Gå til innhold

tinygirl venter på at spiren skal bli baby :-)


tinygirl

Anbefalte innlegg

Uff, drittdag i dag også!! Har vært småkvalm og hatt vondt i hodet i hele dag.. :tristbla: magen er bedre da, så det er vel et lyspunkt..

Måtte bare innom og rapportere... Nå skal jeg skru av dataen, ta meg en paracet og legge meg.. Håper jeg er bedre i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, drittdag i dag også!! Har vært småkvalm og hatt vondt i hodet i hele dag.. :tristbla: magen er bedre da, så det er vel et lyspunkt..

Måtte bare innom og rapportere... Nå skal jeg skru av dataen, ta meg en paracet og legge meg.. Håper jeg er bedre i morgen!

Huff.. ikkje kjekt! Men du får trøste deg med at gravide som sliter med kvalme ofte får smarte barn :-) god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja får vel holde ut :fnise: Men kjenner det holder hardt for tiden.. Har vært i skikkelig dårlig form hele denne uka :spy: Og jeg som skrøt sånn av at jeg var i så fin form, og dette går bra, og ingen problem å være gravid nei... skulle holdt meg for god til det ja!!! :legrine:

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra to dagers jobbreise.. vært på møte i en annen by.. det var jaggu ikke lett! Men tror ikke noen merket noe til at jeg var dårlig, klarte å skjule det ganske godt.. Ingen som spurte da jeg bestilte brus til maten i stedet for vin heller... var heldigvis med folk som ikke kjenner meg :gjeiper:

Denne helgen tror jeg nesten at jeg må øremerke til avslapping... orker ikke å finne på noe når jeg er så dårlig... skal bli deilig å slappe skikkelig av i alle fall! ;)

God helg til alle som er innom!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja får vel holde ut :fnise: Men kjenner det holder hardt for tiden.. Har vært i skikkelig dårlig form hele denne uka :spy: Og jeg som skrøt sånn av at jeg var i så fin form, og dette går bra, og ingen problem å være gravid nei... skulle holdt meg for god til det ja!!! :legrine:

Hehe, jeg var også veldig fornøyd med min gode form fram og var litt eplekjekk helt til denne uken jeg også, men nå har kvalmen kommet til meg også :gjeiper: Så jeg som ellers aldri klarer å sitte i ro har brukt de siste kveldene på sofaen.

Ha en fin helg og håper kvalmen går fort over for oss begge :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosa76! Takk for hilsen :klemmer: Ja vi får satse på at kvalmen snart forsvinner for oss begge.. er ikke noe kjekt!

Ellers har helgen vært fin den :) Fredag kveld og lørdag gjorde jeg lite og ingenting... det blåste godt her og regnet, så det var perfekt vær til å bare slappe av inne i :gjeiper: Eneste gangen jeg var utenfor døra i går var da jeg hentet avisen i postkassen.. i pysjen.. :fnise:

I dag var det strålende vær ute, så da benyttet jeg anledningen til å komme meg ut på en herlig gåtur! Godt å få bevegt litt på seg og få litt frisk luft.. kjenner at det hjalp veldig på kropp og sinn :jepp:

Kvalmen er ikke blitt noe bedre da... :kjefte: men har vel forsonet meg med at den er der, og prøver heller å ikke tenke for mye på den.. har kjøpt meg ingefærte, og håper det kan hjelpe meg gjennom dagene.. krysser alt for at den funker!! :tommelsmil:

Nå er det tid for litt tv-titting! :) Ønsker alle som er innom en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bedre form i dag :jepp: Tror kanskje den ingefærteen har hjulpet litt mot kvalmen.. men er fremdeles trøtt og slapp.. men; det går nok snart over! Og neste uke skal jeg til legen, det gleder jeg meg veldig til! :rødme: Blir liksom enda litt mer virkelig da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

Er innom og leser litt dagbøker til noen av de som ikke er altfor langt på vei lenger enn oss. :)

Gratulerer med spire i magen!

Selv om kvalme er slitsomt, så er det jo et godt tegn da...

Jeg hadde veldig god hjelp av ingefærkapsler i min forrige graviditet. Så om kvalmen blir værende, så anbefales det et forsøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 uker!!!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Ja nå nærmer jeg meg den magiske 12 ukeren med stormskritt! Skal bli godt å komme over den, selv om jeg faktisk ikke er så urolig lenger.. Jeg tror grunnen til det er at jeg denne gangen har hatt en del symptomer, ømme pupper, kvalme, trøtt etc. Sist gang kjente jeg jo ingenting.. så jeg tror det går bra jeg! :rødme:

Tusen takk for hilsen Mai Brud og Urge! :klemmer: Alltid koselig å komme inn her og se at noen har vært innom :jepp:

I dag avspaserer jeg fra jobb, så har sovet lenge, deilig! Nå skal jeg finne meg litt frokost, ordne meg, og så skal jeg ut på litt juleshopping med en venninne.. det gleder jeg meg til! :danse: Ellers er det fullt kjør denne helga, med bursdagsfest i kveld, og annen fest i morgen.. søndag skal jeg bare slappe av tenker jeg :fnise:

Må få opp farten jeg nå.. ønsker alle sammen en riktig flott helg!! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 9 uker!

Gleder meg til jeg er der!

