Gå til innhold

tinygirl venter på at spiren skal bli baby :-)


tinygirl

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være greit å lage meg en dagbok der jeg kan dele litt tanker og følelser rundt min situasjon med andre likesinnede :) Ja som dere skjønner er jeg endelig blitt gravid, og gleder meg til å se slik ut: :gravid:

Jeg er nå 5 + 2 tror jeg.. og er overlykkelig! :danser: Jeg og samboer har enda ikke fortalt noen om dette, vi velger å vente litt til.. derfor hadde jeg blitt superglad om noen har lyst til å dele denne fantastiske tiden sammen med meg her inne på KG :skravle:

Ønsker alle som vil, velkommen inn i min verden! :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER SÅ MYE TINYGIRL :blomst:

Jeg håper på å komme etter raskt, og benytter anledningen til å rulle meg masse i ferskt babystøv :pasha::pasha::pasha::pasha: :pasha: :pasha:

Endret av Mai brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE TINYGIRL :blomst:

Jeg håper på å komme etter raskt, og benytter anledningen til å rulle meg masse i ferskt babystøv :pasha::pasha::pasha::pasha: :pasha: :pasha:

TAKK TAKK! :klemmer:

Værsågod, her er det fritt frem for å rulle til seg så masse babystøv du bare vil :Nikke: Håper det lykkes snart for deg også!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!! :smilyblomst:

Jeg er bare en liten titter... :sjenert: som egentlig har veldig lyst til å begynne med prøving, men som må vente litt til min mann blir klar... Jeg håper på start sommeren 2010. Men frem til det kan jeg jo drømme litt og følge med på dere heldige! :)

Kan du ikke fortelle litt mer om deg selv og din kjære? Vært sammen lenge? Prøvd lenge etc...

Håper du får et fint svangerskap :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen inn, twinklestar! :) Håper du slipper å vente for lenge da, og at du blir en av de heldige i løpet av neste år! :jepp: I mellomtiden får du gjerne følge med på meg og min graviditetstid :klem:

Selvfølgelig skal jeg fortelle litt om meg selv og min kjære.. ble bare litt travelt her tidligere i dag.. også er jeg så fryktelig trøtt og slapp for tiden.. :søvn: kunne sovet hele døgnet.. :ler:

Litt om oss:

Vi er begge 27 år gamle, og har vært sammen i ca 5 år nå og bodd sammen i litt over 4 år.. Ja tida går jammen meg fort! Vi har vel som alle hatt både opp og nedturer, men alt i alt er han for meg Drømmemannen; sporty, kjekk og handy :gjeiper: Vi bor som sagt sammen, har kjøpt et eldre bolighus som vi driver og pusser opp etter hvert... nå er det vel snart på tide å fikse resten før (forhåpentligvis) babyen kommer :fnise: Ellers jobber vi begge fast 100 % i staten, så vi er forsåvidt sikret jobb resten av livet begge to.. :nigo:

Litt om prøvingen vår:

Begynnelsen av mars 2008 kastet jeg p-pillene, og vi begynte prøvingen. I starten tenkte vi ikke så mye på selve prøvingen, men bestemte oss for å ta det litt som det kom.. Selvfølgelig ble det litt fokus på dette innimellom, og det hendte vel mer enn en gang at jeg "timet" kosingen fordi jeg så gjerne ville at det skulle klaffe :Hehe: men siden vi hadde bestemt at naturen skulle gå sin gang, stresset vi ikke med temping eller testing av noe slag.. ble noen graviditetstester da, men det var vel helst fordi syklusene mine ikke var helt stabile..

I midten av mai tok jeg altså en test som viste at jeg var gravid, og vi ble overlykkelige!!! Dessverre endte det i SA i slutten av mai, så gleden ble kortvarig... men nå visste vi i hvert fall at vi kunne bli gravide :jepp: Etter SA'en ble vi vel bare enda mer sikre på at vi virkelig ville dette, SA'en skulle ikke sette en stopper for oss!! Etter at jeg fikk mensen igjen (etter 39 dager), begynte en ny PP.. Og nå i 3. PP etter SA'en er jeg altså gravid igjen og kunne ikke vært lykkeligere!!! :danser:

Så nå er det bare å krysse alt vi har for at spiren klamrer seg fast denne gangen! Jeg skal i alle fall gjøre mitt ytterste for at spiren skal trives i magen min :rolleyes:

Jeg kommer nok ikke til å skrive i dagboken hver dag, men synes det er godt å ha en plass der jeg kan dele tanker og følelser rundt alt dette som skjer nå.. er jo spennende tider! :popcorn: Håper noen har lyst til å dele denne tiden med meg, det hadde vært koselig! :) Legg gjerne igjen en hilsen i dagboka mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal hvertfall følge med!! :jepp:

Krysser alt jeg har for at du og din kjære har en baby i armene deres om 8 måneder!!

:klemmer:

Takk takk! Kommer til å følge med på deg også vettu :gjeiper:

Håper du følger etter meg snart.. det hadde vært koselig det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med graviditeten!! :)

Tusen takk! :)

Ser du er kommet ganske langt på vei.. har svangerskapet ditt gått bra så langt?? Gleder meg til jeg kommer over 12 uker... kjenner jeg er litt nervøs for at det skal gå galt igjen.. men det går nok bra da! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 5 + 4... synes dagene går litt tregt for tiden.. gleder meg til jeg er over 7 uker i første omgang (det var da det gikk galt sist..) Ja, jeg er litt nervøs for det, men samtidig så er jeg ikke sånn at jeg leter etter blod å smerter.. :skratte: Neida, det går nok bra! :)

Ellers er jeg utrolig slapp og trøtt for tiden.. så vidt jeg kommer meg gjennom arbeidsdagen, må slite for å holde meg noenlunde våken.. ikke noe kjekt når jeg jobber med pasienter i terapi :riste: De fortjener faktisk en oppegående terapeut! Men tror jeg klarer å holde maska for dem.. Andre symptomer er litt ømhet/vondt i brystvortene, men ikke så veldig vondt.. og en del illeluktende luft i magen :fise: kvalmen er forsvunnet, blir nesten litt urolig av det.. selv om det jo er deilig også da.. merkelige følelser rundt disse symptomene.. på ene siden vil jeg ha det vondt, for da er graviditeten mer virkelig.. på andre siden vil jeg helst bare slippe alle symptomer :fnise:

Tror dette får holde for i dag.. skal finne meg en god kopp koffeinfri :kaffekopp: og kose meg foran tv 'en i kveld.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å hilser på :goodbye:

Har ikke så mange symptomer jeg heller, men vi får bare håpe at dette går bra for oss begge. Gleder meg vannvittig til jul, slik at jeg er over 12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :)

Ser du er kommet ganske langt på vei.. har svangerskapet ditt gått bra så langt?? Gleder meg til jeg kommer over 12 uker... kjenner jeg er litt nervøs for at det skal gå galt igjen.. men det går nok bra da! :gjeiper:

Ja, svangerskapet har nå gått ganske greit! :) Hadde litt blødninger i starten, og var kvalm fra uke 6 til uke 17. Men utover det har det vært problemfritt :)

Skjønner godt at du gleder deg til den magiske 12-ukers grensen, det gjorde jeg også! Tiden gikk utrolig fort synes jeg, men det er sikkert fordi jeg konsentrerte meg mest om kvalmen :fnise:

Ja, dette kommer til å gå bra skal du se! :) Krysser iallefall fingrene for deg! Håper at tiden går fort også! :)

Hadde ingen spesielle symptomer før i uke 6 jeg...bare litt såre brystvorter. De var skikkelig vonde! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Kommer til å følge med på deg også vettu :gjeiper:

Håper du følger etter meg snart.. det hadde vært koselig det! :)

Håper også det!! Tror jeg tester på lørdag. Blir så skuffet om den er negativ i morgen at jeg prøver å vente lengst mulig :)

har mensmurringer nå, så kan jo like gjerne være tante rød som er på vei. men håper ikke det :sjenert:

du er heldig du!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å hilser på :goodbye:

Har ikke så mange symptomer jeg heller, men vi får bare håpe at dette går bra for oss begge. Gleder meg vannvittig til jul, slik at jeg er over 12 uker.

