Gå til innhold

tinygirl venter på at spiren skal bli baby :-)


tinygirl

Anbefalte innlegg

Jeg prøver igjen jeg :gjeiper:

Snart 17 uker på vei, det er jo helt utrolig hvor fort den siste tiden har gått! Formen har bedret seg betraktelig, og jeg er begynt på jobb igjen.. :danse: Herlig å være i god form og i full vigør! Litt kvalm og trøtt er jeg da enda, men ikke verre enn at jeg tåler det ;) Har det egentlig veldig bra nå jeg!! :biggrin:

Ellers har jeg ikke fått særlig mage, og heller ikke kjent liv enda.. Men jeg hørte hjertelyd senest i forrige uke, så jeg er ikke noe bekymret for det. Er vel ikke vanlig å kjenne liv før nærmere uke 20 når man er førstegangs eller?? Hmm... ikke vet jeg!

Jaja.. dette var i alle fall en liten oppdatering på hva som skjer her hos meg :nigo:

Ønsker alle en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tinygirl! :klemmer:

Nå er det lenge siden jeg sist skrev i dagboken din!!

Er sååå godt å se at alt går bra og at du er allerede snart 17 uker på vei :jepp: er jo helt utrolig!!

Jeg er ikke gravid enda, syns det går fryktelig sent!! Men men.. kanskje denne måneden :)

Begynt å få skikkelig mage også nå eller?

Måtte lete opp den gamle tråden vi skrev i, ble så nysgjerrig på hvordan det gikk med deg! :)

heldige du :rødme:

Endret av Janec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tinygirl! :klemmer:

Nå er det lenge siden jeg sist skrev i dagboken din!!

Er sååå godt å se at alt går bra og at du er allerede snart 17 uker på vei :jepp: er jo helt utrolig!!

Jeg er ikke gravid enda, syns det går fryktelig sent!! Men men.. kanskje denne måneden :)

Begynt å få skikkelig mage også nå eller?

Måtte lete opp den gamle tråden vi skrev i, ble så nysgjerrig på hvordan det gikk med deg! :)

heldige du :rødme:

Neimen hei Janec! :) Det var lenge siden.. Koselig at du stikker innom! Jeg følger med deg hver mnd i prøverforumet på IKM'ene og heier på deg... hehe... :duskedame: Håper det snart klaffer for deg også! :klemmer:

Jeg har ikke fått noe særlig mage enda jeg.. men merker at buksene strammer litt.. :fnise: den kommer vel snart tenker jeg! Og om to uker skal vi på ultralyd, det blir stas :rødme:

Sender deg mange gode :klemmer: og ønsker deg en riktig fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Lenge siden jeg har fått oppdatert nå, og mye som har skjedd siden sist!! :biggrin:

Formen er fortsatt veldig fin, ja jeg føler meg faktisk i superform for tiden! Er veldig deilig!! Har begynt å trene igjen, jobben går som en lek, kjærlighetslivet blomstrer, ja alt i alt har jeg det som plommen i egget akkurat nå! :strix:

Var på ultralyd på torsdag, og der fikk vi se verdens nydeligste lille pike :babyjente: Ja de sa i alle fall at det mest sannsynlig var en jente, de har vel ikke lov til å si det 100% etter som jeg har hørt, så jeg satser på at det er det :rødme: Hun såg helt fin og normal ut sa jordmor! Ellers ble termin endret med 10 dager, så da er jeg altså 10 dager mindre på vei enn jeg trodde... merkelige greier dette her! Så da må jeg vel inn og få fiksa tickeren min..

Det var vel det jeg hadde å komme med i dag :gjeiper: Ønsker alle sammen en flott søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... når jeg endret på tickeren min, ble det bare lagt til 10 ekstra dager.. ikke endret på hvor mange uker jeg er på vei.. Jordmor sa jo at jeg var 17 + 4 på torsdag, da vil vel det si at jeg er 18 uker i dag det da..??? Jaja.. er vel ikke så nøye :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at alt står bra til :)

Gratulerer med en liten :babyjente:

Tusen takk! Håper alt står bra til med deg også, må inn og få oppdatert meg litt rundt omkring. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant tilbake til denne, og jeg ser jo nå at jeg er kommet ganske langt ned på lista :bolledeig:

Unnfangelsen finner sted omkring: 2. oktober 2009 (ifølge jordmor 10 dager senere..) :hjertesmil:

Hjertet begynner å slå: 27. oktober 2009 :hjertesmil:

Embryoet beveger seg: 20. november 2009 :hjertesmil:

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 27. november 2009 :hjertesmil:

Alle indre organer er ferdig formet: 27. november 2009 :hjertesmil:

Risikoen for spontanabort avtar: 11. desember 2009 :hjertesmil:

Kvalmen avtar for de fleste: 18. desember 2009 :hjertesmil:

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 25. desember 2009 :hjertesmil:

Fosteret svelger og tisser: 8. januar 2010 :hjertesmil:

Tid for ultralyd: 15. januar 2010 ( 28.januar for min del) :hjertesmil:

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 22. januar 2010 :hjertesmil:

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 5. februar 2010 :hjerte:

Fosteret begynner å høre: 26. februar 2010 :hjerte:

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 26. mars 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 30. april 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 6. juni 2010

Antatt termindato: 27. juni 2010 (7. juli ifølge jordmor..) :babyjente:

Endret av tinygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her kommer en liten oppdatering.. har vært veldig travelt i det siste, med bursdager, selskaper, utdrikkingslag og bryllup, så har blitt liten tid til oppdatering.. (ikke jeg som har gifta meg altså.. :gjeiper: )

I dag er jeg 23 uker på vei (selv om tickeren sier noe annet..) Her er alt i sin skjønneste orden! :) Formen e super, ingen plager eller vondter.. nesten for godt til å være sant.. hehe.. Har fått mage da.. ganske stor synes jeg, selv om andre ikke mener den er så stor.. men er vel fordi jeg ikke er vant med å ha mage kanskje :gjeiper: Og større skal den bli!! :legrine:

Kjenner masse liv hver eneste dag! :strix: Merkelig følelse, litt skummelt, litt ekkelt, samtidig som det er godt og betryggende.. og veldig deilig! :rødme: Spesielt om kveldene er hun veldig aktiv... da sparker hun og viser at hun er til.. Og vi er akkurat begynt å kjenne det fra utsiden også, noe som er ekstra kjekt for pappen :rødme: Nå gleder vi oss masse til å bli bedre kjent med det lille nurket! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...