Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

God bedring :klem:

Ble så inspirert av deg at jeg også laget bordkort med photoscape :biggrin: Er ikke akkurat dreven på det, men fikk nå til noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk jentunger :klemmer:

Håret ble snasent det :nigo: Beholdte lengden og klipte det skikkelig opp :jepp: Litt sånn 80 talls nesten hvis jeg styler det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baker masse eplemuffins nå :nigo:

Lisja har hatt spise dag i dag :dåne: Hun tømmer uante mengder på flaska til hvert eneste måltid :hoppe: Nå har hun jo vært snufsete en liten uke og vi har måtte krangle i henne mat... hun har spist veldig lite, men så plutselig i dag virker det som hun tar igjen for alt hun ikke har spist i det siste :ler:

Nå har hun spist 200ml de siste to timene og ligger enda og sutter og er sulten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag spiser hun i allefall godt :ler:

Håper det fortsetter slik :Nikke: Tror hun er i bedre form ja.. hun har ikke vært dårlig og hatt feber eller noe, bare hostet og snørret :)

Neytiri: Jeg er ganske usikker på det :) Vi har ikke veid henne siden 6ukers kontrollen og nå er hun 12 uker... eller var det 13? :klø: Uansett... vi skal ikke på kontroll igjen før den 22.spetember :)

Men tipper hun er ca 60cm og like i underkant av 6kg :Nikke:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja de gjør det :jepp:

Men nå var jo hun 48cm og 3810 da hun kom ut :fnise: Så da blir de gjerne litt tyngre en squash-babyer :fnise:

:ler: ja sant det, jeg har jo en Squash men fødte en tannpirker....så 6kg høres helt voldsomt ut enda her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag spiser hun i allefall godt :ler:

Håper det fortsetter slik :Nikke: Tror hun er i bedre form ja.. hun har ikke vært dårlig og hatt feber eller noe, bare hostet og snørret :)

Neytiri: Jeg er ganske usikker på det :) Vi har ikke veid henne siden 6ukers kontrollen og nå er hun 12 uker... eller var det 13? :klø: Uansett... vi skal ikke på kontroll igjen før den 22.spetember :)

Men tipper hun er ca 60cm og like i underkant av 6kg :Nikke:

Var på 6 ukers kontroll i dag :sjenert: 59,5cm og 5,920g :gjeiper:

Så noen som vokser ja... har vi like store jenter brått? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø: Squashbaby???

:ler: lille Squashen min ble født 6 uker for tidlig....da Devilina kalte sin for bolle sa jeg min var som en tannpirker i forskjell.....men når hun la litt på seg måtte vi finne på nytt navn :fnise: desto Squashen min :rødme:

Det er en liten baby som er blitt litt større enn når den var veldig liten, men er fortsatt ikke så stor :fnise:

tihiiii god forklarin Dinedama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...