Gå til innhold

En ny start

Strikk

Anbefalte innlegg

Æsj, dette blir en veldig trist dagbok føler jeg.

Det er den første dagen på skolen i dag. Jeg har grått litt på do. "Han" går selvfølgelig på samme skole. Vi har klasserom ved siden av hverandre. Men jeg har ikke sett ham i dag, ikke siden lørdag faktisk. Kanskje like greit.

Jeg fikk oppgaver av gruppa mi å gjøre, de var ikke sinte fordi jeg ikke hadde gjort noe.

Åh, jeg savner han så forfærdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår deg veldig godt. Det beste hadde vært hvis man aldri trengte å støte på de idiotene igjen. Verste er når man må være i samme bygg, og ikke kan føle seg trygg på om man støter på dem eller ikke.

Fint at gruppa di tar vare på deg selv, bare la det ta den tiden det tar.

Det gjør kjempevondt. Ingenting å si på det. Men det går over. Selv om man ikke vil tro på det.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å ha denne boken og dere som svarer i den:) jeg har jobbet i dag fra kl 14.00-18.00, så kvelden ble litt lang. Jeg gråt endel skvetter. "han" banket på døren min og lurte på hvordan det var med meg, lurer på om han hørte at jeg gråt? Jeg slapp han ikke inn, jeg svarte bare "bra" og lukket døren igjen. Jeg vil liksom ikke at han skal vite at jeg er lei meg, eller at han har betydd så mye for meg.

I morgen, lørdag, er det lønningspils med jobben. Det må jeg slenge meg med på. Jeg har igjen halve Tranformersfilmen men lønningspils frister mer.

Dette innlegget er det første jeg har skrevet med iPhone her. Hah, den rettet automatisk i'en og p'en til å bli henholdsvis liten og stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du tydeligvis bygger deg sterkere i denne situasjonen. Den kan umulig være lett, men husk: vi er mange her som synes du er en skikkelig tøff jente altså!

Godt du klarte å holde deg, å bare svare som du gjorde, i stedet for å slippe han inn når han banket på osv. Det viser jo at du tar noen steg videre. Good for you! :klem:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Yvonne

Jeg så han nå nettopp, han gikk oppom den andre blokka før han dro. Fantasien min løper løpsk, hvorfor gikk han oppom dit? Kjenner han noen der? En jente? Hadde han hanskene før han gikk opp dit? Kanskje han glemte igjen hanskene sine hos en ny jente? Huff, snufs!

Jeg vet jo det kan ha en logisk forklaring. Han fungerer som vaktmester her og leieboerne spør om alt mulig rart. Og jeg tror ikke han er typen til å two-time. Dessuten har han vært hjemme hver kveld siden jeg kom hjem. Ser du, Strikk?!?! Logisk forklaring, men likevell ligger jeg her og gråter fordi det er en sjanse for at han har en ny. :(:tristbla:

Endret av Strikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er helt naturlig å være redd for det. Det som gjør vondt, er jo at dersom han får seg en ny dame nå, så er det ikke two-timing. Det er helt lovlig. Og det gjør jo vondt, når man ikke er helt ferdig selv.

Heldigvis har rebound-forhold en tendens til å hverken vare lenge, eller være så veldig bra :lur:

Prøv å ikke bry deg så mye om hva han driver med. Tenk på deg selv!

Stolt av deg som håndterte situasjonen hvor han banket på døren så bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, ikke så greit nei. Skjønner godt at du føler det slik, og tror også det er naturlig egentlig. Du reagerer som antagelig veldig mange ville gjort i din situasjon. :klemmer:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, alle sammen.

Det er sant det Stjernekyss sa om twotiming, men det er dritt uansett!

I dag skal jeg ut sammen med jobbgjengen, det blir bra. Drukne mine sorger i øl, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen var veldig gøy, dagen i dag, ikke så bra. Ah, så fyllesjuk! Men formen er stigende :) Mulig jeg tar en tur til en venninne hvis anledningen byr seg.

Jeg har bestemt meg for å flytte. Jeg blir bare mer deppa av å bo ved siden av den kukken. Har ringt litt rundt etter hybler i dag. Siden jeg har katt så er det ikke så lett. Men jeg holder motet oppe, det var en utleier som skulle ringe meg tilbake i løpet av dagen :)

Endret av Strikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, istad gjorde jeg noe dumt, under min standard. Det hadde seg nemlig slik at støvsugeren min fortsatt stod hos han. Jeg trengte den egentlig ikke, men jeg sendte en melding om at jeg ville ha den tilbake. Det var bare en unnskyldning for å snakke med ham. Jeg tenkte kanskje at han ville ha noe å si til meg. Han kom med støvsugeren, sa: "værsegod" og jeg sa "takk" og det var det :( Jeg følte meg dårlig etterpå. Jeg var jo litt uggen etter fylla fra i går. Jeg orket jo ikke støvsuge, men jeg lot den stå på i noen minutter slik at han skulle tro at jeg faktisk skulle støvsuge.