Er på en måte litt misunnelig på symptomene dine. Forrige gang kjente jeg masse, følte jeg. (Kanskje litt for mye). Mens denne gangen har jeg nesten ingen symptomer i det hele tatt. (Bortsett fra at jeg er trøtt på kvelden, våken på natta, og har stikkinger i magen... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

10 uker i går!! :strix: :strix: :strix:

Var hos legen på torsdag, alt så bra ut, og jeg fikk også høre hjertelyden til fosteret :rødme: Deilig!! Så nå kan jeg bare slappe av og nyte tilværelsen.. er så letta!!!

Lenge siden jeg har vært her inne nå.. Har hatt en skikkelig dårlig uke.. kvalmen har forverret seg betraktelig, og jeg har begynt å spy.. :spy: er skikkelig slapp og dårlig, orker lite og ingenting.. er blitt sjukemeldt for en periode, slik at jeg får slappet av og kommet meg ovenpå igjen.. føler ingenting av de rådene jeg har fått hjelper.. frustrerende! Men, det går vel over snart.. Akkurat nå overskygger hjertelyden kvalmen en smule :fnise: skulle ønske jeg hadde den på bånd, så skulle jeg høre på den hele tiden :gjeiper: var en så deilig lyd! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på en måte litt misunnelig på symptomene dine. Forrige gang kjente jeg masse, følte jeg. (Kanskje litt for mye). Mens denne gangen har jeg nesten ingen symptomer i det hele tatt. (Bortsett fra at jeg er trøtt på kvelden, våken på natta, og har stikkinger i magen... :fnise: )

Bare vent, symptomene kommer nok!! Jeg kjente også lite til symptomer de første 6-7 ukene, men så kom kvalmen... først ble jeg glad, for endelig kjente jeg noe :gjeiper: men nå er jeg bare frustrert og vil ha den vekk fortest mulig!! :fnise: Så bare vær glad så lenge du er i form du! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Lenge siden jeg har vært inne på KG nå, så nå har jeg meg en maratontur rundt om i dagbøkene jeg normalt sett følger med på.

Så deilig å høre hjertelyden :rødme: Håper jeg også får høre den når jeg kommer meg til min første ordentlige legetime. Har enda ikke bestillt time pga mye tull med blødning og dritt, men nå ser det ut til at alt ordner seg.

Kjedelig å bli sykemeldt, men viktig å ta vare på seg selv og den lille

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koelig at du stikker innom iblant, Gaupa! :klemmer: Jeg bare spurte om det var mulig å få høre hjertelyden, og legen sa da at hun ville prøve.. Kunne ikke garantere at hun fant den da.. Men det gjorde hun jo! :rødme: Du får bestille deg time, så håper jeg du også får høre hjertelyd! Lykke til! :)

I dag føler jeg meg litt bedre, og det er deilig! :jepp: Har fått ordnet litt i huset, og pyntet litt på kjøkkenet og i spisestuen.. så nå er det i alle fall litt julete her.. så koselig atte!! :nissegutt: Må ta det med ro, og gjøre litt om gangen, ellers blir jeg så sliten... men det er nå greit det også.. det viktigste er vel som du sier Gaupa, å ta vare på meg selv og den lille :rødme: Så da får jeg vel bare gjøre det da.. :gjeiper:

Håper jeg holder meg i fin form resten av kvelden også, slik at jeg får kost meg sammen med kjære i sofakroken :rødme: Ønsker alle sammen en riktig fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ojsann, lenge siden jeg har vært her inne nå... Jeg har rett og slett ikke orket å sitte med dataen så lenge om gangen at jeg har fått skrevet noe... Formen er elendig, er fremdeles sjukemeldt.. Virker ikke som kvalmen har tenkt å stikke av med det første.. kjipt! :kjefte:

Men jeg må da juble for at jeg er over de magiske 12 uker!!!!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Veldig deilig!!! Begynner å gå litt mer opp for meg at jeg skal bli mamma.. skremmende og spennende på en gang!! :rødme: Har også fått time til ultralyd nå.. 28. januar... vi har bestemt oss for at vi ønsker å vite kjønn hvis det er mulig å se det :jepp: Så bare vi kommer oss over jula og nyttår nå, så tenker jeg at formen er mye bedre og at vi kan begynne å pusse opp og kjøpe inn litt ting... det blir spennende! Gleder meg jeg nå! :fnise:

Jeg må prøve å bli litt flinkere å oppdatere her inne... også skulle jeg vært rundt hos dere andre og sett hvordan dere har det... får prøve senere i dag eller i morgen tror jeg... sliten nå!

Ønsker alle sammen en strålende flott dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 12 uker :strix:

Så synd at du fremdeles er kvalm, men forhåpentligvis gir det seg vel snart. Jeg sliter også med kvalme, men har blitt bedre og bedre de siste ukene. Men kjenner meg igjen i at det blir lite tid forann datan og KG når man er dårlig, tilogmed se på tv kan være slitsomt når man er på sitt værste :gjeiper:

Ha en fin dag tinygirl :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Jeg vil også ønske deg et godt nyttår!!

Spendene å lese om noen som ikke er så mye lengre enn meg, og merker at jeg kjenner meg igjen i en del av det du skriver! Hvertfall med tanke på trøtthet :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann!!! Dårlig dagbokskriver jeg visst... :eeeh: Visste det var en grunn til at jeg aldri skrev dagbok da jeg var liten.. jeg var veldig ivrig i begynnelsen, men så glemte jeg det ut.. :fnise:

Full skjerpings!!! Jeg må ta meg sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...