Gjest Smaragd Skrevet 27. desember 2009 #161 Del Skrevet 27. desember 2009 http://www.fertilityfriend.com/home/2b72b5 prøv denne vi gifter oss om 35 timer. syntes det hadde vært en fin dag å blitt gravid på Der kom jeg inn på linken Mye opp og ned der ja Men støtet jeg sendte i sted skal snart rette på det Gratulerer med bryllup! Mandag da eller? Koselig å ta sånt i romjulen, så vet en at en alltid har tid til litt ekstra kos Er det stort bryllup da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 27. desember 2009 #162 Del Skrevet 27. desember 2009 det er bare han og meg og 2 vitner vi skal gjøre det stort i sommer med keltisk bryllup, han er halvt scotsk og jeg er wicca, så da blir det handfasting osv sånn braveheart stil vet du venter du fortsatt på gubben? håper støtet ditt fikk satt igang noe ja sluttet på p sprøyta for 7-8 mnd siden, så henger nok igjen fortsatt ... bah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 27. desember 2009 #163 Del Skrevet 27. desember 2009 Har du testet i dag? ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 27. desember 2009 #164 Del Skrevet 27. desember 2009 Da er spenningen over for denne gang gitt.... Våknet i natt og hadde vondt i magen. Lå å vridde meg i smerter i halvsøvne i sengen en god stund, før jeg plutselig våknet og innså at det var tanta som var på vei. Føk opp og ut på badet for å finne utstyr, og rakk det akkurat! Har vert veldig vondt sålangt, så dette her liker jeg ikke... Var noen som skrev engang, at første TR etter pilleslutt var helt grei, men den andre var dritvond! Håper ikke det stemmer på meg altså, skal på jobb i morgen og gå og stå hele dagen! Akkurat nå kjennes det noenlunde greit ut, men ting er ikke komt skikkelig i gang enda, så regner med det blir verre... blir nok piller på frøken smaragd i dag ja.. Er søren meg sikkert dårligere en mannen og fetter som var på sjalabais i går.... får se når de står opp, men jammen var de godt i siget når jeg hentet dem ja! Fetter sovnet i stolen, og jeg måtte bare legge over ham et teppe, for det var ikke mulig å oppnå kontakt Sambo mente noe var galt, for rommet skulle da ikke snurre på denne måten etter bare X antall drinker....? Morro å se ham slik innimellom Er vel tredje gangen på de fem årene vi har vert sammen at han har vert på det stadiet. Klager ikke på det jeg, med en forelder som er alkoholiker. Så nå er vi i gang med PP2. Sitter å lurer på om jeg skal bestille flere EL tester, eller om jeg bare skal tempe, og så ta ting derifra... Vil ikke vere for overivrig, er nok lett å bli mere skuffet da tror jeg. Vi får se hva jeg gjør om 9-10 dager.. Det positive med at TR kom i dag, er at jeg har hatt en syklus på 27 dager! Var redd for en monstersyklus på bortimot 40 jeg! Ifølge FF har jeg EL på dag 14, og da 13 dager lutealfase. 13 dager er vel nok lutealfase? altså til at et egg kan feste seg? Eller er det i korteste laget? God søndag damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. desember 2009 #165 Del Skrevet 27. desember 2009 13 dager er mer enn nok, og det positive med menssmerter er at du mest sannsynlig har hatt EL De fire første månedene etter at jeg slutta på pilla hadde jeg ikke menssmerter i det hele tatt, så tror ikke jeg hadde EL heller, men etter det var kroppen i rute igjen Lykke til med PP2 Synes forresten det var mye mindre stress med EL-tester enn uten, for da slapp jeg iallefall å stresse med å treffe EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 27. desember 2009 #166 Del Skrevet 27. desember 2009 13 dager er mer enn nok, og det positive med menssmerter er at du mest sannsynlig har hatt EL De fire første månedene etter at jeg slutta på pilla hadde jeg ikke menssmerter i det hele tatt, så tror ikke jeg hadde EL heller, men etter det var kroppen i rute igjen Lykke til med PP2 Synes forresten det var mye mindre stress med EL-tester enn uten, for da slapp jeg iallefall å stresse med å treffe EL Håper 13 er nok ja! Har fått positive EL tester både denne syklusen og to uker etter pileslutt, så tror nok EL har vert der ja Får se om jeg får et svakt øyeblikk og bestille flere.... må uansett ha flere G tester også, så regner med jeg ender opp med begge deler... Gratulerer med graviditeten forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 27. desember 2009 #167 Del Skrevet 27. desember 2009 Er det noen sammenheng mellom menssmerter og det at man har hatt EL den syklusen altså? :klø: Om noen har link til noe dokumentasjon på dette så kom gjerne med det Kjedelig at tanta kom da Smaragd Når det gjelder EL-tester er jeg enig med Angelou - jeg synes det er mindre stress å bruke det, for da kan man slappe av med hensyn til å treffe EL eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 27. desember 2009 #168 Del Skrevet 27. desember 2009 det positive er at du får litt kontroll på syklusen din ihvertfall krysser fingrene for at det blir 2 blå neste mnd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 27. desember 2009 #169 Del Skrevet 27. desember 2009 Er det noen sammenheng mellom menssmerter og det at man har hatt EL den syklusen altså? :klø: Om noen har link til noe dokumentasjon på dette så kom gjerne med det Kjedelig at tanta kom da Smaragd Når det gjelder EL-tester er jeg enig med Angelou - jeg synes det er mindre stress å bruke det, for da kan man slappe av med hensyn til å treffe EL eller ikke. Ja, blir nok til at jeg bestiller EL tester også det positive er at du får litt kontroll på syklusen din ihvertfall krysser fingrene for at det blir 2 blå neste mnd!! Ja, det er godt å vite at syklusen er på normale veier! *Fortsatt god søndag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. desember 2009 #170 Del Skrevet 27. desember 2009 Med meg har det iallefall en sammenheng, det er jeg sikker på, men har dårlig med linker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 27. desember 2009 #171 Del Skrevet 27. desember 2009 Er ikke vandt med dette her kjenner jeg... blir så slakk og doven av å ha vondt og synes synd på meg selv TR er ikke slått ut for fullt engang, så lurer på hvordan morgendagen vil bli! Har tatt meg to paracet nå for en stund siden, og det hjelper litt heldigvis. Skal ha med meg paralgin i veska på jobb i mårra iallfall... Håper bare det blir tid til å gå på do når jeg trenger det... Tipper der er mange som skal bytte gaver og greier, siden det er første dag åpent etter julen. Er bare åpent i fem timer, så det er nå positivt om ikke annet Skal snart legge meg, blir nok hardt å stå opp i morgen, siden jeg har sover til nesten 12 nå imange dager... Er litt lei meg over å ikke vere gravid, men har ikke grått eller noe sånn da, så vil nå si det går greit.. Satt å drømte meg vekk her i sted.. satt å glodde rett nedi bordet, og sambo lurte på hvor jeg var. Datt bare bort litt, sa jeg bare, for jeg ville ikke si at jeg egentlig satt å tenkte på bryllup og baby... :rødme: Tanken på å gifte oss til neste år satte seg på hjernen helt plutselig... gjerne godt synlig gravid - litt utpå høsten.... Det hadde vert en drøm det.... :rødme: Har alltid hatt et ønske om å vere gift før barn, men har slått det bort det siste året. Hvorfor det akkurat nå poppet opp i mitt lille hode aner jeg faktisk ikke... Jaja, er jo lov å drømme.... :rødme: Nå skal jeg gå å pusse tenner og hoppe til køys God natt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 28. desember 2009 #172 Del Skrevet 28. desember 2009 Da er det sengetid, og jobb igjen i morgen. Gikk greit på jobb i dag, selv om det var kaos med kunder som skulle bytte gaver og bruke gavekort. Fikk tilogmed tid til å løpe på do en gang også, så det var bedre enn forventet Har forresten nesten ikke blødd i dag.. lurer på hva som skjer med denne kroppen her nå.. Hadde så vondt i går at jeg kunne gå på veggene, men blødde lite da også.. Var sikker på det skulle komme mye i dag, men nei... Klager ikke på at det er lite altså! ..bare er litt forvirret av kroppens signaler for tiden. Noen andre enn meg som forrseten av og til kjenner menssmerter som kjennes ut som om noen har tent opp et svært bål inni magen? Brenner noe innmari! Andre ganger kan det vere "vanlig" knipende vondt, men denne brenningen er gruelig intens altså Jobb i morgen,så litt mer langfri håper jeg... var snakk om at jeg kanskje måtte jobbe ekstra lørdag, men håper ikke det.. Vil så gjerne rekke hjem en liten tur også... Natta nå, puta kaller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 28. desember 2009 #173 Del Skrevet 28. desember 2009 jeg bestilte el tester på nett. i dag fikk jeg 100 el tester og 50 gravi tester. betalte 120 kr tror jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 29. desember 2009 #174 Del Skrevet 29. desember 2009 jeg bestilte el tester på nett. i dag fikk jeg 100 el tester og 50 gravi tester. betalte 120 kr tror jeg :D Ja, jeg også pleier å bestille på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 29. desember 2009 #175 Del Skrevet 29. desember 2009 Hmm.. Så og si ingen tegn til TR i dag... bare såvidt pittelittegrann... skal man tro på at hun er ferdig, eller hva er dette her? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. desember 2009 #176 Del Skrevet 29. desember 2009 så rart TR har vært da Om eg var deg ville eg kaaaanskje tatt ikvertfall en EL test for å se om kanskje mulighens graviditet.. Hvis den er positiv hadde eg da satset på GT. høres ikke ut som du har hatt noe ordlig TR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 29. desember 2009 #177 Del Skrevet 29. desember 2009 så rart TR har vært da Om eg var deg ville eg kaaaanskje tatt ikvertfall en EL test for å se om kanskje mulighens graviditet.. Hvis den er positiv hadde eg da satset på GT. høres ikke ut som du har hatt noe ordlig TR Så vondt som jeg hadde på søndag, så MÅ det bare ha vert TR! Har vert en blanding av friskt blod, og rustfarget, sånn det pleier å vere med meg, bare veldig lite. Kan jo såklart ta en GT for sikkerhets skyld, men har ikke troen på det må jeg nå si Fikk telefon om jobb i morgen også, så da blir det en dag til før jeg har fem dager fri, men det blir penger av ekstravakter, så det er bare morro Har vert ute og måka snø no. Det laver ned ute! Er så nydelig ute nå, og i tillegg skal det bli klarvær, og da blir det helt perfekt! Gleder meg til en deilig nyttårsaften!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. desember 2009 #178 Del Skrevet 29. desember 2009 Så vondt som jeg hadde på søndag, så MÅ det bare ha vert TR! Har vert en blanding av friskt blod, og rustfarget, sånn det pleier å vere med meg, bare veldig lite. Kan jo såklart ta en GT for sikkerhets skyld, men har ikke troen på det må jeg nå si Eg trodde det var mensen pga kraftige mens smerter...men den kom aldri......Legen spurte hvordan siste menstruasjon så ut...og den var ikke så veldig mye og var rustfarget....hun mente det ofte skyldes graviditet så hun vil nå at eg tar tidlig UL siden hun har tro på at eg lengre på vei en det eg tror Vet ikke....du kan jo vente..men eg hadde nesten tatt en test for å være sikker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 30. desember 2009 #179 Del Skrevet 30. desember 2009 Eg trodde det var mensen pga kraftige mens smerter...men den kom aldri......Legen spurte hvordan siste menstruasjon så ut...og den var ikke så veldig mye og var rustfarget....hun mente det ofte skyldes graviditet så hun vil nå at eg tar tidlig UL siden hun har tro på at eg lengre på vei en det eg tror Vet ikke....du kan jo vente..men eg hadde nesten tatt en test for å være sikker.... Hmm.. testet ikke i dag, for som jeg sa så har jeg ikke troen på noe... men kanskje jeg burde gjort det alikevel? Får se om jeg tar en senere i dag. Da er jeg i så tilfelle 16 DPO, og da skal det vel vise på vanlig "ut på dagen dagen" urin også? men tror nok det bare er TR som har jetlag etter å hatt ferie i to år.... Nå må jeg dra på jobb.. Fem timer nå sa har jeg fem dager fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 30. desember 2009 #180 Del Skrevet 30. desember 2009 Da har jeg testet, og den var negativ - som forventet Nå er det fri, og jammen skal det nytes! Har jobbet ræva av meg desse tre dagene her. Ikke bare fordi det er mye bytting av varer, men folk handler jo så en skulle tro det var julaften i morgen! Skjønner ikke hvor folk får så mye penger ifra nå rett etter julen... Ski, akebrett, snowboard, skøyter, skidresser, jakker og alt annet vinterutstyr blir handlet til den store gullmedaljen! Har ikke hatt tid å spise de siste tre dagen på jobb, og knapt fått gått på do.... Tok med meg en melkesjokolade og en julebrus i vesken i dag, i håp om å få inn noe i løpet av dagen så jeg slapp unna hodepinen jeg har fått de siste dagene... men jeg fikk tid til to ruter sjokolade, og tre slurker brus... Men nå er det fri, og jeg og sambo skal kose oss sammen God nyttårsfeiring alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå