Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Man merker at ting man ikke har tenkt over før forandrer seg veldig når man får barn :fnise:

Nå for eksempel syns jeg det morsomste i verden er å høre på Lisja som ligger på gulvet og snakker med elefanten sin :ler:

Babyer som snakker var ikke sååå intressant før for å si det sånn :)

Utrolig for en omveltning det gjør med hjernen altså :jepp:

I morgen skal vi på 3 mnd kontroll og få sprøyte :redd: jeg gruer meg kjempemasse.. :( Heldigvis skal Ælen være med :Nikke:

Skal skal hun måles og veies også :) Og det har ikke blitt gjort siden hun var 6 uker så det blit kjempe spennende :jepp:

Til helga er det barnedåp også.. Må si jeg er veldig spent og kjenner jeg gruer meg litt med tanke på at jeg er litt sliten i utgangspunktet, men det går sikkert fint :fnise: Jeg har delegert masse arbeid sånn at jeg skal slippe så mye selv :)

Men uansett må vi hente koldtbordet på lørdagsmorgen før vi drar (skal døpes på mannens hjemplass) og pynte/dekke på i lokalet vi skal være, så må jeg hente bunaden min hos ei sydame på fredag... er veldig spent for når jeg leverte den der var det så tjukk røyklukt i huset hennes at man kunne tygge i lufta omtrent :glare: Så jeg kommer vel til å stinke askebeger hele dåpen :roll:

Ikke får jeg tid å rense den heller siden vi bor i ødemarka uten renseri og vi skal til enda mer ødemark for dåpen.. :sukk:

Men men... får bare henge den ut under tak med engang jeg får den hjem og lufte den skikkelig :Nikke: Satser på at noe av lukta forsvnner til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)

Ble brått krise og masse banning her i heimen! :kjefte:

Ælen ringte til mannen som har utleie på lokalet vi skulle ha for å avtale nøkkelhenting og betaling, og da kan han fortelle oss at det er dobbelbooket og at vi ikke får leie det! :dåne:

Detter er en liten bygd med ca. en annen mulighet for å få leie et annet lokale.. Så jeg ble rimelig forbanna!!

Men så ringte vi til han som har det andre lokalet og han trodde det var ledig så vi skulle få leie det heldigvis :)

Han var akkurat på fjellet, men han skulle sjekke i kveld når han kom hjem så skulle vi få beskjed... så nå får vi bare krysse alt vi har for at det er ledig :pls:

Det skulle vistnok døpes 4 unger på søndag i samme kirka.. det er MYE på den plassen :dåne:

Meeeen men... det har forhåååpentligvis ordnet seg da :Nikke:

Nå har jeg kommandert Ælen ut for å mure og pappa er på vei hit for å hjelpe han :) Jeg har en eplekake i ovnen som de skal få i belønning samt at jeg skal klippe pappa etterpå :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var ikke planlagt for å si det sånn :riste:

Men forhåpentligvis går det i orden :) Det andre lokalet var dessuten 400kr billigere :lur:

Så det er jo ikke dumt det heller :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd å lage tacokjøttboller... brukte svinekjøttdeig.. er skeptisk jeg :glare:

Er verken spesielt glad i taco eller svinekjøttdeig :rolleyes: Men Ælen liker det, så han får spise det opp om det er stygt :jepp:

Men hva skal jeg servere ved siden? :klø:

Potetmos og grønnsaker? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetmos og grønnsaker :jepp:

Jeg liker verken potetmos eller grønnsaker, så jeg bruker alltid masse variert salat og råkost til sånt noe - og så får gutta spise ris og saus til. Funker det også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...