Britt Banditt Skrevet 6. september 2010 #3821 Del Skrevet 6. september 2010 God bedring Ble så inspirert av deg at jeg også laget bordkort med photoscape Er ikke akkurat dreven på det, men fikk nå til noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. september 2010 #3822 Del Skrevet 6. september 2010 Håper du blir fornøyd med håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. september 2010 #3823 Del Skrevet 6. september 2010 Måtte se på det siste bildet du la ut av Dina på FB.... det ansiktet er priceless!!! god bedring med forkjølelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3824 Del Skrevet 6. september 2010 Takk jentunger Håret ble snasent det Beholdte lengden og klipte det skikkelig opp Litt sånn 80 talls nesten hvis jeg styler det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. september 2010 #3825 Del Skrevet 6. september 2010 Kan tenke meg du er flott nå! Men det er du uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3826 Del Skrevet 6. september 2010 Naaaw :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3827 Del Skrevet 6. september 2010 Baker masse eplemuffins nå Lisja har hatt spise dag i dag :dåne: Hun tømmer uante mengder på flaska til hvert eneste måltid Nå har hun jo vært snufsete en liten uke og vi har måtte krangle i henne mat... hun har spist veldig lite, men så plutselig i dag virker det som hun tar igjen for alt hun ikke har spist i det siste Nå har hun spist 200ml de siste to timene og ligger enda og sutter og er sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. september 2010 #3828 Del Skrevet 6. september 2010 Det hørtes godt ut :happy: Så bra hun spiser godt! Er hun i bedre form? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. september 2010 #3829 Del Skrevet 6. september 2010 Jøsses 200 på 2 timer :dåne: hvor stor har Dina blitt nå da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3830 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Ja i dag spiser hun i allefall godt Håper det fortsetter slik Tror hun er i bedre form ja.. hun har ikke vært dårlig og hatt feber eller noe, bare hostet og snørret Neytiri: Jeg er ganske usikker på det Vi har ikke veid henne siden 6ukers kontrollen og nå er hun 12 uker... eller var det 13? :klø: Uansett... vi skal ikke på kontroll igjen før den 22.spetember Men tipper hun er ca 60cm og like i underkant av 6kg Endret 6. september 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. september 2010 #3831 Del Skrevet 6. september 2010 de vokser så fort! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3832 Del Skrevet 6. september 2010 Ja de gjør det Men nå var jo hun 48cm og 3810 da hun kom ut Så da blir de gjerne litt tyngre en squash-babyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. september 2010 #3833 Del Skrevet 6. september 2010 Det er bra :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. september 2010 #3834 Del Skrevet 7. september 2010 Ja de gjør det Men nå var jo hun 48cm og 3810 da hun kom ut Så da blir de gjerne litt tyngre en squash-babyer ja sant det, jeg har jo en Squash men fødte en tannpirker....så 6kg høres helt voldsomt ut enda her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 7. september 2010 #3835 Del Skrevet 7. september 2010 Ja i dag spiser hun i allefall godt Håper det fortsetter slik Tror hun er i bedre form ja.. hun har ikke vært dårlig og hatt feber eller noe, bare hostet og snørret Neytiri: Jeg er ganske usikker på det Vi har ikke veid henne siden 6ukers kontrollen og nå er hun 12 uker... eller var det 13? :klø: Uansett... vi skal ikke på kontroll igjen før den 22.spetember Men tipper hun er ca 60cm og like i underkant av 6kg Var på 6 ukers kontroll i dag 59,5cm og 5,920g :gjeiper: Så noen som vokser ja... har vi like store jenter brått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3836 Del Skrevet 7. september 2010 Ja men W var jo like stor når hun kom ut som D var på sin 6 ukers kontroll Så det skulle vel bare mangle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. september 2010 #3837 Del Skrevet 7. september 2010 :klø: Squashbaby??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3838 Del Skrevet 7. september 2010 Det er en liten baby som er blitt litt større enn når den var veldig liten, men er fortsatt ikke så stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. september 2010 #3839 Del Skrevet 7. september 2010 Bra forklaring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. september 2010 #3840 Del Skrevet 7. september 2010 :klø: Squashbaby??? lille Squashen min ble født 6 uker for tidlig....da Devilina kalte sin for bolle sa jeg min var som en tannpirker i forskjell.....men når hun la litt på seg måtte vi finne på nytt navn desto Squashen min :rødme: Det er en liten baby som er blitt litt større enn når den var veldig liten, men er fortsatt ikke så stor tihiiii god forklarin Dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå