Matvraket Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #421 Del Skrevet 8. desember 2009 God morgen god morgen..... Det var bare så vidt gitt...Ble en laaang dag går og dagen idag preges av det. Er i skikkelig møkk humør, lite motivert og super trøtt! Dessuten blir denne dagen omtrent like lang:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 8. desember 2009 #422 Del Skrevet 8. desember 2009 Uff så kjedelig! Men tenk så deilig det blir å ta seg ferie etter alt strevet nå! Bare hold ut i noen dager til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 8. desember 2009 #423 Del Skrevet 8. desember 2009 Sender en liten klem og en oppmuntring! Ta deg en kopp te og kos deg litt - eventuell en varm sjokolade! Det er lov når dagen starter tungt! Håper det blir bedre utover dagen! Hjelper det å tenke på meg som stresser med muntlig eksamen som er i morgen...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 8. desember 2009 #424 Del Skrevet 8. desember 2009 *jeg startet KG dagen med å lese twinkles innlegg, og lot meg "gledes" litt av at henne hadde hatt en litt usunn helg! Min første tanke: gudskjelov det er ikke bare jeg som har hatt det! MEN hør her folkens: jeg var på løpetur i går!!!!!!!!!! Dog var det ikke langt, men langt nok til at hjertepumpa mi omtrent takka for seg Ser meg fornøyd med det gitt! Leste gårsdagens innlegg etter at jeg postet først. Fint at jeg kan få deg i bedre humør Og du - løpetur!!!! Kjempeimponert! Bra jobba!!! Det ble JEG glad av å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #425 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei twinke....tusent akkf or gode råd;) Nettopp drukket en varm kopp sjokolade ja...unnet meg det! Er ikke min dag idag gitt, men så klart unner deg absolutt ikke eksamen imrogen:( Huff forstår atd u er godt stresset da ja..Skal sende masssse tanker til deg i løpet av kvelden idag og imorgen! Håper det gr den rette vei! Usj, sitter her og drukner i arbeid men frister ikke..HAr utrolig vondt i ryggen..Ikke direkte VONDT, men sånn ubehagelig vondt, akkurat som om ryggen er "sliten" og ikke klarer å sitte..... Huff...Får komme meg opp og ut på lunsj snart.... Bevege meg litt... Ja tenke seg til at det ble liten joggetur, skal ikke skryte på meg at den ble lang og sammenhengende jogging, men somd ere vet så _HATER jeg å løpe så synes også det var bra! Følte jeg måtte etter helgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. desember 2009 #426 Del Skrevet 8. desember 2009 Håper du føler deg bedre snart, Matrvraket, jeg vet hvordan det er å være sliten og lei med jobb og overtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 8. desember 2009 #427 Del Skrevet 8. desember 2009 Ville bare gi deg en klem og en liten oppmuntring er ikke mange sånne dager jeg har lest om hos deg!!!!! Du har vært flink,og nå har du en sånn dag som vi alle har en gang i blant!! Håper det går bedre med deg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 8. desember 2009 #428 Del Skrevet 8. desember 2009 SNART ER DET JULEFERIE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. desember 2009 #429 Del Skrevet 9. desember 2009 God morgen! En dag nærmere ferie nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #430 Del Skrevet 9. desember 2009 tusen takk jenter...jeg skal love dere jeg bare eksisterer for ferien nå ja..og da går det så tregt! jeg er så ufattelig sliten om dagen så skjønner ikke helt hva dette skyldes....Tror det er en god blanding av mye jobb, mye overtid, mye pressi familien, mye stress før jul, mye bekymringer og vintermørket....Aner rett og slett ikke. virker som om uansett hvor mye søvn jeg får, så er jeg like trøtt dagen etter! Idag skal jeg legge meg unormalt tidlig, bare for å se om kroppen trenger all denne søvnen! Det er fryktelig slitsom, man mangler fullstendig motivasjon og piffen til å komme gjennom dagen! I går ovnet jeg på sofaen kl 18..og sov like godt igjen 2230. imorrs sovnet jeg tilogmed på bussen!!! Av alle steder! kom meg på jobb og kunne like fint sovnet i stolen her! Tror kroppen er sliten, men ser i grunnen ingen grunn til det...Så ja gjett om, det telles på høyt nivå ned til ferie! Har ikke akkurat rivd ned boken min her inne, eller andres bøker da jeg ikke vil spre "dårlig" stemning med humøret og motivasjonen min...Mend et kommer seg nok;) Regner me at siste arbeidsdag før jul blir 22 desember så det går i grunnen raskt dit ja...Bare komme seg gjennom denne uken så får vi se på neste uke som siste uke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 9. desember 2009 #431 Del Skrevet 9. desember 2009 Føler med deg, lange dager på jobb, mye stress gjør at kroppen nekter å være våken. Jeg har gått i vinterdvale (pleier å gjøre det hvert år, så ingen fare) men kan fiint sove 9+ timer hver natt. Er ikke rart du blir sliten når det er press fra