Gjest Smaragd Skrevet 14. mai 2010 #781 Del Skrevet 14. mai 2010 Da fikk jeg endelig positiv EL-test! Testet ikke før halv ett når jeg la meg i går, så håper den nå ikke er misvisende fordi jeg testet så sent, men vi var ikke hjemme før. Men den var ihvertfall superpositiv, så jeg går utifra det! Fortsatt ikke noe serlig stigning på tempen, så når blir det spennende i morgen! Vi var trette begge to, men klarte jammen å lure inn litt alikevel Da må jeg løpe! Må innom butikken før jobb også, for skal vere alene i hele dag og får da ikke tatt pause... Så boller, brus og new-energi skal handles - sånn just in case jeg skulle nå bli kjempesliten Goooooood helg alle! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 14. mai 2010 #782 Del Skrevet 14. mai 2010 Spennende med EL, lykke til! Og god helg, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 14. mai 2010 #783 Del Skrevet 14. mai 2010 EL! Kjempebra! Blir spennende å følge tempen de neste dagene nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. mai 2010 #784 Del Skrevet 14. mai 2010 Er det ikke sånn at EL tester skal være positive 24 timer FØR el? Så da har dere forhåpentlig truffet blink. Spennende å høre Temp-oppdatering frammover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 14. mai 2010 #785 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) litt for EL! Endret 14. mai 2010 av Nilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 14. mai 2010 #786 Del Skrevet 14. mai 2010 Hurra for positiv EL-test Da er dere i gang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 14. mai 2010 #787 Del Skrevet 14. mai 2010 Hurra for EL Da er det nok ikke lenge til spiren sitter Ha en strålende helg Smaragd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. mai 2010 #788 Del Skrevet 14. mai 2010 for EL!!!! :duskedame: for at egget blir befruktet og strør litt rundt meg når jeg først er innom! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 14. mai 2010 #789 Del Skrevet 14. mai 2010 Stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 14. mai 2010 #790 Del Skrevet 14. mai 2010 Spennende med EL, lykke til! EL! Kjempebra! Blir spennende å følge tempen de neste dagene nå ja litt for EL! Hurra for positiv EL-test! Da er dere i gang igjen Hurra for EL Da er det nok ikke lenge til spiren sitter! for EL!!!! :duskedame: for at egget blir befruktet og strør litt rundt meg når jeg først er innom! :strix: Så koselig dere er alle sammen! Tok en ny EL-test nå når jeg kom hjem fra jobb - og den var så positiv at streken faktisk kom frem FØR kontrollstreken! (hadde og svææært konsentrert urin etter en lang dag alene på jobb... bare drukket litt over en halv halvliterflaske med brus... ) Så da er det bare å legge inn litt kos i dag også - for nå er vi i gang igjen! Utrolig deilig, for jeg ble kjemperedd for å ikke komme i syklus igjen etter SA'en! Nei nå må jeg ut å slå gresset før vi drar i morgen, så det er fint her til 17 Mai Skal kose oss med ett glass rødvin i kveld har vi funnet ut - og så håper vi på at det blir mitt siste på en stund :kgbaby: Fortsatt gooood helg damer! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 16. mai 2010 #791 Del Skrevet 16. mai 2010 Da har nok EL vert tror jeg Fikk ikke tatt tempen riktig i dag, for den laa i toalettmappen paa badet nede. Maalte da jeg stod opp, og da var den steget med 0,42 siden i gaar :D (sitter paa en ipad og skriver naa,og finner ikke de tre siste bokstavene, saa dere faar unnskylde at det er litt mer knotete aa lese) Saa naa blir det spennede om ca 12 dager :D testet paa 12 DPO sist, og da var jeg sikker paa at den var positiv, saa spent paa om det blir samme folelsen. Dere som har vert gravide flere ganger - kjente dere de samme symtomene hver gang? Nei, naa skal jeg dra aa klippe bestemor, saa skal jeg lage klart mat til i morgen. Vi bli mange, saa har litt aa ordne i stand Riktig god 17mai til alle, og koooooos dere ! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 16. mai 2010 #792 Del Skrevet 16. mai 2010 Nå vet kroppen hvordan det skal gjøre det, så da blir det plankekjøring herfra Denne gangen har du virkelig truffet og. Synes å huske at dere flere ganger bare traff så vidt? Altså at det 3-4 dager før, og ikke dagen før som nå? Dette virker lovende Ha en fin feiring i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 16. mai 2010 #793 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg har ikke hatt samme symptomene begge ganger. Så det kan nok være forskjell fra graviditet til graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. mai 2010 #794 Del Skrevet 16. mai 2010 Vi brukte jo en stund første gang, men fikk klaff igjen med en gang etter SA, så dette har jeg tro på Så bra kroppen er noenlunde i rute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. mai 2010 #795 Del Skrevet 18. mai 2010 Hei Smaragd! Hvordan går det med deg? Hatt en flott 17. mai feiring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 18. mai 2010 #796 Del Skrevet 18. mai 2010 Nå vet kroppen hvordan det skal gjøre det, så da blir det plankekjøring herfra Denne gangen har du virkelig truffet og. Synes å huske at dere flere ganger bare traff så vidt? Altså at det 3-4 dager før, og ikke dagen før som nå? Dette virker lovende Ha en fin feiring i morgen Ja, er bare de siste gangene vi har truffet ordentlig, så dette er spennende Jeg har ikke hatt samme symptomene begge ganger. Så det kan nok være forskjell fra graviditet til graviditet. Da får jeg prøve å vere åpen for det meste Vi brukte jo en stund første gang, men fikk klaff igjen med en gang etter SA, så dette har jeg tro på Så bra kroppen er noenlunde i rute Håper det blir sånn med oss også! Vil så gjerne ha en liten en i magen min igjen nå! :rødme: Hei Smaragd! Hvordan går det med deg? Hatt en flott 17. mai feiring? 17 Mai ble fin den Tog, leker, is, brus, kaker, sang og morro Men har vert mye rangling i helgen, så er supersliten! Slet med å stå opp i dag tidlig, og kjenner øyelokka er tunge som bly her jeg sitter! Men har gått greit på jobb da heldigvis. Blir nok tidlig kveld i dag ja (Kansje rett etter fruene... ) Har fri i mårra, så då skal eg sove innpå litt Så blir det vel til at eg må shine litt i huset, for det trengst vel etterhvert igjen! *sukk* Nei, nå er det klesvask og utpakking av bagen fra helga, så jeg får vel bare dra den tuuuunge rumpa mi opp av sofaen tenker jeg.... God tirsdagskveld til alle . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. mai 2010 #797 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg har en skikkelig god følelse for deg denne gangen! Tror du er gravid igjen før vi vet ordet av det God tirsdagskveld til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. mai 2010 #798 Del Skrevet 18. mai 2010 Ja, det blir spennende å se fremover nå. Heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 18. mai 2010 #799 Del Skrevet 18. mai 2010 Heier på deg jeg også, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. mai 2010 #800 Del Skrevet 19. mai 2010 Innom for å heie litt :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå