Gå til innhold

Hormonella

Ambriel

Anbefalte innlegg

:strix: 29 UKER :strix:

Liten endring i planene, venninna mi er syk idag, så jeg får ikke henta senga og kommoden :( Men har noen andre småprosjekter jeg kan dille litt med, så vi skal prøve igjen i morgen ;)

Barnerommet er ferdig malt, skal bare gå over noen lister så er vi i boks der :biggrin: Senga er jo bestemt, og kommoden også mer eller mindre. Tror jeg har funnet en grei løsning til hvor jeg kan stelle, gjelder bare å se om den faktisk funker i praksis og ikke bare i hodet mitt :fnise: Så det er egentlig bare pynteting, og lamper som gjenstår, og en stol jeg kan sitte i der inne.. Hmmm, får kikke litt på nett idag og se om jeg finner noe fint :)

Så fantastisk deilig å ha litt kontroll! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Ikke alltid det lønner seg å herme *dream* ;)

Jeg satt på samboerns pc og der er tastaturet annerledes enn mitt på laptopen, derfor bommet jeg på 8 og 9 taller. Håper du kan tilgi meg ambriel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alltid det lønner seg å herme *dream* ;)

Jeg satt på samboerns pc og der er tastaturet annerledes enn mitt på laptopen, derfor bommet jeg på 8 og 9 taller. Håper du kan tilgi meg ambriel ;)

Ja...mhm...særlig. Bare unnskyldning :roll:

:ironi:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :vinke:

Dagen idag har jeg absolutt ingen planer for. Kjenner det begynner å bli en smule ensformige dager, blir vel fort sånn pga sykemeldingen... Praksis hadde jeg ikke kunnet gå i hvertfall, for nå har bekkenet begynt å krangle litt. Jeg tror hvertfall det er bekkenet, for smertene jeg får når jeg går litt sitter på høyre side rett ved lysken.. Begynte å kjenne det for noen uker siden da jeg snudde meg i senga om natta, og hadde skikkelige problemer med å legge det ene benet over det andre. Så på lørdag etter å ha stresset og styret med vogn på og av ørten busser for å komme hjem så begynte det for alvor. Hadde ordentlige problemer med å gå, og det var et mareritt å gå ned trappa :/ Og siden har det vært der, mer eller mindre hele tida.. Kommer vel av at jeg har vært så stillesittende/liggende pga kvalmen, og når jeg nå har begynt å bevege meg ordentlig rundt igjen så er ikke kroppen min vant med den ekstra vekta som er rundt magen.

Har uansett time hos legen 7.april igjen til vanlig kontroll, så tar det opp med han da :)

I morgen er det nytt forsøk på å hente møblene :biggrin: Håper håper, for nå er barnerommet klart, og det er bare å fylle det opp med ting og tang, og tilslutt en liten baby gutt :rødme:

Legger ut et nytt magebilde, fra uke 28, men det har ikke skjedd store forandringene siden :hjerte:

DSC01495.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magen :hjerte:

Så kjipt at bekkenet har begynt å krangle :sukk: Noe skal det altså være man skal plages med..

Håper du får en fin dag uten planer :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magen :hjerte:

Så kjipt at bekkenet har begynt å krangle :sukk: Noe skal det altså være man skal plages med..

Håper du får en fin dag uten planer :hug:

Takk :hjerte:

Ja, nå er jeg lei av gravidtilværelsen egentlig! Kan liksom ikke gå fort nok frem til juni :gjeiper:

Håper du også får en fin dag, skal snike litt i boka di etterpå ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Fiiiiiine gravidmagen :hjerte:

Når får vi se bilder fra barnerommet? :hoppe:

Fant du noen sjablonger forresten!?

Takk for gode ord inne hos meg, betyr mye :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiiiiiine gravidmagen :hjerte:

Når får vi se bilder fra barnerommet? :hoppe:

Fant du noen sjablonger forresten!?

Takk for gode ord inne hos meg, betyr mye :hjerte:

Takk vennen :klemmer:

Så fort jeg får inn møbler så kommer det litt bilder :biggrin:

Fant ingen sjablonger som jeg likte :( Annet enn en med ei krone på. Den tenkte jeg å evt ha på veggen over senga eller noe, også med navnet hans under når han er født :)

Irriterende, for jeg har liksom fått det for meg hvordan jeg vil ha det der inne med sjablongene og sånn! Jaja, fortsatt litt tid igjen ;)

:hjerte::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå fin mage du har. Ble bare sittende å se på bildet jeg, for det er sjeldent at jeg ser en så fin gravidmage :hjerte: OG det mener jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin mage! Skjønner at du er lei, men vil gjerne bytte med deg!

Gleder meg til å se bilder av barnerommet :rødme: Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Frigg og Blåmor :hjerte::klemmer:

Hva vil du gjerne ha sjablonger av?

Jeg har sett for meg biler/tog, men ikke sånn "typiske" biler og tog, men mer sånne som er litt runde i formen, uff vanskelig å forklare når man liksom bare har sett det for seg i hodet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si allerede nå, at jeg tror nok ikke jeg blir komfortabel med dette designet på en stund altså :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...