alle kanter, men det er heldigvis bare en periode, og snart kan du slappe av meg god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. desember 2009 #432 Del Skrevet 9. desember 2009 Det er noe med vintermørket altså, jeg merker det godt når det går så lenge og det er mørkt nesten hele tiden. Nå er det heldigvis ikke lenge til det snur heller, og da kan vi begynne å glede oss til vår Ellers må du gjerne skrive deg ut litt i boka altså, hvis du syns det hjelper! Tror ingen av oss kommer til å bli lei det, da kan vi jo prøve å muntre deg opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamoli Skrevet 9. desember 2009 #433 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei "Matvraket"! :-) Sitter på skolen nå, men fikk sneket meg inn på KG, også var jeg så heldig å komme over dagboka di. Har kun fått lest noen få sider nå, men du skriver på en måte som får meg til å le og samtidig føle med deg her i kampen. Mat er noe vanskelige greier, og det er SÅ kjedelig at man ikke kan putte i seg alt man vil!! Frustrerende Så kom jeg over innleggene hvor det står om knebøy og utfall, og da lurte jeg forferdelig på hva utfall er? Når det sto at det skulle gi resultater på en uke eller to, så ble jeg ivrig. vil bare komme i gang, og få en sexy bakdel! Gleder meg til å sette meg ned, med litt bedre tid, så jeg kan lese mer. Ha en fin dag! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 9. desember 2009 #434 Del Skrevet 9. desember 2009 kanskje du har litt vinterdepresjon? Jeg pleier å ha det, å da er jeg akkurat sånn som du beskriver.. det er ikke mye som hjelper egentlig da.. men det hjelper kanskje litt å vite at det går over? Ellers så kan du prøve å ta sol, det hjelper litt synes jeg.. bare husk å pass på huden din:) eller du kan prøve å være mer ute.. hvis du ikke er mye ute fra før da? Tungt å slite seg uttav sofaen når det er sånn det vet jeg, jeg blir ihvertfall sånn at jeg bare sitter å gleder meg til at klokka blir mange nok til at jeg kan legge meg å krysse enda en dag av på kalenderen. Men det virker som om dagene går mye fortere hvis man greier å finne på noe koselig å gjøre. Å da er det ikke dumt med litt frisk luft samtidig.. Håper det går over snart!! Føler virkelig med deg.. føler jo nesten som om jeg kjenner deg etter alle disse ukene her på kg, så blir jo litt trist når du ikke har det bra.. STOR NISSE KLEM!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #435 Del Skrevet 9. desember 2009 Tusen takk jenter, dere er nå søte også da Det er noe med vintermørket altså, jeg merker det godt når det går så lenge og det er mørkt nesten hele tiden. Nå er det heldigvis ikke lenge til det snur heller, og da kan vi begynne å glede oss til vår Ellers må du gjerne skrive deg ut litt i boka altså, hvis du syns det hjelper! Tror ingen av oss kommer til å bli lei det, da kan vi jo prøve å muntre deg opp litt Ja boka er lissom en treningsbko, men nå i desember hvor kostholdet blir en utfordring og treningen mer noe som man aldri rekker til så spørs det om det ikke blir litt mannet "klandreri" i boken min..Men ikke gi meg opp av den grunn altså, for jeg skal følge opp..Og kommer ENDA STERKERE tilbake til nyåret! For her er det ikke noe nyttårsløfte, for det dannet jeg meg i høst og skal fortsette på!!! PROMISE! (samtidig som det sikkert trengs etter juleferien ) Hei "Matvraket"! :-) Sitter på skolen nå, men fikk sneket meg inn på KG, også var jeg så heldig å komme over dagboka di. Har kun fått lest noen få sider nå, men du skriver på en måte som får meg til å le og samtidig føle med deg her i kampen. Mat er noe vanskelige greier, og det er SÅ kjedelig at man ikke kan putte i seg alt man vil!! Frustrerende Så kom jeg over innleggene hvor det står om knebøy og utfall, og da lurte jeg forferdelig på hva utfall er? Når det sto at det skulle gi resultater på en uke eller to, så ble jeg ivrig. vil bare komme i gang, og få en sexy bakdel! Gleder meg til å sette meg ned, med litt bedre tid, så jeg kan lese mer. Ha en fin dag! :-) Hei Mamoli SÅ kjempe koselig med nytt besøk i boken og enda mer koselig med den hyggelige tilbakemeldingen du kom med. Du får nok en del sider å lese på ja hvis du skal gjennom alt... (lykke til sier nå bare jeg) For jammen hard et blitt en del sider siden jeg startet i høst engang... Men det viser jo pågangsmotet mitt da..Kan skryte på meg det hvertfall :klø: Så var det det å beskrive dem for deg da...Tror jeg skal bare legge til en link jeg, mye lettere enn at jeg beskriver for da ender du opp med å gjære noe helt anna...... Jege r nemlig elendig på beskrivelser! Denne linken viser godt hvordan de utføres! Tvi tvi, det er verdt det altså..Skal ærlig innrømme det, for det er en av de bedre øvelsene som virkelig tar på. De kan så klart utføres med vekter oså. Twinkle (mener jeg det var) fortalte meg en ny vri på dem som (FAKTISK !!!) var noe lettere å gjennomføre. Og det er å gå frem over samtidig som du gjennomfører det. Altså et ben frem og bly, bytt ben og gjør det samme....Akkurat som du går fremover (ser du, jeg er ELENDIG på beskrivelser) Ja disse hersens knebøyene og utfall ja! Styr unna for alt du kan Neida, de er fantastiske bare du gidder å rote deg til å gjennomføre dem! Jeg har blitt litt "venn" med knebøyene men utfall...Det svir! Men det er jo det som skal til(sier dem)...Du kjenner det godt dagen etter så det hjelper på! :klø: Blir "hyggelig" å bli bedre kjent med deg;) kanskje du har litt vinterdepresjon? Jeg pleier å ha det, å da er jeg akkurat sånn som du beskriver.. det er ikke mye som hjelper egentlig da.. men det hjelper kanskje litt å vite at det går over? Ellers så kan du prøve å ta sol, det hjelper litt synes jeg.. bare husk å pass på huden din:) eller du kan prøve å være mer ute.. hvis du ikke er mye ute fra før da? Tungt å slite seg uttav sofaen når det er sånn det vet jeg, jeg blir ihvertfall sånn at jeg bare sitter å gleder meg til at klokka blir mange nok til at jeg kan legge meg å krysse enda en dag av på kalenderen. Men det virker som om dagene går mye fortere hvis man greier å finne på noe koselig å gjøre. Å da er det ikke dumt med litt frisk luft samtidig.. Håper det går over snart!! Føler virkelig med deg.. føler jo nesten som om jeg kjenner deg etter alle disse ukene her på kg, så blir jo litt trist når du ikke har det bra.. STOR NISSE KLEM!! tusen hjertelig takk Ja det er nok som du sier noe som går over etterhvert..En salig blanding av mye som skjer for tiden, så får bare holde ut...... Men ja dete r akkurat slik du beskriover, dagens mål er å komme seg gjennom jobben og rett hjem og vente på sengen og sove slik at jeg kan komme unna enda en dag før ferien...Men det blir kanskje litt bedre etterhvert...Aldri hatt depresjoner før, så aner ikke....men føler meg bare trøtt og sliten... sakl som sagt forsøke en ny vri i kveld, komme meg tidlig i seng og se om det hjelper på Nå er det lunsj på jobb, se hva spennende jeg finner på til mat;) Sulten ja....... Tusen takk igjen jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #436 Del Skrevet 9. desember 2009 lunsj: club samdwich med et glass vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #437 Del Skrevet 10. desember 2009 God morgen Ja den store Obamadagen er her og det er torsdag og snart helg! Formen er NOE bedre idag...men fortsatt trøtt og smålig redusert! La neg faktisk klokken 20 i går. Leste litt avis i sengen og sovnet! men sitter nå her og gjesper og kunne sovet mer. Tror ikke kroppen min får nok søvn jeg...... Ha en fin Obama Lama DRama dag;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 10. desember 2009 #438 Del Skrevet 10. desember 2009 Snart helg! Da kan du lade opp og sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #439 Del Skrevet 10. desember 2009 Snart helg! Da kan du lade opp og sove Ja gid jeg kunne...men vi skal på tur med jobben denne helgen og jeg må bli med..Så her blir det jobb så langt øyet kan se..Kan lissom ikke ligge åd ra meg til langt ut på formiddagen da nei..;( Men sånne r det bare Vi hadde julelunsj nummer 1 på jobben idag (vi skal nemlig ha en til neste uke) og det var MASSSSE julemat! Jeg styrte unna varmaten og forsynte meg med to brødskiver med eggerøre og laks! Men jammen som det fristet med masse god julemat ja! Men men..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #440 Del Skrevet 10. desember 2009 Må fyre løs med et lite dilemma jeg har....Helt utenfor trening, men like greit å fyre løs her inne;) Har ei vennine som jeg har fått veldig god kontakt med dette året. Det vil si at vi ikke kjente hverandre da det var jul i fjor. Vi har brukt mye tid sammen, og jeg har kjøpt en liten julegave til henne. Rett og slett fordi jeg vet hunv il ha den og fordi jeg vet hun vil bli kjempe glad for den. Langt fra dyr, og mer en tanke...MEN vi har ikke snakket om om å bytte julegaver og jeg føler det litt "frekt" å levere den til henne også kanskje forventer hun at jeg venter en tilbake! Det gjør jeg overhodet ikke! En annen tanke er at hun også kanskje kan bli litt flau, siden hun får og ikke har noe å gi tilbake...Hvilket hun heller ikke skal være, fordi dette var jo noe jeg bestemte selv..Men jeg ville nok tenkt det samme om det var i motsatt situasjon. Spm er da, hvordan levere denne. jeg tenkte å levere den på dagen julaften, heller det enn to uker før for da tenker hun kanskje at jeg leverer den i et hå+p oma t hun kjøper noe..Men er det frekt å levere på julaften? Dette ble langt om en stakkars liten julegave, men dilemmaet er som dere skjønner litt stort...hvordan ville dere gjort det "riktige" ? Sitter her og avslutter dagens case på jobben...Kanskej komme meg hjem snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå