Gå til innhold

Skravletråd for 2010 mammaene :)

Gaupa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sikkert kjempedumt spørsmål.....men de bruker vel glidemiddel?er ikke det da kaldt??hehe :sjenert:

De putter på en kondom og en hel haug med glidemiddel. Går raskt og kjapt som bare det... vanlig GU er verre synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De putter på en kondom og en hel haug med glidemiddel. Går raskt og kjapt som bare det... vanlig GU er verre synes jeg

oi oi kondom og alt :fnise: dere har klart å roe meg ikvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul alle sammen :klemmer: Håper dere har hatt en fin feiring :) Her i huset ladet vi opp med omgangssjuke alle tre, men nå er vi friske igjen, og det er bare jeg som er kvalm :fnise: Og usigelig trøtt... :Gjesp: Og verre skal det bli :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul alle sammen :klemmer: Håper dere har hatt en fin feiring :) Her i huset ladet vi opp med omgangssjuke alle tre, men nå er vi friske igjen, og det er bare jeg som er kvalm :fnise: Og usigelig trøtt... :Gjesp: Og verre skal det bli :ler:

Verre skal det blir ja.. :fnise: Her har jeg heldigvis kun hatt noen få brekninger, og kun morgenkvalme. Det mest positive med det hele er at jeg har mindre matlyst, og det resulterer i mindre sidepynt etter jula enn vanlig! :nigo: Må jo finne noe positivt i det også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten glad for litt dårligere matlyst nå i jula. For som du sier, ikke så mye sidepynt :fnise:

Veide meg i morges faktisk, og har ikke gått opp noe siden legekontrollen i uke 12. Fornøyd med det siden jeg har en del å ta av fra før av. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det litt motsatt, burde igrunnen ikke gå ned i vekt, siden jeg aldri har hatt for mye å ta av. Så ble litt bekymret når jeg gikk litt nedover en periode, men har komme meg opp igjen på normalvekten nå og håper det bare går oppover herfra :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det gått nedover ja....er greit siden eg har litt ekstra pynt....har blitt en sjokolade bit i jula, og halve tallerkner med lite saus...uff kjenner eg har bare lyst på salat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg syns det var flaut.. hun så og snakket med meg mens hun stappte dingsen inni meg der nede... Pinlig :fnise:

Jeg skal definitivt på innv. ul uke 9, har nemlig hørt det er mest risky (ang å miste..) mellom uke 8 og 9..

At hvis man tar uke 8...så mister man feks dagen etter, og ikke begynner å blø før uke 11 feks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii jenter!! :):)

Er en stund siden jeg har vært innom nå, skal bli flinkere!

Jeg lurer litt på en ting.. Dette kinesiske kartet, som liksom forteller deg om du får gutt eller jente.. Hva syns dere om det? :fnise: Noen erfaringer? :)

Hørte forresten om en bekjent hinn dagen, som hadde vært på ultralyd i uke 12, og legen sa at det så ut som en guttebaby.. Hun er nå i uke 18, og de sier fremdeles at det er en liten guttebaby.. Tror dere at det virkelig kan være mulig? Vet ikke når organene nedi området der er ferdig utviklet jeg, eller på god vei! :fnise:

Håper svangerskapet behandler dere bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg spiser som aldri før, blir kvalm med en gang jeg er sulten :ler:

Sigerer den!!! Må ha meg noe mat nå.... :ler:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på en ting.. Dette kinesiske kartet, som liksom forteller deg om du får gutt eller jente.. Hva syns dere om det? :fnise: Noen erfaringer? :)

Hørte forresten om en bekjent hinn dagen, som hadde vært på ultralyd i uke 12, og legen sa at det så ut som en guttebaby.. Hun er nå i uke 18, og de sier fremdeles at det er en liten guttebaby.. Tror dere at det virkelig kan være mulig? Vet ikke når organene nedi området der er ferdig utviklet jeg, eller på god vei! :fnise:

Er det ingen andre enn meg som får den derre boka av legen da?? :klø: Synes det er så mange spørsmål på kg som står printet i den boka... Ikke personlig rettet altså. :fnise:

Husker ikke alt korrekt sånn i farta, men det står at kjønnsorganene begynner å bli synlige i uke 10 (eller noe) men ikke på ultralyd. Men det KAN jo godt være mulig under rette forhold. I uke 18 er det iallefall VELDIG sannsynlig at de har sett det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen andre enn meg som får den derre boka av legen da?? :klø: Synes det er så mange spørsmål på kg som står printet i den boka... Ikke personlig rettet altså. :fnise:

Husker ikke alt korrekt sånn i farta, men det står at kjønnsorganene begynner å bli synlige i uke 10 (eller noe) men ikke på ultralyd. Men det KAN jo godt være mulig under rette forhold. I uke 18 er det iallefall VELDIG sannsynlig at de har sett det! :)

Jeg har ikke fått noen bok nei...? Og prøvde å Google det før jeg skrev innlegget.. Kanskje jeg rett og slett ikke er en flink googler! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja bare tull! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bok av legen?

Nei, her får jeg ingenting av legen, hverken denne gangen eller sist.

Det kommer en del bøker og info og sånt når man kommer seg til Jordmor da, men det er jo etter normal UL og greier, hvertfall her.

Merkelig, egentlig, siden mye av infoen er mest aktuell de første 3 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror både denne og forrige gang ga meg en 50-50 sjanse på de kinesiske kartene.

Altså, jeg fant to forskjellige, og de sa forskjellig begge to.

Tror ikke mye på dem, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...