Så koselig at du stakk innom da! :klemmer:

Satser på at dette går bra ja! Vi kan jo ikke være negative heller, da blir dagene lange og sure.. :gjeiper: Men er enig med deg i at det skal bli godt å komme over 12 uker.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også det!! Tror jeg tester på lørdag. Blir så skuffet om den er negativ i morgen at jeg prøver å vente lengst mulig :)

har mensmurringer nå, så kan jo like gjerne være tante rød som er på vei. men håper ikke det :sjenert:

du er heldig du!! :jepp:

Ja føler meg veldig veldig heldig for tiden!! :rødme:

Men jeg har tro på at du også snart blir like heldig som meg.. :klemmer: Lykke til med testing, jeg følger spent med :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen i boken min :klemmer: Og selv gratulerer så mye!! :strix: Blir gøy å følge hverandre :rødme:

Det har virkelig ikke gått helt opp for meg enda. Er jo bare en dag siden jeg testet positivt også da :fnise: Men det er ikke noe tvil etter tre positive tester og pupper som er vanvittig spente og vonde. Blir spennende å se hvordan graviditeten utvikler seg, og håper dette går bra både for meg og deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 UKER!!! :danser: Halvveis til 12... Og fremdeles ingen antydning til hverken blod eller smerter... deilig! :gjeiper:

Føler meg egentlig i veldig bra form for tiden.. ikke så trøtt som jeg var tidligere.. kun litt vonde/ømme bryster.. Nesten litt skummelt når jeg har så få symptomer, men får vel bare slå meg til ro med at alt er bare bra! :fnise:

Har forresten allerede informert de vordende besteforeldre om at vi skal ha barn :rødme: De ble veldig, veldig glade!! Vi valgte å fortelle det nå, sist gang sa vi det ikke før det gikk galt, men føler at de var veldig god støtte for oss da det gikk galt sist.. Føles godt å ha sagt det til noen.. akkurat som om det blir litt mer virkelig da! :hjerte:

I helgen skal jeg og min kjære reise på hytta.. bare slappe av og kose oss.. gå tur, lage god mat, kanskje litt selvfanget fisk eller hummer hvis vi er heldige.. skal bli herlig! :) Men kommer nok til å savne KG og alle dere søte jentene her.. er visst blitt litt avhengig ja :fnise: Vil i alle fall ønske dere alle en riktig god helg! Så snakkes vi på søndag :gjeiper:

Janec: Masse lykke til i helgen! :klemmer: Håper tanta holder seg laaangt vekke, og at du får to fine streker på søndag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 6 ukene går sikkert veldig fort og problemfritt for deg, siden du ikke har så mange "plager" eller symptomer!! :)

Kos dere kjempe masse på hytta! Hørtes utrolig deilig ut! Og hummer da!! Det er jo luksusmat!!!

Jeg vet ikke om jeg tør teste i morgen. Om ikke mensen kommer i helga, tester jeg på mandag eller tirsdag. :)

Hjelper hvertfall å vite at du fikk det til etter en SA. Jeg skal også komme etter!!! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom den onde Tanta! Nå er det bare å vente atter en gang :jepp:

Nei, så kjipt!!! :kose: Og jeg som virkelig hadde troen på at du også skulle klare det denne mnd... :kjefte: på dumme tanten..

men da ordner det seg neste mnd da! :jepp: Det har nemlig jeg bestemt!! :strix:

Sender deg mange gode :klemmer: Jeg krysser alt, både armer og ben, for at spiren sitter denne syklusen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...