Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!

Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Du har sikkert fått det forslaget alt, men skriver det for det... hva med en liten boddy hvor det står farmor/farfar eller betemor/bestefars hjerteknuser på og gi den i gave (alt etter hva man bruker) Eller en t-skjorte med værdens beste (fyll inn det som passer) Er jo flere sånne nettbutikker som lager t-skjorter med egen definerte trykk/skrift på. Eller om du kjøper en helt hvit boddy/t-skjorte og lager trykket selv. Har masse finne t-skjorte farger/sjablonger etc på Panduro etc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Nei, jeg kan ikke spise spekekjøtt for jeg er gravid - men kan du sende meg gulrøttene takk..."

:skratte: :skratte: :skratte:

Den var fantastisk - kanskje ikke den mest kreative måten, men ser virkelig for meg hele situasjonen. Hysterisk! :skratte:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om det med stroppene. I mine øyne vil vel det komme an på hvor godt du syr det sammen...

Spør på tettinntil sitt syforum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaragd, har du virkelig laget kunstverket som du la ut på FB i dag?!!?

I så fall er jeg mektig imponert :pls:

Det så jo kjempebra ut! Kunstnerisk anlagt du skjønner jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Heisann :)

Du har sikkert fått det forslaget alt, men skriver det for det... hva med en liten boddy hvor det står farmor/farfar eller betemor/bestefars hjerteknuser på og gi den i gave (alt etter hva man bruker) Eller en t-skjorte med værdens beste (fyll inn det som passer) Er jo flere sånne nettbutikker som lager t-skjorter med egen definerte trykk/skrift på. Eller om du kjøper en helt hvit boddy/t-skjorte og lager trykket selv. Har masse finne t-skjorte farger/sjablonger etc på Panduro etc

Vi får se hva vi finner på... Sambo kom på en morsom ting i dag da.

Svigermor og søsteren til sambo skal på tur i uken, og vi tenkte å gi den et navn på en eller annen barneartikkel på en butikk (for eksempel stokke sleepy på Bohus - bare noe som er mer nøytralt i navnet) og be dem kjøpe med hjem for de hadde det ikke inne da vi skulle kjøpre det... :) Vi får jo ikke SE reaksjoonen, men skal love deg alle i butikken kommer til å HØRE det når de da ringer oss! :skratte:

Den var fantastisk - kanskje ikke den mest kreative måten, men ser virkelig for meg hele situasjonen. Hysterisk! :skratte:

Ja, sant det.... :nigo:

Aner ikke om det med stroppene. I mine øyne vil vel det komme an på hvor godt du syr det sammen...

Spør på tettinntil sitt syforum?

Har ikke begynt på noe, så får se hva jeg gjør... kanskje jeg ikke har tid akkurat nå. :klø:

Smaragd, har du virkelig laget kunstverket som du la ut på FB i dag?!!?

I så fall er jeg mektig imponert :pls:

Det så jo kjempebra ut! Kunstnerisk anlagt du skjønner jeg ;)

Ja, det har jeg :)

Men det er en tegning hentet ifra nettet. Jeg har bare ordnet litt på den og overført den til veggen. Er ikke noen heksekunst bare man har tenkt litt på forhånd når det gjelder farvekombinasjoner :)

Men ja, kommer nok til å dekorere barnerommet selv for å si det sånn : :gjeiper:

Vi har sett Avatar i kveld, og jeg må si det er en av de beste filmene jeg noensinne har sett! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg holdt pusten i spenning!

Kunne hvirkelig bodd i den skogen der altså! :rødme:

Jeg er 5 uker i dag forresten - må bare :hoppe: litt for det!

Satt å tenkte på lille frøet under filmen i dag - at jeg håper vi klarer å lære fra oss gode verdier så lille gull vil lære forskjell på rett og galt, og ta de riktige valgene i livet.

Ble så sint inni meg midt i filmen, når de med vitende vilje skyter ned andre menneskes som bare prøver å leve i harmoni med naturen :sukk:

Hormoner som virker inn her ja!

Så nå skal jeg og lille gull gå å pusse tennene til mor, og legge oss godt under dyna!

Sambo og søskenbarnet sitter og ser på film, men jeg orket ikke en til krigsfilm i dag, så jeg fikk låne meg en datamaskin og oppdaterte meg litt her i stedenfor :)

Jeg er generellt en sart sjel som ikke liker vold og urettferdighet, og når det nå blir enda mer pga hormoner - så sliter jeg litt ja :gjeiper:

(Nå snakker vi om en som fra før av faktisk nesten aldri ser på nyhetene engang - fordi hun ikke orker å se på krig og elendighet hver dag.

Jeg mener vi mennesker blir følelsesmessig avstumpet av å se slikt hele tiden.

Vi er liksom blitt "vandt" med det - og det liker jeg IKKE! :nei:

DET ER IKKE RIKTIG!

Syns ikke vi trenger å vite absolutt alt som skjer i verden jeg altså. Det holder å fortelle hva som foregår forskjellige steder så vi er oppdaterte og kan bry oss - men vi har faktisk ikke behov for bilder av blødende og døde mennesker i hele verden! )

Huff, der kom vist dagens lille utbrudd :trist:

Nei, ha en fortsatt riktig flott helg damer og håper solen skinner på dere!

Da tasser jeg og lillegull på badet..... :natti:

Natta! :klemmer:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 5 uker!

Synes Avatar var fin jeg også, men er nesten glad jeg ikke var gravid da jeg så den, for da tror jeg nesten jeg hadde grått verre. Måtte jo snufse litt innimellom, det er så mange fine scener i den filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg :)

Men det er en tegning hentet ifra nettet. Jeg har bare ordnet litt på den og overført den til veggen. Er ikke noen heksekunst bare man har tenkt litt på forhånd når det gjelder farvekombinasjoner :)

Men ja, kommer nok til å dekorere barnerommet selv for å si det sånn : :gjeiper:

:fnise:

Typisk flinke folk å bagatellisere det :fnise:

Jeg hadde aldri fått det til - proposjoner og alt så jo helt riktig ut, og fargeleggingen så kjempebra ut. Kanskje jeg må leie deg til å dekorere veggene på barnerommet hos oss også? Du kan starte deltidsvirksomhet du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smaragd

Ååh det er så koselig å lese om dagene dine Smaragd :rødme:

Syns du det? Så koselig da :)

Vi koser oss veldig nå for tiden, og det virker nok inn på skrivestilen tenker jeg :rødme:

:hoppe: for 5 uker!

Synes Avatar var fin jeg også, men er nesten glad jeg ikke var gravid da jeg så den, for da tror jeg nesten jeg hadde grått verre. Måtte jo snufse litt innimellom, det er så mange fine scener i den filmen.

Jaaaaa det er det! :nigo: Har drømt om den i hele natt jeg altså! har flydd rundt inni drømmeskogen... hehehe..

Avatar er en kjempe flott film ja :jepp:

Håepr du får en kjempe flott søndag i dag

Takk det samme! :klemmer:

:fnise:

Typisk flinke folk å bagatellisere det :fnise:

Jeg hadde aldri fått det til - proposjoner og alt så jo helt riktig ut, og fargeleggingen så kjempebra ut. Kanskje jeg må leie deg til å dekorere veggene på barnerommet hos oss også? Du kan starte deltidsvirksomhet du :ler:

Proporsjonene ble så riktige fordi jeg hadde tilgang til overhead i den barnehagen jeg laget veggmaleriet i :)

Uten det er det litt mere arbeid, men det går det også :)

Fargeleggingen må man ha gjort litt på forhånd. Velge seg ut noen få fargen en vil bruke, og holde seg til dem. Det blir bare rotete om en bruker alle himmelens farger på en gang :sjenert:

Må si at jeg ble veldig nysgjerrig på hva det er snakk om her nå :sjenert:

Du får slenge ut et bilde her også :nigo: er nysgjerrig jeg og

Jeg også! :snurt:

Jeg er FB-venn med Smaragd, derfor jeg har sett det *føler meg priviligert* :Nikke:

Er ikke sikker på om jeg vil legge det ut her, da jeg har denne småpanikken for å bli gjenkjendt da :)

Men om dere sender meg en pm med hvor dere er ifra, så kan jeg enten sende en pm med bilde, eler legge dere til FB om dere vil det :)

Kan liksom ikke ta tjangsen på å la "hvemsomhelst" vite hvem jeg er når vi har en sånn en stor hemmelighet! :rødme:

EDIT:

Nå er forresten boken min blitt flyttet.... :rødme:

Håper dere følger med meg alikevel!

Goooode KG-damene! :klemmer:

.

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med flytting! Ja, vet jeg sier mye koselig i boken din men jeg har det så fint inni her :fnise:

Selvfølgelig følger jeg deg videre!! Skulle bare mangle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Smaragd

Så koselig med flytting! Ja, vet jeg sier mye koselig i boken din men jeg har det så fint inni her :fnise:

Selvfølgelig følger jeg deg videre!! Skulle bare mangle :klemmer:

Håper du også snart får lov å flytte bok Buffy....Både du og Zia! Vil ha dere med NÅ! :hoppe:

:klemmer:

Jeg er også med, selvsagt! :hoppe:

Flott :klemmer:

Måtte til å ordne litt på tickeren min... Likte bedre de med en baby på i stedenfor en gravid dame. Blir liksom litt mer virkelig syns jeg :)

Vi har det så godt for tiden, selv om ferieplaner og alt sikkert går til H** pga en bil som de tullingene hos forhandlerene ikke kan vere ærlige om!

Nå må vi til med NAF og kjøpslover og hutti heita mye arbeid! :sukk:

HATER SELGERE SOM IKKE ER ÆRLIGE! :kjefte:

Men alikevel er sambo kjempesøt :rødme:

koser med magen, og roer meg ned når jeg kjenner meg stressa på grunn av penger, bil, ferie og sånt :)

Leger mat til meg om jeg er kvalm og tar på meg teppet når jeg sovner på sofaen :rødme:

Snakker både til meg og til magen, om at dette skal gå så bra så. Vi skal få handlet inn alt vi tenger, og vi skal ikke mangle noe. Ferieturer kan vi alltids ta senere, vi har et godt støtteapparat rundt oss som gladelig tar lille Knotten en langhelg så vi kan dra på en liten tur om vi vil det.

(Knotten er forresten navnet vårt på lilleGull :)

Satt i bilen på vei hjem fra tur i helgen, og kjørte forbi et skilt der det sto knotten på, akkurat idet vi snakket om "knerten" i magen

"Nei, Knotten mener du vel" sa jeg til sambo og pekte på skiltet, og vi lo.

Når vi kom hjem snakket sambo om lilleGull, og omtalte "ham" som Knotten - og siden det har det vert bare Knotten :rødme: )

:rødme: Elsker sambo og lille Knotten vår! :rødme:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knotten! :rødme:

Vår har så mange navn, men her inne er det Mirakel. Jeg sier "den", mens mannen konsekvent sier "hun", han er overbevist om at det er ei jente, mens jeg har ingen anelse.. :fnise:

Godt å høre at mannen din er flink, de kan jo ikke gjøre så mye annet enn å støtte så godt de kan, men det er til stor hjelp det også! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Er litt nervøs jeg nå kjenner jeg....

Var noen dråper brun utflod i går, og tidligere i dag, som jeg ikke har brydd meg om siden vi :humpe: i går...

Men nå når jeg nettopp var på do, var der litt tyntflytende frisk rosa utflod..... Ikke blod, men veldig nært.....

:sukk:

Skal på en sjekk på sykehuset på onsdag, der de skal utrede hofte og ryggplagene mine.

Kan jeg ringe dem og spørre etter å få en UL når jeg alikevel har reist to timer til sykehuset......?

Eller må jeg kontakte legen min først....?

* er redd nå * :tristbla:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ingenting, men skjønner at du blir bekymra. Har lest om flere som har harr blødninger og det har gått helt fint. Synes og jeg leste om ei som bødde en hel uke. Måtte bruke bind og greier. Husker hvor jeg leste det.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...