Off, jeg må flytte NÅ! Helst i går! Jeg blir smårar av å vite at han er få meter unna, høre han gå i dørene osv.

Jeg har nettopp vært hos en jobbvenninne og sett på film. Det var fint å komme seg opp av "sengeleiet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir lei av at hele min tilværelse (og dagbok for den saks skyld) gjennomsyres av "han". 90% av denne dagboken er jo om "han" #/&¤%#&/!!!!! Men det er jo det hele min tilværelse handler om nå, denne jævlige følelsen! Da blir det kanskje naturlig at det blir sånn? MEN han fortjener ikke så mye av min oppmerksomhet!

Jeg gleder meg hvertfall til å få ny bopel! Et nytt sted som ikke minner meg om "han".

Endret av Strikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg hadde det også sånn. Eksen min tok med seg, av en eller annen grunn, alle ipod-høreproppene, så jeg ble sittende igjen uten noen. Ba han om å få et par tilbake. En uke senere fikk jeg en konvolutt i posten med et par ørepropper som var en diger knuteklump. Ingen lapp, ingenting. Ble helt knust.

Ikke vend deg til han med et håp om noe som helst. Hvis han vil deg noe, tar han kontakt selv.

Håper du føler deg bedre i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, jeg hadde det også sånn. Eksen min tok med seg, av en eller annen grunn, alle ipod-høreproppene, så jeg ble sittende igjen uten noen. Ba han om å få et par tilbake. En uke senere fikk jeg en konvolutt i posten med et par ørepropper som var en diger knuteklump. Ingen lapp, ingenting. Ble helt knust.

Ikke vend deg til han med et håp om noe som helst. Hvis han vil deg noe, tar han kontakt selv.

Håper du føler deg bedre i dag :)

Jeg vet, jeg ble også knust! Også følte jeg meg så dårlig fordi jeg tillot meg selv å håpe!

Jeg har ringt på endel hybelannonser nå, de fleste vil ikke ha katt i hybelen sin :( MEN det var en som sa det var ok! Jeg skal på visning i morgen, wohooo! Gråt en skvett, tror det var av glede. Hybelen har overtakelse på søndag. Jeg vil flytte NÅ! Men jeg burde kanskje roe meg ned, må jo se den først :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hei :)

Det er sikkert smart å finne seg et annet sted å bo, så slipper du se han hele tiden. Avstand kan hjelpe deg til å få ting på avstand.

Og så kan du bruke dagboka til å skrive litt om hva du vil og ønsker framover. Få ut alle tanker og følelser :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingerene for at hybelen funker! Det trenger jo ikke å være noe palass, men så lenge det fungerer som mellomstasjon er det uansett bedre :)

Home is where the heart is, så du får det nok fint, selv om det er en liten rønne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Purple Haze :goodbye: Jeg tror jeg har sååååå godt av å komme meg litt vekk. Jeg blir helt sprø av å høre han på andre siden av veggen. Fantasien min løper løpsk, hva var den lyden? Hva gjør han? Hvorfor kommer han så sent hjem? blablabla

Jeg måtte brått jobbe i kveld da en var syk. Det var helt ok egentlig, bedre enn å sitte hjemme å sture. Jeg har alltid likt meg godt alene, bare meg i mitt eget selskap. Nå har jeg et enormt behov for å finne på ting hele tiden, klarer ikke å være alene. Jeg vil ha meg selv tilbake.

Jeg gleder meg til å få det fint i min nye hybel, kjøpe fine gardiner og sånn :) Håper ikke det er en rønne da, men mye kan fikses med smarte og billige triks ;) Den hyblen jeg skal se i morgen, kl 17.00, er like ved en god venninne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det høres rett og slett ikke særlig sunt ut for deg å bo så nær han. Jeg hadde også blitt helt tullerusk hvis jeg skulle hatt det sånn. Avstand er nok det beste for deg :)

Krysse fingre for at den andre hybelen er akseptabel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å ta en rolig hjemmedag i dag, skulke skolen. Det gikk ikke så bra :tristbla: Jeg bare gråt og gråt fra jeg våknet. Jeg ringte en venninne og hun inviterte meg over. Så her er jeg nå. Det hjalp :) Hun er snill og omsorgsfull, jeg skal snart få middag også.

Jeg er litt spent på hybelen jeg skal se etterpå. Det er litt skummelt og litt fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å ha gode venninner i sånne vanskelige stunder! :)

Hva skulle man gjort uten dem!

Krysser fingrene for hybel fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...