Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Frigg: Ja så nå sitter jeg igjen med hele ansvaret hvertfall de første årene.. Sånn blir det når han ikke ønsker å flytte nærmere, og jeg kommer heller ikke til å flytte på meg siden jeg har de jeg trenger aller mest nå i tiden fremover her i Kr.sand...

Vet ikke helt hvordan vi skal løse det jeg, vet ikke hvor langt jeg gidder å strekke meg heller når jeg føler jeg blir behandlet som dritt... Men om han velger å sette en ny kjæreste foran sitt eget barn så er det hans valg, han som taper på det.. Selv om jeg tror dessverre ikke han oppfatter det som noe tap... Isåfall får han virkelig begynne å vise det....

:klemmer:

Serenity88: Tusen takk ;) HotMama ja, me like ;):fnise: Gledelig jul til dere også, kos dere masse! :hjerte:

:klemmer:

Rekaaa: Jaa, 17 uker idag ;) Tida går så fort! :overrasket::sprettoy:

:kyss2:

-----------------------------

Crappy dag igjen :sukk: Beklager for veldig mange klageinnlegg, men slik er bare dagene mine for tida :sukk:

Forstår ikke hvorfor jeg tar SÅ tungt på dette, det er som om all kraften er slått ut av meg... kvalmen har vært helt ekstrem de to siste dagene, verken afipran, postafen eller en coctail av disse to virker... Itillegg har jeg halsbrann! Hadde planlagt å dra på kirkegården idag, noe jeg hadde gledet meg til siden det er en jule"tradisjon" for meg, og spesielt iår siden det blir en av de få gangene jeg føler jeg er i nærheten av farmor.. Men det kan jeg bare glemme, kommer meg knapt ut av senga og på do :sukk:

Håper virkelig formen er bedre til i morgen for jeg vil ikke sitte å pirke i julematen!! :(

Tequila hjelper meg i det minste å spise opp brødskiva mi da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Ambriel.

Titter innom for å ønske deg en riktig god jul :tree:

Stor juleklem fra meg og Brumm.

Tusen takk vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en god jul vennen! Håper virkelig du klarer å stresse ned, slappe av og at kvalmen går over snart. Kos deg masse med familien og den lille i magen :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tree: Gledelig jul til deg og dine :tree:

Juleklemmer fra Ambriel og den lille i magen :klemmer:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha hund når matlysten er borte ;)

:nisse: Ønsker deg og dine en fredfull og fin juletid og et godt nytt år :nisse:

:klemmer::klem::klemmer::klem::klemmer:

Håper neste år bringer mindre kvalme og en herlig baby :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er tungt den dagen man innser, at en man fortsatt elsker, oppfører seg som om at han ikke bryr seg om deg lengre :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppdatering er på sin plass før vi trer inn i det nye året :)

Vært veldig stille fra meg den siste uka, formen har vært på bånn, mildt sagt :(

Begynte lille julaften, etter at jeg omtrent ikke hadde spist noenting de siste dagene og bare brakk meg, mamma blir bekymret og setter himmel og jord i bevegelse. Opp på legevakta som forteller at blodtrykket er altfor høyt, og vekta viste minus 2 kg... Fikk beskjed om fullstendig ro i jula og at vi måtte passe på vekta.. Julaften var ikke så ille faktisk, fikk spist en liten tallerken med julemat og var ganske så fornøyd og tenkte at dette skulle ordne seg.. Dengang ei.. 1.juledag gikk med til soving, brekninger, enda mer soving og et veldig lite inntak av mat.. Samme 2. og 3.juledag.. Søndagen ringer mamma legevakten igjen som kontakter sykehuset og spør om jeg vil komme opp og prøve akupunktur.. Følte ikke det hadde så stor effekt men fikk beskjed om å komme opp igjen på tirsdag og prøve en gang til. På tirsdag tok jeg først turen til jordmor, fikk pratet litt med henne, tatt vekta og hørt hjertelyden.. Da jeg gikk på vekta stod jeg bare å stirret rett på den lenge før jeg sa noe.. Den viste - 8 KG! Jeg har tatt av meg 8 kg den siste halvanne uka! :overrasket: Jeg veier nå mindre enn jeg gjorde da jeg kom hjem fra usa i sommer! Heldigvis sa jordmor at babyen får den næringen den skal ha, hjertelyden var fin og sterk så jeg skal ikke begymre meg for småen! Noe som lettet et mammahjerte :hjerte: Akupuntur på sykehuset etter jordmor, merker fortsatt ikke så veldig mye til de nålene, for jeg var kvalm igjen igår og kjenner meg småuggen idag :sukk: Jeg har null energi, og ifølge mamma så er jeg en skygge av meg selv :sukk:

Skal ikke være lett, skal det vel? Kjærlighet, følelser, alt som skjer, også kan man gange det med 20 (minst) pga hormoner :sukk:

Over til noe hyggeligere, fikk mye fint til jul :) Fikk endel penger (ca 3000 kr), 1000 i gavekort, øredobber, småplukk og div.. Av jobben fikk jeg gavekort på 500 kroner fra dittgavekort.no :overrasket: Det kaller jeg julegave det! Av pappa får jeg nok et nytt kamera utpå nyåret! Ønsket meg speilrefleks, eller sånne som er blanding av speilrefleks og digitalkamera, så jeg vet ikke hva jeg ender opp med ;) Fikk et par øredobber jeg ikke helt likte, som jeg har byttet og fikk tilgodelapp på. Så tenke jeg at etter ultralyden så skal jeg ned dit og kjøpe et smykke eller armbånd til babyen, bare jeg får vite hva som skjuler seg der inne! Ultralyden er neste fredag! ;)

