Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke verst at hun lærer seg så mange nye triks hele tida! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hun er en flink liten valp :nigo:

Men jeg begynner allerede å bli lei av hyletrikset :fnise:

Skrevet

Det skjønner jeg godt! Det hørtes slitsomt ut!

Skrevet

det kommer en dag der det blir din tur også :fnise:

Neida, men det er jo morsomt når hun finner ut nye ting :jepp: Blir jo bare mer og mer et lite selvstendig menneske av det :rødme:

Skrevet

oooooooo.... den hylinga ser jeg ikke fram til.. men kommer nok her den og.

Rulling fra mage til rygg ja, flinke DINA :nigo:

Lurer på når det skjer her.... hun blir jo så sinna når hun ligger på magen... så kanskje det aldri skjer :ler:

Skrevet

ååå flinke Dina!

foreløpig er det ikke gøy å ligge på magen her...graver hodet ned i teppet/gulvet som en struts :lol:

Skrevet

oooooooo.... den hylinga ser jeg ikke fram til.. men kommer nok her den og.

Rulling fra mage til rygg ja, flinke DINA :nigo:

Lurer på når det skjer her.... hun blir jo så sinna når hun ligger på magen... så kanskje det aldri skjer :ler:

ååå flinke Dina!

foreløpig er det ikke gøy å ligge på magen her...graver hodet ned i teppet/gulvet som en struts :lol:

Men sånn som dere sier var Dina også :jepp:

Ikke f*** om hun ville ligge på mage.. ble råforbanna med engang vi tippet henne rundt omtrent :fnise: Men vi øvde og øvde og øvde :Nikke: en dag ble hun så facinert av vaskemaskinen når hun lå på mage på stellebordet og siden da har det egentlig gått ganske greit :)

Hun blir enda sint når hun blir sliten, men nå kan hun ligge lenge å titte å smile å pludre med oss før hun blir sint :nigo:

Så det er bare å øve og oppmuntre dem :jepp: Snakk å smil å se dem i øynene mens dere øver så blir det en hyggelig opplevelse for dem :)

Skrevet

Håper dere har hatt en fin helg. Ble det noe uss med soving når klokka ble stilt forresten? :klemmer:

Skrevet

Heia :vinke:

Helga har vært fin den :Nikke: Lille gullsnupp har vært på sitt første overnattingsbesøk :) Hos mormorer sin :)

Så var jeg og Ælen på halloween fest hos lillebroren hans :jepp:

Var i seng klokka tolv vi :ler: Der er når man har barnefri man merker hvor trøtt og sliten man egentlig er :fnise:

Vi gikk som Wednesday og Pugsley Addams :lur: Ligger bilder på facern :fnise:

Lillesnupp hadde vistnok våknet "en time tidligere" i dag ja :Nikke: Men jeg regner med at nå vi tyner henne litt i kveld og prøver å legge henne til samme klokkeslett som vi har brukt så skal vi få henne på rett kjøl ganske fort :jepp:

Hvordan har deres helg vært?

:hug:

Skrevet

Ikke jeg heller. Vi må vel være venner med den som har lagt det ut for å få se.. :sur:

Skrevet (endret)

aaah... ja det er ikke jeg som har lagt ut nei.. :sukk:

Men hvis dere går på "bilder av dinedama" kommer det ikke opp da? :klø: Der kommer jo alle bildene som jeg er tagget i... eller? :vetikke:

Endret av dinedama
Skrevet

Kommer ikke opp noen nyere bilder der nei ;)

Skrevet

Du får gjøre det til profilbilde da vettu! :lur:

Skrevet

Wow, gjennomførte kostymer! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...