Mazilla Skrevet 27. oktober 2010 #4301 Skrevet 27. oktober 2010 Ikke verst at hun lærer seg så mange nye triks hele tida!
DDuck Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #4302 Skrevet 27. oktober 2010 Nei hun er en flink liten valp Men jeg begynner allerede å bli lei av hyletrikset
cypress Skrevet 27. oktober 2010 #4303 Skrevet 27. oktober 2010 Det skjønner jeg godt! Det hørtes slitsomt ut!
DDuck Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #4304 Skrevet 27. oktober 2010 det kommer en dag der det blir din tur også Neida, men det er jo morsomt når hun finner ut nye ting Blir jo bare mer og mer et lite selvstendig menneske av det :rødme:
Devilina Skrevet 27. oktober 2010 #4305 Skrevet 27. oktober 2010 oooooooo.... den hylinga ser jeg ikke fram til.. men kommer nok her den og. Rulling fra mage til rygg ja, flinke DINA Lurer på når det skjer her.... hun blir jo så sinna når hun ligger på magen... så kanskje det aldri skjer
Neytiri Skrevet 27. oktober 2010 #4306 Skrevet 27. oktober 2010 ååå flinke Dina! foreløpig er det ikke gøy å ligge på magen her...graver hodet ned i teppet/gulvet som en struts
DDuck Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #4307 Skrevet 27. oktober 2010 oooooooo.... den hylinga ser jeg ikke fram til.. men kommer nok her den og. Rulling fra mage til rygg ja, flinke DINA Lurer på når det skjer her.... hun blir jo så sinna når hun ligger på magen... så kanskje det aldri skjer ååå flinke Dina! foreløpig er det ikke gøy å ligge på magen her...graver hodet ned i teppet/gulvet som en struts Men sånn som dere sier var Dina også Ikke f*** om hun ville ligge på mage.. ble råforbanna med engang vi tippet henne rundt omtrent Men vi øvde og øvde og øvde en dag ble hun så facinert av vaskemaskinen når hun lå på mage på stellebordet og siden da har det egentlig gått ganske greit Hun blir enda sint når hun blir sliten, men nå kan hun ligge lenge å titte å smile å pludre med oss før hun blir sint Så det er bare å øve og oppmuntre dem Snakk å smil å se dem i øynene mens dere øver så blir det en hyggelig opplevelse for dem
Mazilla Skrevet 31. oktober 2010 #4309 Skrevet 31. oktober 2010 Håper dere har hatt en fin helg. Ble det noe uss med soving når klokka ble stilt forresten?
DDuck Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #4310 Skrevet 31. oktober 2010 Heia Helga har vært fin den Lille gullsnupp har vært på sitt første overnattingsbesøk Hos mormorer sin Så var jeg og Ælen på halloween fest hos lillebroren hans Var i seng klokka tolv vi Der er når man har barnefri man merker hvor trøtt og sliten man egentlig er Vi gikk som Wednesday og Pugsley Addams Ligger bilder på facern Lillesnupp hadde vistnok våknet "en time tidligere" i dag ja Men jeg regner med at nå vi tyner henne litt i kveld og prøver å legge henne til samme klokkeslett som vi har brukt så skal vi få henne på rett kjøl ganske fort Hvordan har deres helg vært?
Mazilla Skrevet 31. oktober 2010 #4312 Skrevet 31. oktober 2010 Ikke jeg heller. Vi må vel være venner med den som har lagt det ut for å få se..
DDuck Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #4313 Skrevet 31. oktober 2010 (endret) aaah... ja det er ikke jeg som har lagt ut nei.. Men hvis dere går på "bilder av dinedama" kommer det ikke opp da? :klø: Der kommer jo alle bildene som jeg er tagget i... eller? Endret 31. oktober 2010 av dinedama
Spatula Skrevet 31. oktober 2010 #4314 Skrevet 31. oktober 2010 Kommer ikke opp noen nyere bilder der nei
Mazilla Skrevet 31. oktober 2010 #4315 Skrevet 31. oktober 2010 Du får gjøre det til profilbilde da vettu!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå