Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Så bra! Håper det blir et godt møte mellom dere to, der han får øynene litt opp for hva han faktisk kan gå glipp av :)

Men ikke glem å være egoistisk nå, tenk først og fremst på deg selv og lille søtingen i magen :hjerte: Ikke la ham snurre deg rundt fingeren hvis han prøver seg!

Knallfine støvletter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg er veldig glad for at han vil være med :) Tror det kan bli en viktig opplevelse, for oss begge to! ;)

Under 1 dag igjen til UL! Jeg begynner faktisk å grue meg, for tenk om noe er galt! Eller tenk om det er to! :overrasket: Gleder meg jo samtidig masse masse, men ja, føler litt begge deler akkurat nå! Heldigvis er det ikke mange timene igjen nå da :biggrin:

Stille og rolig dag, bare begynt å lese litt i svangerskapsboken jeg fikk hos jordmor igår ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under 1 dag igjen til UL! Jeg begynner faktisk å grue meg, for tenk om noe er galt! Eller tenk om det er to! :overrasket: Gleder meg jo samtidig masse masse, men ja, føler litt begge deler akkurat nå! Heldigvis er det ikke mange timene igjen nå da :biggrin:

Under én dag her også.. Har hatt mareritt de siste nettene, om at noe skal være galt, og også at jeg får trillinger :overrasket:

Lite sannsynlig at det er tvillinger/trillinger da, siden jeg var på UL i uke 8 ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida går så fort!! Snart snart snart er det UL!! :overrasket:

Linelia: Ja jeg har også drømt sånne teite drømmer mange ganger! Drømte ei gang om at jeg og ei jeg studerer med fant et ultralydapparat på skolen som vi testet ut.. Og når vi fikk opp bilde av babyen, som forresten var sånn super high tech bilde som man ser komme opp fra bordene på "fremtidsfilmer" så var fosteret fullt av hull! Som en sveitserost, eller noe :/

Jeg kan jo faktisk vente tvillinger (eller fler :sprettoy:) siden jeg ikke har vært på noen ultralyd enda!!! :overrasket: Men tror og håper magen hadde vært litt større da, men man vet jo aldri! SPENNENDE!!

Takk for lykkeønskninger! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var UL overstått! Ble en dårlig start på dagen med kvalme og brekning, og fikk ikke ned mat pga nerver! :( Kom meg til slutt til byen hvor jeg møtte S. Det var koselig, men trist på samme tid :cry: Trist fordi jeg innså at jeg savner han mye mer enn jeg trodde, og fordi alt som har skjedd har skjedd pga misforståelser :(

Bussen fra byen til sykehuset kjørte jo selvfølgelig bare rett forbi stoppet! Så for å rekke timen måtte vi ta taxi opp. Heldigvis er det ikke lange veien, men surt likevel! Og da vi endelig kom opp var de 40 min forsinka!

Så til de gledelige nyhetene :hjerte: Bolla mi er helt perfekt! :hjerte: Vi fikk se et bankende hjerte med 4 kammere, nyrer, ei blære som var full av fostervann, øyne, lepper, fingre, ja ALT! :rødme: Nydelige lille bolla mi :rødme:

Også skal jeg bli mamma til en liten :babygutt: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nååååw!:hjerte:

Håper det hjalp at du og S fikk snakket ut sammen og at han vil være med videre i livet til lille skjønningen :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så sikker på jente, så ble en smule overrasket! ;)

Jeg lå med tårer i øynene gjennom hele ultralyden! Det var helt utrolig å se det lille vesenet inni magen min :rødme: Han vinket til oss et par ganger også :rødme:

Skal legge ut UL bilder, må bare scanne først! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...