men på en annen måte hadde vi jo ikke tenkt å bli gravide heeelt ennå, siden jeg er på vei over i ny jobb....

Men det gjør absolutt ingenting om jeg er det heller! :nigo:

Kan ikke se for meg noe mer koselig enn å fortelle familien det i julen! :rødme:

Men jeg tror ikke jeg er gravid egentlig... håper, men det gjør vi vel alle... :)

..innbiller meg jo at jeg skulle kjent noe til det snart... er en uke siden evt. befruktning :fnise:

..men noen kjenner ingenting før de er flere mnd på vei, så alt er mulig :)

Nå skal jeg starks på klubb med kjekke damer! :)

Leeenge siden nå, så gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystene er ikke ømme lenger, så jeg har egentlig ingen tro på at noe vokser der inne da... Kjenner ikke noe nå.

Men det er helt ok, så får jeg finne ut av syklusen min før spiren sitter.

Blir nok ikke noe trist eller noe nå enda heldigvis, er jo nettopp begynt å prøve.

Nå har vi nettopp hatt en koselig kveld her hjemme! :)

Har hatt en kamerat på besøk, og jeg, sambo og han har sittet og spilt wii!

Kjempemorro! Jeg elsker virkelig det spillet!

Vi har kjøpt "sport resorts" og det er veldig bra. skyter pil og bue og står på wakeboard så det suser her! Kjempemorro! :nigo:

I morgen tidlig skal jeg til frisøren og få stusset tuppene!

Har farget det selv i dag, og da er det godt å klippe bort litt slitte tupper.

Det er bare tre mnd siden sist (Jeg pleier ikke klippe meg så ofte) men jeg har bestemt at jeg skal spare ut igjen mine oppklipte lengder, sånn at det blir litt mer fylde i håret.

Akkurat nå føles det bare tynt og pistrete siden det korteste såvidt går oppi en hestehale, og det lengste henger godt nedom skuldrene....

Håper det ikke er så veldig slitt, så hun slipper å ta mye (Jeg føner som regel håret :( )

Og så starter jeg for fullt i nyejobben i morgen!!! :nigo:

Hadde siste dagen i barnehagen i dag, og fikk kort og blomster og greier!

Is og nonstop hadde vi på pauserommet også, så dette ble en skikkelig utskeielse :)

Nå skal jeg gå å legge meg inntil min varme gode mann som nok allerede sover... Jeg pleier alltid å legge meg først, så de få gangene i året dette skjer - syns jeg det er kjempedeilig! :)

God natt alle KG'damer, og ha en super torsdag i morgen! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wii er moro :) Det har vi og, men det er som oftest min mann og hans kamerater som spiller det og ikke jeg...

Lykke til i nye jobben! Kos deg og ha en strålende torsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wii er moro :) Det har vi og, men det er som oftest min mann og hans kamerater som spiller det og ikke jeg...

Lykke til i nye jobben! Kos deg og ha en strålende torsdag! :klemmer:

Jeg har faktisk litt gangsperre i armene nå kjenner jeg... :fnise:

Wii er god trim, så du må slenge deg med!! :)

Åh, jeg har også lyst på Wii!!

Så det i butikken her forleden til 1990,- - det er jo ikke særlig dyrt... :sjenert: :fristet:

Nei, det er ikke dyrt i det hele tatt! Løp og kjøp! :)

Tror de pleier å ligge på 2499, og da får man med et spill.

Jeg har drømt så mye rart i natt!

Husker ikke så mange detaljer, men jeg hadde fått to blå streker på to forskjellige tester, og var i ekstase! Fortalte det til mannen i drømmen, og han ble kjempesur!!! Mente vi var enige om å vente litt, og at det var min feil at vi var blitt gravide....

Jeg var også fortvilet i forhold til nye jobben min også husker jeg.... :(

Helt sprøtt hvordan vi drømmer av og til altså! :sjokkert:

Var helt forvirret når jeg våknet, og lurte på om jeg burde ta en test....men det gjorde jeg da ikke. Er litt tidlig enda tror jeg...?

Eller er det det?

Vi :humpe: 17 nov - rett i EL tider tror jeg.

Det er nå 9 dager siden. Si at jeg er gravid nå, og selve befruktningen skjedde dagen etter :humpe:, så er det 8 dager siden.... Er det mulig å få positiv test nå da? Har jo ingen syklus å gå utifra, så aner ikke når TR skal komme.... :sjenert:

Har bestemt meg for å teste til helgen da.. lørdag eller søndag, alt etter når jeg husker det tidlig på morran ;)

Da vil det vere ca 10-11 dager DPO tror jeg...

Er visst litt øm i brystene enda kjente jeg i går når jeg la meg tett inntil ryggen til mannen. Måtte legge meg lenger ifra, for det var vondt å ha dem i klem... :skratte:

Hadde en kvalmebye nå i sted når jeg kom hjem fra frisøren... Men jeg hadde ikke rukket å spise frokost, så det er godt mulig det var derfor

(Selv om jeg synes at kvalmen var litt annerledes en "vanlig"....men det kan også vere lille meg på symptomjakt.... :sjenert: )

Tenker mye på dette her nå kjenner jeg ja.... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wii er kjempekult!

Skulle bare ønske jeg orket å bruke den for tiden...

Ja, der finnes mange tøffe spill :)

Å, er du mye sliten for tiden?

*sender mange gode tanker, og pittelitt energi over til Urge*

:kose:

(Trenger dessverre resten av energien selv........ :sjenert: men håper det hjelper! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, der finnes mange tøffe spill :)

Å, er du mye sliten for tiden?

*sender mange gode tanker, og pittelitt energi over til Urge*

:kose:

(Trenger dessverre resten av energien selv........ :sjenert: men håper det hjelper! :) )

Jeg er kvalm... Og trøtt... Vil egentlig bare sove og slutte å være kvalm... Forutsatt at det ikke går utover spiren i magen da... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Her blir det spenning til helgen ser jeg :jepp:

Synes det høres ganske så lovende ut jeg :lur:

Tja, jeg har ikke troen for å si det sånn, men vi får nå se :)

Skal en tur bort i helgen, så mulig det ikke blir testing før mandags morgen..

Nå skal jeg noen få timer på jobb - så er det helg damer! :nigo:

Skal hjem på besøk til min søster, og det gleder jeg meg til :)

Og når jeg kommer hjem igjen skal det PYNTES!!!!!!

:danse::hjerte: :rødme: :nissevink::danser::tree::gullengel::strix:

Det er jo snart jul damer!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...