Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Her kom mannen hjem klokken 0300, han har fra da og til klokken 1030 i morrest, byttet to bæsjbleier, gitt poppelen mat fire ganger og trøstet henne når hun har vært sur :nigo:

Her er det ikke noe hvilehjem :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes nesten dere virker litt ondskapsfulle jeg! Når mannfolka først har fått lov til å ta en tur ut liksom... ;)

Håper du har en fin mandag der oppe i nord! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er jo forskjell på å si at man kommer hjem snart når klokka er 12 og å faktisk ikke komme før klokka 5 ;)

Da blir det bæsj til frokost :fnise:

Men jeg var snill senere og tok han med på resturant og betalte for maten hans :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla: Bare vent til du sitter der frustrert og sliten over en liten som ikke vil roe seg og har vondt, og en mann som er ute å koser seg, mens du er litt på felgen :ler: Da er det ikke så ondskapsfullt som det høres ut som :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på husmorferie i kveld :hoppe:

Var hos en venninne og spiste biff og skravlet mannskit i mange timer :fnise: Også fikk jeg en bukse av henne også som hun ikke passet lengre :hoppe:

Moro med nye klær når alt man har bare henger å dingler på kroppen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har jo mobiltelefon da Trampe ;)

Jaah, men jeg trengte at du hadde pc foran deg også, så jeg gadd ikke å ringe :lol: Jeg skulle ha deg til å sende meg noen bilder... Satt og bestilte bilder nemlig, og tenkte å scrappe Dinafina :jepp: Men så fikk jeg ikke tak i deg, og bildene jeg knabba på facebook gikk ikke an å bruke, så da får det heller bli neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg.... :klø:

Har jeg forresten sagt takk for pakken jeg fikk av deg? TUSEN TAKK!!! Knall med den rørkuren!! Jeg var en misbruker av den da jeg gikk på skolen husker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :ler:

Værsegod :) De er supre de rørkurene :jepp:

-------------

Lillesnupp har velta ei grøtskål i sofaen og spydd den ut etterpå :glare: Så nå er sofaen strippet (litt av den iallefall) og trekkene til vask... ble litt stusselig gitt :fnise:

Men heldigvis har vi trekk som kan tas av og vaskes :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...