Har funnet meg to prosjekter jeg skal starte på fremover. Funnet ut at jeg trenger noe å pusle med og ikke bare sitte og deppe. Så jeg skal lage hjemmelaget vognpose til vogna og en hjemmelaget teddybjørn ;) Vognposer koster jo litt, spes om man skal ha en som det er god kvalitet på, så den beste, Voksi posen koster jo 2000 kr. Så ved å sy den selv, så kan jeg få hele gildet for 3-400. Jeg skal lage en slik en: Vognpose, bare at jeg skal bytte ut den rosa innsiden med Sandfarget polarfleece.. Også etter det starter prosjekt Teddybjørn! Sett noe så søtt som disse?: Hjemmelaget teddybjørn. Gjenstår bare å se om det faktisk ser ut som en bjørn når jeg er ferdig da :fnise:

Skal til Oslo i midten av januar, OM jeg klarer å sette meg på toget. Skal på møte med sykepleierforbundet :) Også skal jeg raide babybutikkene sammen med Rekaaa :hjerte: Noen som har tips til gode sy og stoffbutikker i oslo? Jeg er ute etter noen litt mer "eksklusive" butikker, ikke sånn billig grønlands butikk som selger gul fleece til 5 kr meteren liksom :gjeiper: Trenger noen med litt godt utvalg :)

Får vel begynne å runde litt av her, innlegget ble litt lengre enn planlagt.. Ikveld blir det stille og rolig hjemme, ingen planer annet enn å prøve å spise middag! Stort for meg for tida det :gjeiper:

Godt Nyttår mine søte jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan høre med tanten min angående stoffbutikker om du vil?

Hvis du ikke er i form til Osloreise, så kommer jeg til deg istedet ;)

Trist å lese at formen har vært bånn! Håper du vet du kan ringe eller sende melding om du skulle føle for det, men skjønner godt det er stille fra deg. -8 er mye, men som jordmoren sa så tar jo babyen det den vil ha uansett (smartinger de der!).

Ønsker deg et kjempe flott 2010 kjære, og så sees vi på nyåret! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker deg et godt nyttår vennen ! :strix:

Et spennende år du går i møte, ønsker deg alt godt :)

Det er ikke bare glans og flotte dager å være gravid nei, også ikke når kjærligheten og følelsene løper løpsk. Håper det ordner seg for deg, det er mange snille menn der ute. Det gjelder bare å finne den helt rette :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan høre med tanten min angående stoffbutikker om du vil?

Hvis du ikke er i form til Osloreise, så kommer jeg til deg istedet ;)

Trist å lese at formen har vært bånn! Håper du vet du kan ringe eller sende melding om du skulle føle for det, men skjønner godt det er stille fra deg. -8 er mye, men som jordmoren sa så tar jo babyen det den vil ha uansett (smartinger de der!).

Ønsker deg et kjempe flott 2010 kjære, og så sees vi på nyåret! :klemmer:

Om du kan høre med henne så er du en engel :biggrin::hjerte:

Da har vi en avtale! ;)

Ser ut som at ting kanskje blir bedre fremover, så jeg håper vekta har gått liiiitt oppover når jeg skal tilbake til jordmor på onsdag ;) Godt jeg slipper å bekymre meg for bolla hvertfall, hardfør liten krabat :hjerte: Jeg tenkte nettopp på det, det er faktisk bare 2 uker til jeg skal til oslo :biggrin: Jeg SKAL på det toget, om jeg så må dopes ned for å overleve turen :fnise:

Godt nyttår til deg også, vennen min :hjerte :klemmer: Vi sees om et par uker vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg et godt nyttår vennen ! :strix:

Et spennende år du går i møte, ønsker deg alt godt :)

Det er ikke bare glans og flotte dager å være gravid nei, også ikke når kjærligheten og følelsene løper løpsk. Håper det ordner seg for deg, det er mange snille menn der ute. Det gjelder bare å finne den helt rette :klemmer:

Godt nyttår til dere tre også :strix:

Ja, det kommer til å skje veldig mye til neste år! Litt skremmende, for det har hele tiden vært til neste år, så det har vært en god stund til.. men jeg kan jo ikke si det i morgen :overrasket:

Om du finner en snill mann som er singel så send han gjerne til Kristiansand :fnise: Kan sende deg adressen på PM ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om du kan høre med henne så er du en engel :biggrin::hjerte:

Da har vi en avtale! ;)

Ser ut som at ting kanskje blir bedre fremover, så jeg håper vekta har gått liiiitt oppover når jeg skal tilbake til jordmor på onsdag ;) Godt jeg slipper å bekymre meg for bolla hvertfall, hardfør liten krabat :hjerte: Jeg tenkte nettopp på det, det er faktisk bare 2 uker til jeg skal til oslo :biggrin: Jeg SKAL på det toget, om jeg så må dopes ned for å overleve turen :fnise:

Godt nyttår til deg også, vennen min :hjerte :klemmer: Vi sees om et par uker vi ;)

Skal gjøre det ikveld :)

Håper virkelig formen blir bedre kjære deg! Men så lenge bolla har det bra så er jo det godt.

Gleder meg så til å se deg igjen! Savner deg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det ikveld :)

Håper virkelig formen blir bedre kjære deg! Men så lenge bolla har det bra så er jo det godt.

Gleder meg så til å se deg igjen! Savner deg!

:klemmer:

Supert :biggrin:

Gleder meg masse til å se deg igjen også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...