Gå til innhold

Hormonella

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har vi vært hjemme i 1 uke! Tiden går så utrolig fort :overrasket:

Lillemann er en veldig grei gutt, litthissig i natt så mulig han hadde litt vondt i magen sin stakkars :( men ellers er han veldig flink om natten ;)

Stille og rolige dager her hjemme, får litt småbesøk innimellom og det er jo kjempekoselig!

Var hos frisøren igår og der ble jeg mørk igjen gitt! Hadde ikke tenkt å gå sånn rett over til mørk men nå ble det sånn, jeg er hvertfall veldig fornøyd :biggrin:

Nå er det natta igjen så fort lillemann faller til ro, skal bli godt med noen timers søvn nå kjenner jeg ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo alt jeg hadde planer om å skrive her igår jeg da :fnise:

Har nå bestilt dåp til lillemann! Han skal døpes 20.06.10 :hjerte: Blir litt fort dette siden pappa kommer hjem til Norge helgen før, han skal på kurs, så da får vi det unna mens han er hjemme :hjerte:

Lillemann var kjempesnill i natt så endelig har jeg fått sovet! Det var deilig! Fikk høre av pappa at jeg også var veldig snill om nettene så da er det noe godt som har gått i arv her hvertfall :biggrin:

Siden stelleveska jeg opprinnelig ville ha ikke har kommet til butikken enda, og jeg begynner å bli en smule utålmodig (:fnise:), så bestilte jeg meg en her om dagen fra nett: Sort stelleveske fra lilleprinsen.no :hjerte: Gleder meg utrolig mye til å kunne fylle den opp og sette på vogna!

Var det noe mer da tro? :klø:

Jeg er helt ekstrem på å glemme ting for tida, så jeg skylder på denne ammetåka!

Midt i en samtale med venninna mi så glemte jeg hva jeg snakket om :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du? Jeg bare lurer og du trenger ikke svare om du ikke vil altså.. :sjenert:

Men har pappaen til lillemann truffet han eller vist noe interesse nå etter fødselen? Du trenger ikke svare som sagt... jeg er bare nyskjerrig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men har pappaen til lillemann truffet han eller vist noe interesse nå etter fødselen? Du trenger ikke svare som sagt... jeg er bare nyskjerrig.. :)

Litt nysgjerrig på det også :sjenert:

Rart at det har gått tre uker allerede!

Ikke noe på gang her ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*borte*

Fjerner det jeg, slik at jeg ikke får kjeft for å legge ut dette også :gjeiper:

Tviler på at noen ser det, men S vet jo om denne boka, så kan jo aldri vite om han er innom og leser :)

Nå har jo alle dere fått lest det hvertfall ;)

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow :overrasket:

Det må jeg si hørtes modent og reflektert ut av både S og mammaen.. :glare::rolleyes:

Syns du er tøff jeg! :klemmer: Stå på krava og ikke la dem skuve deg på hårene. Du har tatt imot nok dritt derifra mener nå jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, litt av en familie, ja :(

Håper han skjerper seg litt etterhvert!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Jeg er fortsatt rystet etter du fortalte meg dette like etter lillegutt ble født. At det er mulig å oppføre seg sånn, voksne mennesker :dåne:

Du er utrolig tøff Ambriel, det skal du vite :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp:

Er det mulig å oppføre seg slik?

SIer som de andre. Du er tøff vennen! :jepp:

Men du.... du må ha gått ned mange kg etter fødselen? På profilbilde på FB ser du jo helt annerledes ut i ansiktet enn før. Kjente deg faktisk ikke igjen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Fy f, for en familie.. lille gutten din er heldig som har deg, du er en utrolig god mamma :hjertesmil: Og veldig tøff!

Og litt nysgjerrig på samme som Frigg, kjente deg heller ikke igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :klemmer: Er så godt å ha et sted å skrive ned ting, og få støtte fra dere! Tusen takk for gode ord, de varmer :klemmer:

Idag har jeg vært innom NAV og jeg må si at jeg bare har møtt på koselige folk der foreløpig! Nå får jo de vite litt om situasjonen siden det er jo derfor jeg er der, så er vel kanskje derfor de er så hjelpsomme! Godt Norge og Nav er laget slik at den andre halvdelen av dette ikke slipper unna ;)

I ettermiddag fikk jeg besøk av min "tante" og "kusine", lillemann fikk enda flere gaver :biggrin: Fikk gavekort på Barnas Hus på 1000 kr, og en utrolig god og myk bamse som spiller musikk :biggrin:

Ang vekta så har jeg jo gått ned litt :biggrin:

Gikk opp ca 3 kg fra jeg kom hjem fra Usa og frem til jeg ble gravid.. så opp 3 kg frem til uke 16, så gikk jeg ned 8 kg frem til uke 20, og frem til jeg fødte gikk jeg opp ca 4-5 kg. Så med andre ord, da jeg fødte veide jeg omtrent det jeg gjorde før jeg ble gravid.. Nå etter fødsel så har jeg gått ned ca 10 kg :biggrin:

Gleder meg til å sette igang med trening etterhvert.. Tenker at det kombinert med ammingen må jo gjøre underverker :lur:

Sitter her å tenker bittelitt på dåpen, er usikker på om jeg skal ordne og styre med koldtbord, eller om vi bare skal kjøre kaffe og kaker? :klø:

Fikk forresten dåpskjolen hjem idag. Den blir 97 år gammel i år, og er brukt av min farfar, altså Adrians oldefar for første gang i 1913 :hjerte:

Må ordne med lue og blått bånd til den så er den klar til bruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ~Milla~

Nei uff, måtte du nevne NAV :haar:

Neida, men er ikke helt på godfot med de ;)

Så koselig med arvet dåpskjole, gleder meg til bilder jeg ;) Også så fine gaver han får, har du tenkt noe på hva du kunne tenkt deg å kjøpe til han, på Barnas Hus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ikke meningen å gi deg dårlige assosiasjoner med boken min når du er innom da :klemmer:

Gleder meg masse til å bruke dåpskjolen nå, veldig morro å bruke noe som har gått i arv :biggrin:

Hmmm, vet ikke helt hva jeg skal kjøpe egentlig, men lurte på å kjøpe noen leker kanskje. Har jo kjøpt lekegrind som han kan bruke når han blir litt større så trenger jo noe actionfylt å ha inni der :fnise: men vi får nå se da ;)

Håper du får en fin helg, Milla :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å handle sånn tripp-trapp-stol som han kan ha når han begynner å bli større og sitter ved bordet å spiser :jepp: Det skulle jeg har kjøpt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripp-trapp-stol ville jeg kjøpt brukt, det finnes så mange fine :) Jeg ville heller kjøpt en tykk treningsmatte som de selger på de fleste babybutikker, kan brukes av både han og deg, den er tykk og varm, går aldri av moten fordi den er svart, lekene på matten kan byttes ut etter alder (noe en babygym ikke kan), ekstremt god å øve på mageleie/krabbing!

Kjøpe vår for 698,- på Rudo :) Beste kjøpet hittil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...